Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

13 dagen over

Hallo luitjes,

Wie kan me helpen?
Ben vandaag 13 dagen over tijd en op de 10 dagen was had ik nog neg. uitslag op mijn test. Toch voel ik me niet helemaal lekker. Ben de gehele dag ''zeurderig'' misselijk. Ben op de 10 dagen over tijd bij mijn huisarts geweest en die vertelde me doodleuk ach meisje, je test is neg. Dus dan zal dat wel zo zijn, maar toch twijfel ik. Ik krijg geen seinen van mijn lichaam dat ik toch de menstruatie moet krijgen. Wie weet er raad?
Alvast bedankt voor de reactie!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Test

Heeft de huisarts bloed afgenomen voor een test? Het kan natuurlijk psychisch zijn, dat je menstruatie uitblijft. Maar er kunnen meer redenen zijn dat je test negatief is en de menstruatie toch uitblijft. Als je je de komende week nog steeds niet lekker voelt en de menstruatie blijft uit, terug naar je huisarts.

Marlouk Claessen - Knoeff

Marlouk Claessen - Knoeff

15-03-2009 om 18:57

Marloukje

Hoi Wil,

Nee mijn huisarts wil geen bloed afnemen wil hij alleen als hij vermoed dat het een buitenbaarmoedelijke is.
Ik heb een strakke cyclus van 32 en dit is nog nooit gebeurd en stress heb ik niet.
Heb uurtje geleden gegeten en ben nu alweer ''misselijk'' niet zo dat ik moet braken maar toch niet helemaal helder zullen we maar zeggen.
Vreemd hoor allemaal!!
Dit zou mijn 1ste kindje worden dus alles is nieuw voor mij. Bijkomend feit is dat k puistjes heb terwijl ik die normaal nooit heb.

Thanx alvast

Hmmm

Ja, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was hetgeen waar ik over in zat. Maar dat is al besproken met je huisarts. Kijk, je kan natuurlijk een buikgriepje onder de leden hebben, maar dat staat weer los van het uitblijven van je menstruatie. Vooral als je altijd regelmatig bent....vreemd.
Hopenlijk volgen er nog meer reacties!

marloukje

marloukje

15-03-2009 om 19:43 Topicstarter

Hoop ik ook

Hoi Wil,

Ja ik hoop het ook...
Maar nog maar even afwachte anders. Wil het nou nog even een weekje aankijken. Mocht er nu niks komen dan maar weer terug naar huisarts he.

Thanx

marloukje

marloukje

18-03-2009 om 21:06 Topicstarter

16 dagen over

Intussen ben ik 16 dagen over tijd en vandaag test gedaan en nog steeds neg.

Wie weet raad???

Bellen?

Ik weet niet hoe lang je moet wachten op een afspraak bij je huisarts. Maar ik zou voor het weekend bellen zodat je begin volgende week een afspraak hebt. Dan ben je 3 weken over tijd....
Misschien moet de huisarts toch maar even een bloedtest doen?

En?

Marloukje.. hoe is het nu?? (ben zelf 5 dagen over tijd en 2 negatieve testen verder... dus ik hou je draadje natuurlijk in de gaten...)

marloukje

marloukje

24-03-2009 om 19:08 Topicstarter

22 dagen over

Hoi Yrma,

Ik ben 22 dagen over en afgelopen vrijdag nog een neg. test gehad. Heb dit weekend een heel ontspannen weekend gehad zonder stress dus ook daar kan het niet aan liggen. Heb as vrijdag een afspraak bij de dokter en dan eis ik duidelijkheid. 31.01.2009 was mijn laatste menstruatie dus ik wil niet weg gestuurd worden. Of bloedtest of een echo, maar wil niet weer met onzekerheid het weekend in.

Ik hou je op de hoogte.

Jeetje

Jeetje joh dat is echt erg vervelend zeg. Groot gelijk dat je duidelijkheid eist. Het zou belachelijk zijn als je geen bloedtest aangeboden krijgt.. Die negatieve testen zijn echt een domper he... Hoe voel je je verder dan? Enigzins kwaaltjes of ook niets? Ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!! Ik hou het draadje uiteraard in de gaten...

Ik ook

Ben ook zeer benieuwd. Morgen naar de huisarts....

marloukje

marloukje

30-03-2009 om 19:09 Topicstarter

Helaas

Hallo Dames,

vrijdag dokter geweest en niet weg gegaan voor ik verwijskaart had om bloed te prikken.
Dit meteen laten doen en zondag kwam ik bedje uit en zag ik dat uitslag van bloed niet meer nodig was... ongesteld... en tja de uitslag van vandaag was dan ook neg...

Op naar de volgende keer!!

Jammer marloukje

Ik hoop voor je dat je wens snel zal uitkomen!

Gnome

Gnome

03-04-2009 om 19:06

Toch nog een aanvullinkje...

Ik wil alleen maar even zeggen dat bij mijn beide zoontjes de testen negatief waren, de eerste was ik 5 weken over tijd voor de test positief was, bij de ander ruim 4 weken... Dus die arts is gewoon een beetje een eikel, ga de volgende keer naar een vervanger of zo

succes met zwanger worden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.