Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Cinderella

Cinderella

22-04-2018 om 13:08

al wat ouder en toch niet kinderwens opgeven


Lou

Lou

29-04-2018 om 16:05

lezen ja

Cinderella:
"iedere vrouw mag recht hebben op een kinderwens
op elke leeftijd is het even realistisch"

Ik kan hier nu wel weer iets over zeggen maar dat heeft geloof ik niet echt zin meer. Het enige wat ik me nog afvraag is waarom je jezelf zo blijft herhalen. Wat heb je daaraan?

@Emma

@Emma

29-04-2018 om 16:10

Cinderella

"iemand anders begon over dat de moeder van johnny de mol slecht zou zijn omdat ze drie kinderen bij drie vrouwen had. toen nam ik het voor haar op."

Soms zijn dingen ironisch bedoeld. Natuurlijk is die moeder niet slecht. Net zo min als jij dat bent. Maar heel veel andere moeders wel volgens jou.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 16:14

nee hoor dan lees je niet goed ik vind alleen raar dat vrouwen van 39 met leven op orde ineens als geschift worden bestempeld omdat ze een kinderwens hebben en voor alle andere groepen geldt dat het fantastisch idee is. dat snap ik niet.

vlinder72

vlinder72

29-04-2018 om 16:30

Cinderella

Niemand op dit forum vindt de kinderwens van een 39 jarige geschift.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 17:05

in elk geval zeer onrealistisch en risicovol en weet ik veel wat meer. terwijl je ook kan denken dat zo iemand al ervaring heeft, leven op orde, zakelijke dingen op orde, dat zijn dan weer de dingen waar bij andere leeftijden zo over wordt gevallen en zelfs redenen zijn om een kind weg te laten halen. dan hoor je ik ben nog zo jong ik heb het kind niks te bieden, ik heb niks. of er volgt adoptie. dat is dan weer bij mij niet aan de orde

ja er zijn wat risico's maar die zijn er altijd hoor, kansen zijn maar kansen, daar trek ik me niks van aan en zeker niet toen ik een erg gezond kind kreeg na allemaal gezeur over verhoogde kansen op vroeggeboortes.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 17:21

het boeit een baby echt niet dat zijn moeder 40 is, wel of hij liefde krijgt.

Zeetakje

Zeetakje

29-04-2018 om 17:26

Je bent wel hardleers

Je valt in herhaling. Je zegt dat we het volgende van je vinden. Is niet zo zwart/wit, maar dat wil je erin lezen;

""in elk geval zeer onrealistisch en risicovol en weet ik veel wat meer. terwijl je ook kan denken dat zo iemand al ervaring heeft, leven op orde, zakelijke dingen op orde, dat zijn dan weer de dingen waar bij andere leeftijden zo over wordt gevallen en zelfs redenen zijn om een kind weg te laten halen. dan hoor je ik ben nog zo jong ik heb het kind niks te bieden, ik heb niks. of er volgt adoptie. dat is dan weer bij mij niet aan de orde""

Reden te meer om de pil weer te gaan slikken, om te voorkomen dat je van de eerste de beste toevallige passant zwanger wordt, om dit forum te laten voor wat het is en heel hard op zoek te gaan naar een leuke man. Stop met drammen en in herhaling vallen, zoals je hier doet, want daar houden de meeste mannen niet van.

Ga genieten, laat die kinderwens een beetje los en zie gewoon of het ervan komt of niet. Eerst die leuke vent.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

29-04-2018 om 17:30

Volgens mij

Het lijkt er toch een beetje op dat we in de maling worden genomen. In plaats van trollen door te dubbelnicken hebben we er een die met zichzelf in discussie gaat, en ieder grapje aanneemt om de huilie uit te hangen. Heel irritant.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-04-2018 om 17:37

Ik vind het bijna knap....

Mej. Griffel

Mej. Griffel

29-04-2018 om 17:38

Phryne

Ojee, het is weer vakantietijd

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 17:43

nee joh niet huilie huilie, pil in die vuilnisbak en hopelijk snel een kindje, dat is alleen maar super,heb ook een verrassing voor mijn ouders gemaakt, om hun te vertellen dat ik nog een kinderwens heb en de pil in de bak ligt. ben zo blij.

vlinder72

vlinder72

29-04-2018 om 17:47

Cinderella

Je weet toch wel dat je niet zwanger wordt van het gooien van de pil in de prullenbak?

Ik begrijp je blijheid niet zo. Ik slikte de pil ook niet toen ik nog vrijgezel was. Immers geen seks, geen zwangerschap.

Nu niet teleurgesteld zijn als je familie niet dolenthousiast reageert. Zij weten immers ook dat je niet zwanger kan worden zonder seks.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 17:55

als iemand zegt ik stop met de pil in de context van kinderwens etc dan betekent dat dat iemand voor een zwangerschap gaat. zo ging dat bij mijn zus ook hoor, getrouwd en toen zei ze dat ze met de pil zou stoppen. en ja ik stop ook met de pil omdat ik ook graag een kind wil zie het verschil niet.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 17:56

niemand zegt we gaan seks hebben om een kind te hebben. dat is niet netjes. dus je zegt netjes ik stop met de pil. mijn ex schoonzusje haar vriend moest een half jaar naar het buitenland en vermeldde toen ook dat ze na zijn terugkeer met de pil wilde stoppen. natuurlijk snapten wij allemaal dat ze dan seks zouden hebben hallo het is 2018 maar dit is een wat nettere manier om dat te vertelle.

Floria

Floria

29-04-2018 om 17:59

huh

Het wordt steeds gekker hier.

Je ziet niet het verschil tussen een vrouw-met-partner die met de pil stopt en een alleenstaande vrouw die met de pil stopt?

