Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Jaimie

Jaimie

30-01-2009 om 11:17

Clearblue testen

Ik heb een vraagje. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, 1x was hij langer maar dat was echt een uitzondering. Nu zit ik op dag 36, 10 dagen overijd zeg maar en heb net een test van clear blue gedaan, geen digitale, maar deze gaf aan dat ik niet zwanger was. Nu ga ik vanmiddag de ha bellen, maar ik ben nieuwschierig of er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt, en wat was de uiteindelijk uitslag? Werd je als nog ongi of was je toch zw3anger??

ik hben heeeel nieuwschierig,

groetjes Jaimie, die erg onzeker word van dit verhaal...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kom ik weer...

Ik zet dit iedere keer neer als iemand een dergelijke vraag heeft dus hier kom ik weer: Ik heb bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook pas laat positief getest. Allebei pas na ongeveer 8/9 weken zwangerschap. Wel eerder getest, maar steeds negatief en dan pas na een tijd positief.
Overigens heb ik met een clearblue nog nooit positief getest, die krengen zijn zo gevoelig dat het mij blijkbaar niet lukt om daar goed mee te testen.
Ik gebruikte óf predictor, óf (de laatste keer) de goedkoopste huismerktesten van de kruidvat. 2 voor 5 euro waren ze geloof ik.
Dus: het kan zijn dat je zwanger bent en gewoon nog niet positief test. Kan natuurlijk ook zijn dat je te vroeg test of je cyclus toch een paar dagen langer is deze keer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.