Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

38 en zwanger willen worden

Hallo allemaal,

Ik zou graag ervaringen willen uitwisselen met vrouwen die al wat ouder zijn zoals ik en toch graag nog een kindje willen. Ik ben 38, heb 2 kindjes van 4 en 6. Ik zou met mijn nieuwe partner er graag nog een kindje willen. We zijn nu een half jaar bezig, maar ik ben nog niet zwanger.

Ik begin me toch al zorgen te maken, want de vorige keren was ik heel snel zwanger.

Liefs wauwsie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wauwsie

Hoi Wauwsie,

Ik ben ook al wat ouder (37) en we proberen nu al ruim 1 jaar om zwanger te worden van nr 2. Bij de eerste was ik ook ruim een jaar bezig. Nu blijkt (in het ziekenhuis) dat het mijn man niet voldoende zaad heeft.

Het kan bij jullie natuurlijk ook zo zijn dat jullie niet met elkaar machen..

Misschien even bij de huisarts navragen of je al naar het ziekenhuis doorverwezen kan worden.

Groetjes,

Leitje

Steef2

Steef2

19-10-2009 om 14:00

Ook bezig

Wij (44 en 40) zijn al tijden bezig met nummer twee. Onze zoon is nu 4 en mijn vrouw was zwanger van hem binnen twee maanden nadat we besloten hadden voor een kindje te gaan. Dus we dachten daarna dat de tweede ook wel makkelijk zou lukken, maar zijn na twee jaar proberen nu toch met IVF begonnen. We vinden dat we tegen de maximumleeftijd aanlopen waarvan voor ons een baby nog kan en gaan nu de natuur maar een handje helpen...

Hier ook

Ben bijna 37 en heb een dochter van 6. Komend februari proberen we al 4 jaar voor een 2e. Ben al 2x (na een jaar proberen) zwanger geweest maar dat werd een mk. Nu alweer 1,5 jaar bezig zonder resultaat, zucht. Op een gegeven moment komt wel de overweging om er dan maar een streep onder te zetten. Of dat met mijn leeftijd te maken heeft of met de tijd dat we er al mee bezig zijn, weet ik niet, misschien beide.
Succes!

O ja

Van mijn dochter heeft het ook een jaar geduurd. Ben blijkbaar niet iemand die snel zwanger wordt helaas.

H

H

20-10-2009 om 20:34

Zou ook wel willen...

Ik ben ook 38 en ben in januari bevallen van de tweede.
Gelijk na de bevalling hadden we allebei zoiets nog een kindje zou wel een cadeautje zijn. We (lees ik) zijn alleen te moe om eraan te werken ha ha elke nacht nog zeker twee keer borstvoeding, ben geen twintig meer....
Ben ook benieuwd of het nog een keertje zou lukken ik reken er maar niet op de andere twee zijn al wondertjes.
Aan de ene kant voel ik me toch wel oud om nog een keer zwanger te raken aan de andere kant zijn er heel veel die de eerste pas met 38 krijgen dus valt het wel mee.
Beetje tegenstrijdig gevoel vind ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.