Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
xx

xx

04-01-2009 om 17:03

Clubje zwanger worden; lente, gerdina, mass, lean en de rest en ik....?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
xx

xx

29-03-2009 om 15:20

Lean

leven tussen hoop en vrees, en nu dan toch de beslissing om maar neit verder te gaan. Moeilijk voor jullie. Het is een dooddoener om te zeggen jullie hebben er eentje, want als je graag een 2e wilt, dan wil je die net zo graag als destijds de 1e. Hiervandaan een hele dikke knuffel voor jou. Knap hoor dat je voor jezelf een beslissing kunt nemen, ook al komen er vast momenten dat je weer gaat twijfelen.

Dikke kus.

Sannie

Wachten, wachten

Hoi meiden, hoe is het met jullie? Wat een weer de afgelopen week zeg, gelukkig wordt het beter. Dan lijkt alles tenminste ook wat leuker. Met mij gaat het goed, vandaag precies een week na de inseminatie dus ik weet nog helemaal niks. Voel ook niet echt wat, jeukende borsten maar dat heb ik telkens van de pregnyl. Verder heel erg druk met het helpen organiseren van de bruiloft van mijn zwager over drie weken, afleiding genoeg dus. Het goede gevoel van vorige week is wel een beetje weggezakt, ik durf gewoon niet te hopen dat het deze keer wel raak is. Denk dat ik rond donderdag wel meer zal weten, nog een paar spannende dagen voor de boeg.
Allemaal een fijne week gewenst en liefs van mij.

Korina

Korina, ik lees net dat je jeukende borsten hebt en dat dit door de pregnyl komt. Ik krijg ook pregnyl en heb last van jeukende tepels. Was al helemaal bang voor borstkanker of iets anders engs, maar dit is dus een normale bijwerking?
Groetjes Marije

xx

xx

01-04-2009 om 20:32

Lente

Tjee meid wat een verhaal, dubbelzinnig bedoel ik het hoor. Tijd niets gehoord, goed om te horen dat ondanks alle tegenslagen het goed met je gaat. WAt een toestand, wel niet zwanger, wel niet je erbij kunnen neerleggen.... waar jij toch steeds weer de energie vandaan haalt, weet ik niet, maar dat ik het knap vind mag duidelijk zijn!!! Ik ben wel blij om te horen dat je het in Australië goed naar het zin hebt. Hebben jullie nog last gehad van die bosbranden? Ik heb wel even aan je gedacht toen het in het nieuws was.

Ja en ik zomaar spontaan zwanger, terwijl ik eigenlijk alweer op het punt stond om naar de gyn te gaan. Morgen dan de 1e echo, hoop zo op een prachtig kloppend hartje. Gelukkig weet k morgen meer.

Dikke kus,
Sannie

xx

xx

02-04-2009 om 20:15

Foute boel

Titel: Foute boel
Rubriek: Gezèllug! Contact leggen
Datum: Do, 2 April 2009 20:14
Afzender: xx [adres bekend bij de redactie]

Vandaag op echo geweest, maar niets te zien, waarschijnlijk al in een heel vroeg stadium fout gegaan. Ik had gisteren al zo´n voorgevoel... en helaas het gaat een miskraam worden. Moet nu wachten totdat het los komt. Ben erg verdrietig en teleurgesteld. Had zo gehoopt op goed nieuws, maar helaas niet dus....

Laat het eventjes hierbij.

Liefs,

Sannie

Lente

ik vroeg me al af wanneer je langs zou komen

Vervelend dat je nog steeds zo geslingerd word tussen wel en niet zwnager. Maar wel heeel goed dat je het zo goed naast je neer legt. En weer heerlijk van het leven geniet.

Nou ben ik even je zoons naam kwijt..... sorry treinengek toch? Maar hoe is het daarmee?

Als ik aan sinterklaas denk he denk ik aan lente die pepernoten wil hebben, hihihi!

Hier alles ok met de mannen.

Liefs en groetjes Mass

Lean1

Lean1

02-04-2009 om 22:22

Sannie

Meid wat een vreselijk bericht!!! Wat vind ik het erg voor jullie....

