Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

23-04-2010 om 19:53

Ben ik weer

nou meiden, ik ben weer terug van weggeweest. ik ben vanmorgen naar het zh geweest om een eimeting te doen. baarmoederslijm is dik genoeg, 9 mm om precies te zijn maar de eitjes zijn nog klein. maandag moet ik weer terug komen om te kijken hoe het dan is. ik ben idd begonnen met clomid en sinds een weekje er mee gestopt. dit omdat ik het 5 dagen moest slikken. wat een met ellende brengt dat met zich mee. ik heb overal jeuk, voel me lichamelijk moe en de hormonen zorgen er ook nog eens voor dat ik erg te keer ga tegen manlief en zoonlief. ik schreeuw tegen mijn zoontje. ik wil het niet maar het gebeurd gewoon. daarnaast voel ik me misselijk en heb meer zin in eten. ook ik voel me raar en totaal niet mij zelf. als blijkt dat clomid 50 mg te licht is gaan ze zwaardere voorschrijven. dat belooft wat te gaan worden dan. meiden, ik hou jullie op de hoogte hoor.

groetjes en liefs, dikke kus en knuf,

peggy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Peggy

Leuk om weer eens van je te lezen!

Vervelend alleen dat het niet zo heel erg positief is. Wanneer moet je weer terug naar de gynaecoloog? Hopelijk zijn ze dan verder gegroeid!

Ik ga beginnen met IUI deze maand. Moet dinsdag terug komen bij de gynaecoloog om te zien of er een eitje gerijpt is. Zo ja dan krijg ik pregnyl en daarna IUI. Vind het wel spannend, hoop zo dat het lukt...

Liefs,
Regien

peggy

peggy

25-04-2010 om 10:56

Regien

hoi regien,

we zullen het zien morgenochtend in het zh. ik duim voor je dat het ditmaal wel succes met zich meebrengt. jullie verdienen het echt. vooral omdat ik weet hoe graag jij en ruud het willen. dikke kus en liefs, peg

100%mama

100%mama

26-04-2010 om 09:01

Regien

IK duim voor je morgen!

Annemarieke

Annemarieke

26-04-2010 om 09:02

En?

Hoi Peggy,
Vandaag moet je terug voor een follikelmeting toch! Spannend joh! Laat je ons weten hoe het was? Moeten jullie zelf gaan proberen of krijg je nog pregnyl injectie?

Duim voor je!
Groetjes Annemarieke

peggy

peggy

27-04-2010 om 07:50

Annemieke

hoi hoi,

nou gisterochtend was het z eer teleurstellend in het zh. afspraak liep al meer als een half uur uit en toen het zover was bleek de eitjes eigenlijk ook te klein te zijn. niks veranderd dus en dat op dag 17 van mijn cyclus. op dag 21 zouden ze groot genoeg moeten zijn. ze zijn bang dat ik dat dus niet ga halen. ik moet bloed laten prikken 8 mei en 10 mei bellen voor de uitslag. ik krijg dan ws ook een tefonische afspraak om te kijken hoe we verder gaan.
nog 1x clomid proberen of opzoek naar een andere oplossing zoals bv spuiten. maar daar zitten ook weer risico`s aan.vanwege onderstaande.

ik heb aangegeven dat ik helemaal gek werd van de clomid en barste daar in huilen uit. ik ging fiks te keer tegen mijn zoon en ook deed ik chagerijnig tegen mijn man. er zijn 2 groepen clomidgebruikers: 1 waar het niks bij doet en 1 die er helemaal gek van wordt. volgens mij is het bij mij beiden.

het idee loslaten om weer zwanger te worden is moeilijk voor mij. dat kan ook niet anders als je 6 zwangere buiken voorbij ziet komen in de wachtkamer.

ik hoop dat ik niet voor niets deze ellende mee hoeft te maken en dat er een passende oplossing wordt gevonden en ik ook mag zeggen dat ik binnenkort zwanger ben.

