Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Beetje moedeloos

Dag dames,

Ik voel me een beetje moedeloos. Over een paar dagen mag ik weer testen en mijn gevoel schommelt van hoop naar wanhoop. Het afgelopen jaar (13 maanden) zijn we met hormomen bezig (Clomid en Pregnyl) nu onze tweede IUI gehad....Iedere maand weer die hoop en dan....de teleurstelling. Soms denk ik: het is ons simpelweg niet gegund. Ik weet het: het heeft geen zin om zo te denken maar soms is het er en moet ik het er mee doen.
Over het algemeen heb ik er geen last van en houd ik de moed er in maar soms......pfffffff.

Hopelijk mag ik het ook eens meemaken: in verwachting zijn en een kindje krijgen!

Liefs,
Regien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

12-06-2010 om 21:19

Regien

ik duim voor je dat het wel gauw mag gaan lukken en je liefst nog dit keer een positieve test mag vasthouden! Het lijkt me ontzettend moeilijk, ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt.

Regien

Regien

16-06-2010 om 18:23 Topicstarter

Helaas....

...had ik vanochtend weer een negatieve test in handen. Even bijkomen en dan vol goede moed weer door naar de volgende ronde. Het moet toch een keertje lukken????

Groetjes,
Regien

Biene M.

Biene M.

16-06-2010 om 21:59

Wat jammer

Wat een teleurstelling dan weer, die negatieve test. Je rekent er niet op, maar hopen doe je natuurlijk wel. Misschien is drie keer scheepsrecht en is het de volgende keer wel raak? Ik hoop het voor jullie!

Groetjes, Biene

Salie

Salie

17-06-2010 om 18:41

Regien

He bah, wat vervelend voo jullie. Ik weet helaas precies hoe je je voelt. Ik zal je mijn verhaal even in het kort vertellen, misschien geeft het je wat hoop.
Na een tijd zelf proberen in het ziekenhuis gekomen. Daar na de nodige onderzoeken, eerst 6 x iui gehad, toen met ivf begonnen, na de 2e ivf zwanger, maar helaas een miskraam, toen bij de 5e en tevens laatste ivf poging weer zwanger en toen is na ongeveer 5 jaar van proberen en dergelijke onze dochter geboren. Daarna nog bij de 3e ivf behandeling is onze zoon geboren.
Tuurlijk zijn er genoeg mensen bij wie het nooit lukt, maar hoop is gewoon heel belangrijk om door te gaan.
Wellicht heb je niks aan mijn verhaal, maar ik wens je veel succes en hoop dat het heel snel wel goed gaat.
Groetjes van Salie

Asa Torell

Asa Torell

17-06-2010 om 20:10

Wat erg regien

((((((((

Annemarieke

Annemarieke

18-06-2010 om 09:03

Meisje toch..

Lieve Regien,
Meis, wat jammer..! Elke keer weer die teleurstelling! Wel moed blijven houden hoor! Al zal dat heel erg moeilijk zijn! Wij op dit moment even rust, geen ziekenhuis, geen hormomen helemaal niets. Wow, en ik voel me er best goed bij! Tuurlijk willen we nog dolgraag een kindje maar deze rust doen ons beiden heel erg goed. We groeien weer een beetje naar elkaar toe!
Lieverd, heel veel sterkte... En hoofd omhoog!
Ik denk aan je!

Liefs Annemarieke

Regien

Regien

19-06-2010 om 16:53 Topicstarter

Salie

Dank je voor je reactie en je persoonlijke verhaal. Jeetje, het is voor jou ook een hele weg geweest, ongelofelijk zeg! Ik bewonder je moed en kracht!

Wij denken erover om even een tijdje geen ziekenhuis te bezoeken. Eveen geen hormonen, geen follikelmetingen, geen inseminaties, niet steeds bloed prikken, geen testen, geen onzekerheid, geen spanningen, geen teleurstellingen......niets!

Misschien nog een derde IUI omdat het spreekwoord zo mooi passend is: drie maal is scheepsrecht.

Groetjes,
Regina

m@ss

m@ss

21-06-2010 om 21:22

Regien

Wil je ook wat moed in praten.
Na 2 jaar proberen en een Hsg foto was ik zwanger van onze 1e. Na 3 jaar proberen en 5 iui pogingen zwanger van de 2e. In totaal 5 jaar bezig geweest met zwanger worden....Dat zijn een hoop teleurstellingen, en ik snap precies hoe je je voelt maar probeer het hopen ook vol te houden. Klinkt zo makkelijk, weet ik. Maar het kan positief aflopen. Ik heb er ook 5 pogingen iui over gedaan maar het resultaat slaapt heerlijk in ledikantje nu.

Ik wil je heeel veeel succes wensen!!! Probeer het vol te houden! Hoop doet leven!

groetjes Mascha

Even tijd voor jezelf

is misschien helemaal niet slecht, even het verdriet doorleven en ook heel veel dingen doen die je afgelopen tijd niet hebt gedaan, om even andere indrukken weer op te doen, kan je er daarna weer beter tegen aan.

Heel veel succes en sterkte gewenst !

manda (na 40 maanden gedoe en ellende blijvend zwanger geworden van de 2e ivf, mandarijntje wordt bijna 1 jaar, de oudste is ruim 7)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.