Ik had zo gehoopt dat alles goed zou zijn... Heel veel sterkte voor jullie met dit verlies.

Lean

Sannie

Oh nee!!!!!!

Ik geef je virtuel hug! En wens jullie heel veel sterkte!

Jeetje waarom nou!!

liefs mass

Gerdina

Gerdina

03-04-2009 om 05:23

Sannie, nee!

Oh meid, dit bericht had ik niet verwacht. Wat ontzettend rot voor jullie. Schtijf hier je boosheid, verdriet en teleurstelling maar van je af. Herinneringen komen boven... wat heb ik mijn dochter (toen net 1) toen veel geknuffeld, om iets warms, liefs en tastbaars in mijn armen te hebben, toen mijn hart en buik zo leeg voelden.
Een dikke knuffel en veel liefs,
Gerdina

Lean1

Lean1

03-04-2009 om 09:47

Lente

Fijn om weer wat van je horen en dat je blij en gelukkig bent.
Het is wel een stormachtige tijd geweest heb ik de indruk.
Nu weer in rustiger vaarwater???

Lean

xx

xx

04-04-2009 om 13:42

Gyn

Ik heb een afspraak bij de gyn, ik wil en kan niet wachten totdat het weg is. Ik kan zo gewoon niet verder. Nu het verdriet van de foute echo, straks het verdriet totdat het loskomt en dan nog het verlies en de pijn van de miskraam. Ik mag nu woensdag om 10. uur hopelijk weet ik dan gelijk meer, of chemische met tabletten of een curretage. Ik wil verder en dat kan zo niet.

Stijn was vreselijk onder de indruk van mijn tranen, mama uilen... mama aaaauuuu, mama kusje.... zo lief en zo schattig, maar zo moeilijk. Het besef dat een kindje een ontzettend kostbaar bezit is, dat was me al duidelijk doordat het 3 jaar op zich heeft laten wachten, maar nu na 1,5 jaar en nu een miskraam ben je er weer van bewust hoe bijzonder het eigenlijk is. Gisteren niet naar kantoor geweest, was bekaf van het huilen. En de tranen zijn nu nog niet op...

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, als ik ze lees dan begin ik weer te huilen, maar het doet me wel goed.

Liefs,
Sannie

xx

xx

05-04-2009 om 13:40

Korina

Zeg meid hoe is he tmet jou? Je zou nu toch ondertussen al wat meer moeten weten toch?

Ondanks mijn verdriet denk ik ook aan jou en de spannende dagen die je hebt.

Dikke knuffel,
Sannie

Sannie!

Jemig Sannie, ik schrok me rot! Dit had ik niet verwacht, ik zit hier echt met kippenvel. Wat vind ik dit erg voor je. Een enorme knuffel voor jou {{{{{{Sannie}}}}}}
Heel veel sterkte meis, goed dat je meteen naar de gyn gaat, duidelijkheid, en dit op de één of andere manier weer afsluiten. Ik vind het zo erg voor je.
Heel veel liefs en sterkte, ik denk aan je!
Korina

Lente

Hé, jou misten we nog! Goed zeg om van jou te horen. Wat een verhaal inderdaad, al die spanning en onzekerheid en ups en downs. Jij was altijd al zo'n keisterke, en dat ben je nog steeds. Ik heb echt bewondering voor jou! Hartstikke leuk dat je hier af en toe komt buurten. Dit is immers een soort reüniedraadje We 'kennen' elkaar al zo lang... Super. Ik hoop regelmatig van je te horen!
Liefs, Korina

En ik....

ben net ongesteld geworden. Zag het vanaf donderdag al aankomen, toch de hoop, misschien zet het niet door, misschien heb ik te vroeg getest... Maar diep in mijn hart wist ik het toen al wel. Het is nu even de vraag wat we deze maand doen, als het een beetje tegenzit zou de inseminatie precies op de dag zijn dat mijn zwager trouwt, dat kan dus echt niet. Misschien een maandje rust, wil ik liever niet, maar ik overleg morgen wel even met het ziekenhuis.
Ben verder in mijn hoofd zo druk met allerlei andere zaken (bruiloft, ziekte in de familie, verjaardag komende week, werk, enzovoort) dat ik het redelijk kan relativeren. Of is verdringen een beter woord....? Na vier IUI pogingen begint de angst af en toe de kop op te steken: wat als na 6 pogingen en misschien 3 IVF's ik nog niet zwanger ben? Nu ik eindelijk de stap heb gezet de MM in (trouwens alweer bijna een jaar geleden!) ben ik er nog niet aan toe te accepteren dat het misschien allemaal voor niets zal zijn. Maar oké, dat is nog te vroeg. We houden de moed erin.... Toch?
Fijne zondagavond allemaal nog meiden, en een goede week.
Veel liefs van mij