Met wie denken je ouders dan dat je aan de gang gaat?

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:06

alsof mijn ouders daar een beeld bij hebben. ouders gaan echt niet een beeld vormen dat hun dochters sex hebben hoor, dat is gewoon iets heel prive's. het is een wat nettere manier.

kanme niet voorstellen dat je als dochter tegen je ouders zegt ik ga vanvond seks hebben en de man gaat in me klaar komen en dan hoop ik dat ik zwanger raak zodat er over 9 maanden een kind is.

dat zeg je netjes zo van ik stop met de pil. of een kindje is vanaf nu welkom. dan snapt iedereen ook wel dat je in met een man ligt te neuken in de hoop zwanger te raken maar het hoe en wat dat gaat echt niemand wat aan hoor. ouders willen ook echt niet weten of het een romantische wip was of even een vluggertje toen je ovulatie er was. zover gaat dat niet. dat moet je prive houden.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:07

niet iedereen is zo open over seksdetails ik niet in elk geval. mijn ouders wisten echt niet hoe mijn zoon verwekt was.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:08

dus ik stop met de pil betekent een kindje is vanaf nu welkom ik hoop dat ik snel zwanger raak.

Floria

Floria

29-04-2018 om 18:10

neej

"kanme niet voorstellen dat je als dochter tegen je ouders zegt ik ga vanvond seks hebben en de man gaat in me klaar komen en dan hoop ik dat ik zwanger raak zodat er over 9 maanden een kind is."

Je bent niet echt. Kan niet.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:12

ddd

wat snap jij nou niet. als ik een dochter zou hebben en die zou zeggen met blije ogen ik heb de pil in de prullenbak gegooid snap ik ook heus wel dat ze dat kind niet bij de supermarkt gaat kopen. maar zover gaat het toch van mijn kant toch niet. dat ik me ga bemoeien of wil weten hoe het met de seks zit. voor mij is het dan genoeg dat ze zwanger wil worden. snap ook heus wel dat ze daarvoor seks zal hebben, ben heus niet gek. maar ga dan heus niet zeggen o dus die pil is weg dat betekent dat je vanavond seks gaat hebben. begrijp dat nou eens dat dat toch niet netjes is. ik hoef niks te weten van het seksleven avn mijn kinderen hoor.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:14

en mijn ouders waren in elk geval superblij en hopen dat er volgend jaar weer een kleinkind bij komt. mijn moeder had ook tranen in haar ogen, ze is ook erg gek met mijn andere kind dus toen ik zei dat ik de pil heb weggegooid zei ze gelijk dat ze weer mooie kleertjes en dekentjes zou gaan breien als het zover is. een echte oma ;-0

Sally MacLennane

Sally MacLennane

29-04-2018 om 18:14

...

"mijn ouders wisten echt niet hoe mijn zoon verwekt was."

Nee, want jij bent uit de rode kool gehaald.

vlinder72

vlinder72

29-04-2018 om 18:14

Overgang

Ik denk eerder dat je ouders nu denken dat je in de overgang zit of dat je toch niet zwanger kan worden en daarom maar stopt met de pil. Al die hormonen en zo.

En anders denken ze dat je stiekem een vriend hebt of ligt te rampetampen met willekeurige mannen om maar zwanger te worden.

Ik weet niet wat beter is.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

29-04-2018 om 18:18

pil

Ik krijg steeds meer het idee dat het niet de anticonceptiepil is die is weggegooid, maar een pilletje dat valt onder psychofarmaca.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:19

hoezo een willekeurige man waar slaat dat nou op. Mensen hebben seks hoor, dat is al zou oud als de weg naar Rome. Niet alleen vrouwen die in een tweejarige relatie zitten en een koopwoning zitten maar seks is iets wat bij het leven hoort.

Echt iedereen snapt wel dat als ik zeg ik stop met de pil dat ik graag nog een kindje wil. En of dat nou met standje 69 is of een vluggertje op het bureau dat boeit mijn moeder natuurlijk niet die hoopt alleen dat het goedkomt en het kindje gezond is. Wel ga ik eerst nog foliumzuur slikken.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:19

waarom zeggen stelletjes die een kind willen dan niet gewoon we gaan vanavond neuken en hopen dat ze zwanger raakt. dat zeggen ze netjes he we leven in een beschaafde wereld.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:20

nee joh ik zit echt niet in de overgang, er zin zoveel vrowuen in mijn familie die tussen de veertig en 43 nog zwanger zijn geraakt. ze zijn superblij, het stoplicht staat op groen ook door de gynecoloog

enige is nog een leuke lieve man met kinderwens.

vlinder72

vlinder72

29-04-2018 om 18:24

Zwanger

Ik heb vier kinderen maar ik heb nog nooit tegen mijn ouders gezegd dat wij voor een kind gaan. Ze hoorde het pas wel toen ik zwanger was.

Verder is dit draadje hilarisch. Echt of niet echt.

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:30

nou ik heb dat heel vaak om me heen gehoord hoor dat je vertelt dat je de pil in de prullen bak gooit of dat je met de pil gaat stoppen. ouders zitten ook wel vaak te vissen van wanneer worden we nou opa en oma en dit is een manier om te vertellen dat een kind welkom is.

behalve een kind met down natuurlijk. maak zelf de opmerking maar even voordat iemand anders hem maak.t

Cinderella

Cinderella

29-04-2018 om 18:31

ja hilarisch een vrouw die graag een kind wil. nog nooit zoiets grappigs gehoord, de wereld barst van de mensen, zijn allemaal ooit verwekt, maar mijn verhaal is zooooooooooooooooooooooo geinig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.