Rainbowforyou
27-08-2025 om 16:02
Botox en zwanger willen worden
Wij willen gaan proberen om een derde kindje te krijgen. Vanaf deze maand willen we het gaan proberen. Ik heb een tijd geleden botox gekregen om wat rimpels tegen te gaan. Ik merk dat ik de behandelde spieren inmiddels weer kan bewegen en een nieuwe behandeling is weer nodig. In theorie zou ik echter snel zwanger kunnen raken dus ik twijfel wel of het slim is om nu weer mijn botox te gaan halen. Aan de andere kant kan het ook weer even duren voordat ik zwanger raak en ik wil niet langer dan nodig is met rimpels rondlopen. Ik voel me nu zo gelukkig met mezelf.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik hier het beste mee om gaan?

Nick90
29-08-2025 om 20:08
OnherkenbaarAnoniem schreef op 29-08-2025 om 19:38:
[..]
Nick jongen, lees je in. Niet op fakebook instagram wat je alleen de hallelujaverhalen leest maar zoek een goede bron.
Meiden van rond de dertig die zich laten inspuiten dat is niet normaal!
Doe normaal en laat je (vrouw) gewoon verouderen zonder allerlei kunstgrepen..
Kijk eens wat vaker naar programma's als echte meisjes in de jungle, ex on the beach enzovoort enzovoort. Faceland en consorten zijn toch vrij populair in dit land.
En kijk eens wat vaker op insta naar niet je eigen doelgroep, er gaat een wereld voor je open.

Nick90
29-08-2025 om 20:12
Of kijk eens naar echte jongens op safari, de facings knallen je tegemoet, evenals Botox, fillers en corrigerende chirurgie.

OnherkenbaarAnoniem
29-08-2025 om 20:20
Nick90 schreef op 29-08-2025 om 20:08:
[..]
Kijk eens wat vaker naar programma's als echte meisjes in de jungle, ex on the beach enzovoort enzovoort. Faceland en consorten zijn toch vrij populair in dit land.
En kijk eens wat vaker op insta naar niet je eigen doelgroep, er gaat een wereld voor je open.
Met de insta die ik deel met mijn dochter zitten we in een hele jonge doelgroep, hoogopgeleiden (dat dan weer wel) en niemand daar doet fillers of botox, echt niet. Zij weten teveel van de stoffen die daarvoor gebruikt worden; zij durven echt niet.
De enige "fillers" zijn de diverse varianten van padded beha's. Maar dat ook niet iedere dag. De meerderheid van die mensen loopt de helft van de tijd ook als Toos-make-up-loos door het leven, omdat make-up niet is toegestaan in de werkomgeving.
Als mijn dochter beneden komt om te ontbijten kan ik aan haar outfit/haardracht/make-up zien wat voor dag het wordt. Daar ben ik trots op, dat ze echt naturel over straat durft.

Nick90
29-08-2025 om 20:39
OnherkenbaarAnoniem schreef op 29-08-2025 om 20:20:
[..]
Met de insta die ik deel met mijn dochter zitten we in een hele jonge doelgroep, hoogopgeleiden (dat dan weer wel) en niemand daar doet fillers of botox, echt niet. Zij weten teveel van de stoffen die daarvoor gebruikt worden; zij durven echt niet.
De enige "fillers" zijn de diverse varianten van padded beha's. Maar dat ook niet iedere dag. De meerderheid van die mensen loopt de helft van de tijd ook als Toos-make-up-loos door het leven, omdat make-up niet is toegestaan in de werkomgeving.
Als mijn dochter beneden komt om te ontbijten kan ik aan haar outfit/haardracht/make-up zien wat voor dag het wordt. Daar ben ik trots op, dat ze echt naturel over straat durft.
Ja de instavolgers van je dochter zijn toch niet representatief als je ook maar even verder kijkt dan je eigen bubbel? Kijk eens even kritisch om je heen zou ik zeggen, faceland e.d hebben geen bestaan als er geen markt voor is, dat jouw dochter en haar instavolgers blijkbaar alleen maar met padded bra's door het leven gaan zegt niet veel

letterkoekje
29-08-2025 om 20:40
Nick, maar nu schiet me iets te binnen!
Jij hebt onlangs een topic geopend 'Fillers en Implantaten'. Jij vroeg toen wat het forum ervan vond. En in je OP schreef je dat je vrouw, die vond dat ze te kleine borsten had, eventueel overwoog om implantaten te laten zetten. Jij schreef daarin letterlijk dat je je vrouw het liefst natuurlijk ziet. En je sprak (een beetje neerbuigend, maar in mijn ogen terecht) over plastiek tieten. Meer dan de OP is er van jouw hand niet gekomen dus je hebt geen verdere info gegeven wat je allemaal over de esthetische chirurgie vindt.
In dit topic ben jij een levende reclame voor kunstmatige ingrepen zodat iemand er niet meer uitziet zoals hij/zij werkelijk is. (Want rimpels moeten weg). Als ik het hier lees dan is dat net of een andere Nick 'Fillers en Implantaten' heeft geschreven!
Voor mij voldoende om hier aan jou te vragen: van waar die ommezwaai?

Nick90
29-08-2025 om 20:44
letterkoekje schreef op 29-08-2025 om 20:40:
Nick, maar nu schiet me iets te binnen!
Jij hebt onlangs een topic geopend 'Fillers en Implantaten'. Jij vroeg toen wat het forum ervan vond. En in je OP schreef je dat je vrouw, die vond dat ze te kleine borsten had, eventueel overwoog om implantaten te laten zetten. Jij schreef daarin letterlijk dat je je vrouw het liefst natuurlijk ziet. En je sprak (een beetje neerbuigend, maar in mijn ogen terecht) over plastiek tieten. Meer dan de OP is er van jouw hand niet gekomen dus je hebt geen verdere info gegeven wat je allemaal over de esthetische chirurgie vindt.
In dit topic ben jij een levende reclame voor kunstmatige ingrepen zodat iemand er niet meer uitziet zoals hij/zij werkelijk is. (Want rimpels moeten weg). Als ik het hier lees dan is dat net of een andere Nick 'Fillers en Implantaten' heeft geschreven!
Voor mij voldoende om hier aan jou te vragen: van waar die ommezwaai?
Ik heb niks tegen fillers of implantaten maar ik vind mijn vrouw zo lekker, dat heeft niks met mijn mening over fillers of implantaten te maken maar met mijn persoonlijke voorkeur. Dat m'n vrouw nepnagels, pmu wenkbrauwen en lashes heeft vind ik helemaal prima.

Mugs
29-08-2025 om 22:32
Een positieve ontwikkeling is dat in de modebranche langzamerhand meer oog komt voor de diversiteit van lichamen: dat niet langer het graatmagere model de norm is. Het is nog een lange weg, maar er zit tenminste beweging in.
Ik hoop op een soortgelijke ontwikkeling op het vlak van jong als norm. Dat een rimpel of grijze haar niet meer gezien zal worden als een schoonheidsfoutje, maar als een teken van rijping, iets om juist trots te zijn.
Hoe mooi zou dat zijn. En wat een geld zou je kunnen besparen!

Yumi
29-08-2025 om 22:56
Ik schreef eerder over Cher, die haar onderste ribben heeft laten verwijderen voor een slanke taille. Hieronder 2 voorbeelden, de arts die dit gedaan heeft mag van mij onmiddellijk ontslagen worden.
Zweedse blondine verwijdert 6 ribben voor een droombody | Gezond | AD.nl
'Faceliftfreak' Rodrigo laat vier ribben weghalen om beter in colberts te passen | Bizar | AD.nl