Korina..

oh potjandorie!!!!
En nu ben je precies op het punt waar ik toen was,.... 4e x mislukt en hikkend al tegen ivf aan zitten kijken. Ik wilde geen ivf en manlief wel. Nog 2 iui pogingen te gaan met lood in mijn schoenen.... Ik hoop echt dat je net zo'n succes storie als mij maakt! Ik duim er alweer voor! Ik blijf je net zolang stolken tot dat je zwanger bent, dussss eitjes en zaadjes opgelet!!! Er is 1 manier om van ons af te komen Find the way!

(((knuffel)))) nog niet opgeven he!

liefs mass

ps. mss heel vroeg iui met de trouwerij?

Ya

Ya

07-04-2009 om 15:23

Lente

Hoi Lente,

Leuk dat je dit fantastische nieuws even wilde delen. Wat fijn voor ze zeg. Dit soort berichtjes heb ik af en toe nodig om toch nog een klein beetje hoop te houden.

Gr. Ya

xx

xx

08-04-2009 om 21:12

Spoed curretage

Gisteravond begon ik langzamerhand te vloeien, maar vannacht rond e klok van 4 werd het echt erg. Met bakken tegelijk, eerst dacht ik nog, ach een uurtje en dan is het eruit. Maar toen het 7 uur werd en het nog niet minder werd. Heb ik de boel wat versneld, was om 9.30 bij de gyn, gelijk geholpen, echo en kijken of de baarmoeder leeg was, even een klein uurtje wachten, maar toen bleek het nog niet goed, verloor elke keer gewoon stolsels en heel veel bloed, werd er duizelig van. De laatste keer zo erg dat ik bijna flauw viel. Gelukkig werd ik toen al voorbereid op de curretage. Dat ging allemaal heel snel, om 12 uur was ik op de ok en 12.45 lag ik alweer op de uitslaapkamer, met een veel te lage bloeddruk en veel heel veel bloedverlies. Al met al is de crisis week afgesloten met nog een crisis verhaal er bovenop. Was en ben nog steeds heel verdrietig, vreselijk moe en slap, kom amper de trap op en af zo slapjes, maar dat is neit zo gek met ruim 1,5 liter bloedverlies. Moet morgen beginnen met de staalpillen, vanavonc biefstuk met spinazie gegeten. En nu duik ik mijn bed in.

Als ik morgen tijd en zin heb vertel ik nog wel even wat meer.

Groetjes,
Sannie

Sannie

wat een verschrikkelijk droevig bericht......
Ik vind het verschrikkelijk voor je dat het zo moest aflopen.

ik wens jou en je gezin veel sterkte komende tijd!

liefs mass

xx

xx

10-04-2009 om 19:34

Slapjes en moe

Ben nog wat slapjes en moe, maar ik denk dat het ergste verdriet wel voorbij ben. Ik kan echt merken dat ik nu bloedarmoede heb, ben duizelig als ik te snel op sta. Kan Stijn nog niet tillen, weinig kracht in armen en benen. Gelukkig was het vandaag mooi weer, even lekker in de tuin gelegen. Heb nu weer wat kleur, want dat was de afgelopen 2 dagen niet het geval. Zag grauw van het bloedverlies. Ben nu aan de staalpillen en uiteraard heb ik last daardoor van mijn darmen.... Maar goed hopelijk knap ik er wel van op. Morgen schijnt het weer ook nog lekker te zijn, dus ik hoop morgen nog een dagje ind e zon te kunnen zitten, dat pept toch wel wat op. Ik heb wel het gevoel nu dat het hele verhaal nu is afgesloten er zit niks meer en nu een maand herstellen (dus meteen ook weer een maand verder...)Begin mei moet ik nog terug voor de nacontrole. Gelukkig kunnenz e tegenwoordig curreteren, want als dat er neit was geweest, dan had ik het hele verhaal waarschijnlijk niet eens kunnen navertellen....