liefs, peg

Annemarieke

Annemarieke

27-04-2010 om 08:16

Peggy

Lieve Peggy,

Wat rot om te lezen! Wat zullen jij en je man verdrietig zijn. Hij was hopelijk wel met je mee naar zh? Kan me heel goed je reactie van huilen en boos worden voorstellen hoor! Mijn man en ik hebben al een kindje via een IVF/ICSI behandeling. Wat achteraf niet nodig hoefde te zijn want ben daarna drie keer spontaan zwanger geworden met alledrie de keren een miskraam rond de 18e week. Spuiten is een hel!Als je net zo heftig daarop reageerd als op de clomid dan wens ik je heel oprecht heel erg veel sterkte!!
Ook lees ik in je berichtje een twijfel om evt helemaal te stoppen? Het zou rust kunnen geven.. Maar denk dat je daar nu nog niet aan toe bent! Eerst maar afwachten wat de artsen in hun overleg besluiten nog te kunnen doen voor jullie. Hoop dat jullie samen heel sterk staan!!! Ik denk aan je! Hou je me op de hoogte?

Toitoitoi!!!
Liefs Annemarieke

Jeetje peggy

Hoi lieve Peggy,

Wat een vreselijk naar bericht zeg dat de eitjes nog niet groot genoeg zijn. Gatver.
En dat terwijl je al zoveel last had van de Clomid.
Ik hoop dat de bloedwaarden iets positiefs te melden hebben.....hou je ons op de hoogte?

Liefs,
Regien

Annemarieke

Annemarieke

28-04-2010 om 12:34

Peggy

Lieve Peggy,
Lees hieronder je reactie aan Regien. Zelf niet de moed opgeven hoor! Heel gezond dat je verdrietig bent, mannen zijn daar toch op een andere manier mee bezig maar weet wel zeker dat het ook hem pijn doet!
Hopelijk geeft je bloed een beetje meer duidelijkheid. Kun je er wel met iemand over praten? Of alleen hier.
Wij blijven je steunen hoor! Hopelijk je man ook!
Lees dat je al een zoontje hebt! Geniet van hem en blijf je vasthouden aan het feit dat je zwanger kunt worden! Of dat nu over twee maanden is of over 6.. Het is jullie ooit gelukt en we blijven meeduimen en hopen dat het jullie weer gaat lukken!

Ik nu in de wachtweken, mag 10 mei testen. Heb alleen een heel slecht gevoel..

Liefs Annemarieke

peggy

peggy

28-04-2010 om 13:12

Annemarieke

lieve annemarieke,

bedankt voor de bemoedigende woorden. het is makkelijker te praten met iemand die verder van je afstaat dan met je eigen man. tuurlijk leeft hij met me mee maar is wat minder bezig met de problematiek of is misschien wel nuchterder als ik. mannen denken over het algemeen toch anders over dingen als vrouwen. en van mijn kleine vriend geniet ik zeker wel hoor. je zal vast wel in spanning zitten nu je zo lang moet wachten tot je mag testen. blijf ook positief denken maar verwacht er maar even niks van als je een slecht gevoel hebt. dan valt het nooit tegen. eigenlijk wel lekker makkelijk gezegd. ik hoop zo voor jou,regien en alle andere meiden hier zo dat we ooit de gelukkigen mogen zijn die nog een mooi klein wondertje in de armen mogen vasthouden. het is iedereen zo gegund.

liefs en dikke knuf ,peg

Annemarieke

Annemarieke

29-04-2010 om 12:30

Peggy

Hai Peggy,
Moet je nu 8 en 10 mei bloed prikken? En geen FM meer tussendoor? Heb je eigenlijk Clomid voor jan lolly geslikt? Pff, snap dat je baalt en verdrietig bent!
Hier heel erg veel onzekerheid. Jij blijven praten hoor! Hopelijk heb je familie, goede vrienden etc om je heen waar je lekker je verhaal kwijt kunt!

Liefs Annemarieke

Annemarieke

Ik lees dat je in de wachtweken zit....altijd zware weken vind ik. Je verteld dat je een heel slecht gevoel heb: wat bedoel je daarmee? Lijfelijk of emotioneel?

