Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Booster: nu of nog wachten (ivm zwangerschapswens)

Peiling

Wanneer boosteren?
81 stemmen
90%
10%

Blokje schreef op 28-12-2021 om 13:53:

Ik heb sinds mijn miskraam nog geen menstruatie gehad. En ik heb geen zin om weer een cyclus van 70 dagen te hebben.. Het zwanger worden (en blijven) duurt al meer dan een jaar.

De jongen van de twijfeltelefoon kon me eigenlijk niet verder helpen. Behalve dat het voor of tijdens een zwangerschap vaccineren veilig is. Maarja, dat had ik zelf ook al gelezen.

Vanmiddag een telefonisch consult met mijn huisarts.

Hoelang geleden is het dat je miskraam hebt plaats gevonden?

Ik werd namelijk ook maar niet ongesteld na mijn miskraam. Maar bleek na een test "zwanger". Nou ben ik Maria niet, dus dat werd meteen een echo. Bleek dat het vruchtje niet geheel weg was gehaald. En dat ontwikkelde zich tot een molazwangerschap. Dus hou aub dit goed in de gaten.

Lotte78 schreef op 12-01-2022 om 17:21:

[..]

Hoelang geleden is het dat je miskraam hebt plaats gevonden?

Ik werd namelijk ook maar niet ongesteld na mijn miskraam. Maar bleek na een test "zwanger". Nou ben ik Maria niet, dus dat werd meteen een echo. Bleek dat het vruchtje niet geheel weg was gehaald. En dat ontwikkelde zich tot een molazwangerschap. Dus hou aub dit goed in de gaten.

Huh? Heb je het topic wel gelezen??

Blokje

Blokje

25-01-2022 om 15:53 Topicstarter

Lotte78 schreef op 12-01-2022 om 17:21:

[..]

Hoelang geleden is het dat je miskraam hebt plaats gevonden?

Ik werd namelijk ook maar niet ongesteld na mijn miskraam. Maar bleek na een test "zwanger". Nou ben ik Maria niet, dus dat werd meteen een echo. Bleek dat het vruchtje niet geheel weg was gehaald. En dat ontwikkelde zich tot een molazwangerschap. Dus hou aub dit goed in de gaten.

Mijn lichaam stootte de embryo niet af. Dus ik heb begin december een curretage gehad. Er was dus geen restweefsel want dat kan de gynaecoloog zien tijdens de ingreep. 

Zoals je hebt kunnen lezen in mijn eerdere post in dit topic ben ik inmiddels al ongesteld geweest.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.