Nou meiden, fijne paasdagen.

Liefs,
Sannie

Hoi

Fijne paasdagen!!!!!!

groetjes!

jigglypuff

jigglypuff

12-04-2009 om 20:07

Inbraakje sannie

Allereerst heel veel sterkte toegewenst, wat ontzettend verdrietig dat het zo moest eindigen!

Wat betreft de staalpillen: mischien is overstappen op Floradix iets voor jou? Dat werkt perfect om je ijzer aan te vullen en je krijgt hier dus geen problemen door met je darmen.

Sterkte met aansterken!!

xx

xx

15-04-2009 om 20:55

Gaat weer beter gelukkig

Ik voel me elke dag weer wat fitter worden, ben nog wel gauw moe en slaap dus ook veel. Verder heb ik het emotionele gedeelte wel een beetje achter me gelaten, ondanks dat ik er nog steeds heel verdrietig van kan worden.

Gelukkig was het de afgelopen dagen mooi weer, heerlijk veel in de tuin gezeten en vandaag zelfs in bikini gezeten. Wil van het weekend mezelf even verwennen met een bikini van Marlies Dekkers, ik heb een hele mooie gezien, wel 100 euro.... maar ach... heb ik wel verdient na zo´n crisis week toch??

Hoe is het eigenlijk met de rest? Het is erg rustig hier... Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Floradix ik zal het onthouden, combi staalpillen en activia is ook nog te doen....

Liefs,

Sannie

Lean1

Lean1

15-04-2009 om 21:32

Hallo

Sannie, meid wat een verhaal!! Ik heb zo met jullie te doen, die bikini heb je echt wel verdient!! Wel 2 ook, en een badpak erbij!

Lente, lekker zo'n succesverhaal, zeker voor de ouderen onder ons, mij hoop is nog steeds niet helemaal weg...

Korina, wat rot dat het niet gelukt is. Maar bij ons was het de 5e IUIpoging dus elke keer heb je weer een kans!

De rest,hopelijk goede paasdagen gehad? Wij zijn een weekendje weg geweest en het was heerlijk, zeker ook omdat het weer erg meewerkte. Vorig jaar waren we ook weg met de pasen, maar toen lag er sneeuw. Dat is toch anders, zeker omdat ons meiske toen ook nog eens 40 graden koorts had....

Dus ook langere tijd niet achter de computer gezeten...

Lean

Ben ik weer

Lieve Sannie, wat een ellende, gelukkig knap je wat op. Heerlijk dan die zon hè, daar kom je echt van bij. Natuurlijk heb jij een bikini van 100 euro verdiend, gewoon doen hoor. Ik hoop dat je heel snel weer aangesterkt bent en het verdriet een plaatsje kunt geven zodat je weer verder kunt kijken.
Lente, gaaf zo'n verhaal. Nee, de wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit. Ik geloof in een God die wonderen kan doen. Het niet altijd doet, nee, maar dat is een ander verhaal...
Zelf ben ik hier een tijdje niet langsgeweest, erg druk gehad. Ben jarig geweest en heb dat in drie keer gevierd, drie keer ook echt het huis vol. Intussen liep ik met een voorhoofdholteontsteking. Die is nu, na een kuurtje, gelukkig over, alleen kreeg ik daar weer migraine van. Al met al goed dat we een maandje rust hebben ingelast. Morgen trouwt de broer van mijn man, daar zijn we ook al weken druk voor, na morgen wordt het hopelijk allemaal weer een beetje normaal. Ben op dit moment niet zo bezig met zwanger worden, had wel ovulatietesten gekocht maar door die kuur mag ik eigenlijk niet eens zwanger worden deze maand dus echt actief ga ik maar niet plannen. Maar voorbehoedmiddelen gebruiken zoals in de bijsluiter stond gaat me toch ook echt een stap te ver. Als ik 59 keer niet zwanger ben geworden zal ik dat ook heus deze keer niet worden; en als ik het wel word, nou, dan moet het zo zijn.
Allemaal alvast een goed weekend, sterkte met wat je bezig houdt!
Liefs, Korina