Hoe lang ben je al bezig om een kindje te krijgen?

Over een dik uur zit ik bij de gynaecoloog en weet ik of mijn eitje(s) gegroeid zijn en we verder kunnen in de behandeling, spannend!

Liefs,
Regien

Annemarieke

Annemarieke

02-05-2010 om 21:59

Even checken

Hoi Peggy,
Hoe is het nu met je? Hoe voel je je?

Liefs Annemarieke

peggy

peggy

03-05-2010 om 19:01

Niet zo

hoi meiden,

met mij gaat het momenteel niet zo. ik heb heel erg last van een pijnlijke schouder, ws een ontstoken pees. nou van de week en vandaag verschijnselen van een migraineaanval gehad. ik ben te druk geweest laatste tijd en maak me te druk om zwanger te worden en de spanningen van ziekenhuis in en uit worden mij te veel. nu gaat het wel weer. vandaar dus die aanval. mijn man en ik hebben van de week een paar keer geklust dus we wachten maar af of het dit keer wel gelukt is. voor ik moet bloedprikken zal ik denk ik wel een test doen om te kijken of ik misschien zwanger ben. ik hou jullie op de hoogte.

Annemarieke

Annemarieke

04-05-2010 om 10:40

Denk aan je peggy!

Lieve Peggy,
Lees dat het je allemaal teveel word. Wat naar voor je! Migraine en dan toch nog klussen is wel knap hoor!! We moeten er de moed maar in blijven houden! Hopelijk heb je steun aan je man in deze moeilijke tijd! Probeer niet te gefocust te zijn op het vrijen! De lol gaat er echt van af hoor! Tenminste hier wel behoorlijk! Zoals ik vroeger kon genieten is het nu hij binnen 5 minuten klaar en en draai ik me om. Moet niet eens denken aan meer. Zijn er mensen die dit herkennen? Ik hou echt wel van hem hoor! Maar al dat ziekenhuisgedoe heeft onze intieme relatie geen goed gedaan!
Zaterdag moet je naar ziekenhuis toch? Hoe laat? Dan weet ik wanneer ik moet gaan duimen!
We denken allemaal aan elkaar en dat geeft zo een fijn gevoel!
Sterkte!

Liefs Annemarieke

peggy

peggy

04-05-2010 om 12:26

8 mei

yep, 8 mei moet ik op progesteron laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. 1 en 2 mei had ik weer witte slijmvlokken in mijn urine zitten. ik denk dat het toch iets met een ovulatie te maken heeft. dus ik denk dat ik een deze een eisprong heb of heb gehad en denk ook dat het bloedprikken positief uitpakt. Maar we zullen het wel zien over 4 dagen en ik hou jullie op de hoogte. x peg

Peggy en annemarieke

Lieve Peggy, wat rot voor je dat je nu ook nog een ontstoken pees en een migraine-aanval hebt gehad. Het is ook allemaal veel, voor mij in ieder geval zeer herkenbaar. Probeer een beetje te genieten van de kleine dingen om je heen en dat hele lieve schattige mannetje dat je rond hebt lopen!

Ik hoop op een positieve bloedtest!!!

Hoi Annemarieke, wat betreft de intieme relatie en dat die zeer beproefd wordt is zeer herkenbaar. Het is moeilijk als je moet vrijen op commando...
Wanneer is je NOD?

Annemarieke

Annemarieke

06-05-2010 om 12:21

Intens verdriet

Lieve allemaal,
Gisteren ongesteld geworden. Mocht 10 mei testen maar die mogen de kliko weer in! Vanochtend bij de arts geweest.Stelde nu IUI voor met Puregon spuiten. Mijn man en ik willen daar heel erg goed over nadenken zeker omdat ik van een pilletje Clomid al op mijn kop sta en we tijdens de IVF jaren geleden ook Puregon hebben gespoten en ik daar giga dik van werd en mezelf geestelijk niet meer terug kende. Voor nu wil ik alleen maar huilen en rust in mijn lijf!

Annemarieke

peggy

peggy

07-05-2010 om 08:28

Annemarieke

ach meis toch!Dat zijn de hormonen. Ik herken het van die chlomid. ik stond er ook van op mijn kop. soms moet je er wat voor over houden om zwanger te worden maar tot op bepaalde hoogte. Als je je er niet prettig bij voelt moet je dat aangeven aan de gynaecoloog. misschien kunnen ze dan kijken naar een andere oplossing.ik hoop echt voor je dat je je gauw beter voelt en de rust vindt die je nodig hebt. weet dat ik aan je denk! liefs, peg

Annemarieke

Annemarieke

07-05-2010 om 21:17

Peggy

Dankjewel voor je lieve woorden! Hoe is het met jou nu dan? Morgen moet je prikken toch? Hoe laat? Dan ga ik op dat moment heel erg aan je denken! Sterkte!

Ik denk aan je!
Annemarieke

peggy

peggy

08-05-2010 om 13:04

Annemarieke

ik heb vandaag bloed laten prikken op progesteron. maandag om 11.45 uur moet ik bellen voor de uitslag. misschien hoor ik dan ook hoe we verder gaan met de plan de campagne. hormonen spuiten of niet, door gaan met clomid of niet? ik hou jullie op de hoogte. groetjes en liefs, peg

Annemarieke

Annemarieke

10-05-2010 om 10:03

Peggy

He meis,
Vandaag weer een spannende dag voor jou en je man!
Hoop zo dat jullie verder kunnen met behandelen en daar ook allebei achter kunnen staan! Hou je ons op de hoogte!!
Hier erg moeilijk. Gisteren moederdag gevierd. Dan sta ik stil bij de kinderen die ik had kunnen hebben en het ene meiske dat we hebben! Zo zuur allemaal. Toch weet ik dat ik dankbaar moet zijn. Hoevelen zijn er die helemaal geen kinderen hebben! Voel mezelf dan zo ego! Vandaag weer een nieuwe dag.

Heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan je en hoop zsm iets van je te lezen.
Liefs Annemarieke

Annemarieke

Annemarieke

10-05-2010 om 11:56

Regien

He hoi,
Hoe is het met je? Ondanks mijn verdriet denk ik aan je en draai mijn duimen blauw voor je!

Liefs Annemarieke

Annemarieke

Annemarieke

12-05-2010 om 13:44

Peggy

Hoi Peggy,
Het is stil. Hoe was je uitslag maandag?
Kop op!

Liefs Annemarieke

peggy

peggy

13-05-2010 om 11:00

Uitslag

ik heb een eisprong gehad. op dag 28 heb ik getest maar dat was volgens de assistente te vroeg. 20 mei word ik besproken in het zh om hormonen te mogen spuiten. nu plas ik veel en ben nog steeds niet ongesteld op dag 34. ik wacht tot de 19e en als ik het dan nog niet ben doe ik weer een test. dat is dan dag 41 van mijn cyclus. hou jullie op de hoogte xxx

peggy

peggy

17-05-2010 om 07:39

Voel me weer zo verdrietig. Waar ik zo de hoop had toch zwanger te zijn (moe zijn, zere borsten,uitblijven ongesteldheid) ben ik na 37 dagen ongesteld geworden. vandaag maar het zh bellen om te vragen wanneer ik dan moet beginnen met die hormonen te spuiten. ze hebben een overleg op 20 mei hier over maar misschien moet je het al vrij vlug in de cyclus doen dus kan ik het maar beter even vragen. liefs, peggy

Annemarieke

Annemarieke

17-05-2010 om 08:41

Spijt me voor je peggy

Lieve Peggy,
Weer een teleurstelling! Gatver! Is het al officieel dat jullie gaan spuiten?Betekend dat dan ook dat jullie IUI gaan doen? Heftig hoor! Wij besloten even een kleine pauze in te lassen. Mijn lichaam tot rust te laten komen en samen weer de juiste weg te vinden in onze kinderwens en relatie.
Heel veel sterkte voor nu en straks!

Liefs Annemarieke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.