xx

xx

18-04-2009 om 19:48

Korina en de rest

Gefeliciteerd met je zwager en zijn vrouw. Een feestje is nooit weg. En ik snap dat je er niet zo mee bezig bent, maar je moet maar zo denken als het toch raak is dan is het maar raak! En die voorbehoedsmiddelen kunnen gezellig in de kast blijven, die gebruik ik ook niet meer.

Ben wel weer gestart met foliumzuur... dat slik ik ook al bijna mijn hele leven...hihihi.

Oh ja en ik heb geen 1 bikini (Marlies Dekkers) van 100 euro gekocht, maar gelijk 2... schandalig he? Ben echt in de shoppingmood. Moet ook het één en ander nog hebben. Voor Stijn vandaag ook weer 2 pyjama´s gekocht, die groeit namelijk als kool en zijn pyjama´s werden allemaal te klein of te dik voor het mooie weer van nu.

Fijn weekend allemaal, het mooie weer doet mij in ieder geval goed.

Liefs,
Sannie

Hoi,

Hoi,

korina, wanneer begint nu je 5e iui?
Verder alles goed. Misschien even lekker ff niks?

sannie, 2 bikini;s toe maar, moet ik toch maar eens gaan kijken hoe leuk ze zijn

HIer verder gaat het goed, genieten heerlijk van het weer.
Wat gezeur op het werk gehad en komt er eigenlijk op neer dat we het maar moeten pikken...
Verder had eerst de oudste buikloop, maar nu is de hele family aangestoken. Wat een rot virus!! En buikkrampen niet te kort...pffft!

groetjes Mascha

xx

xx

24-04-2009 om 22:57

Allemaal

mass, de bikini´s zijn van Marlies Dekkers.... als je kijkt op de internet iets van lingerie Marijke, dan kun je ze zien, blauw met zwart en bruin en een rood met witte, 230 euro lichter... maar ach...

Korina, hoe is het met jou, een leuk feest gehad?
HEt weer was prachtig, zeker voor een bruiloft dus daar heeft het bruidspaar het wel mee getroffen.

En hoe is het met de rest?

Met mij gaat het wel redelijk, ben nog lang niet de oude, voel me qua conditie een oud wijf... Maar goed per dag gaat het vooruit. Ook denk ik dat mijn ei in aantocht is, en die wil ik toch goed benutten, want ja, het is me dan na 1,5 jaar toch spontaan gelukt, dus wie weet.... ik geef de hoop nog niet op.

Verder wens ik iedereen een fijn weekend öp nog zo´n mooie lentedag. Even genieten van de zon!

Liefs,
Sannie

Allemaal

Hoi meiden, weer even buurten. Nog niet zoveel te vertellen aan deze kant. Redelijk gefrustreerd bezig geweest met ovulatietesten deze maand, wilde persé deze maand supergoed benutten. Wat denk je: vier (VIER!) dagen achter elkaar een positieve test. En dus uiteindelijk had hubbielief er genoeg van dus hebben we nog mijn ei gemist, volgens mij tenminste. Wat mij er weer eens aan herinnert dat ik het vooral leuk moet houden en niet zo gefocussed moet zijn. Maar jaaaa theorie en praktijk is nog weleens anders. Nu wachten op mijn NOD (4 mei, kan gelijk de vlag halfstok) en dan weer beginnen met ronde nummer 5. Kom maar op, ik ben er klaar voor...
Sannie, heb je al kunnen genieten van je bikini's? Soms is shoppen gewoon echt dé remedie! Hoe is het met je ei? Knap hoor dat je er weer voor gaat. Heb je nog bloedarmoede? Voel je je alweer wat sterker?
Allemaal veel liefs en een fijne vakantie.
Korina

Ivf-iui draadje?

Weten jullie waar het IVF-IUI draadje gebleven is? Is dat verplaatst of gearchiveerd ofzo? Kan t niet vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.