Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Anne

Anne

29-03-2010 om 11:51

De pil en diarree

Ik heb tijdens de afgelopen strip een tijdje last gehad van diarree. Ik heb er toen niet bij stilgestaan dat de pil dan onveilig zou kunnen zijn.
Ik heb, nog voor de stopweek wat licht roze bloed verloren. Nu ik in de stopweek ben verloor ik eerst vier dagen met afvegen wat bruin bloederig slijm. Nu lijkt de menstruatie doorgebroken te zijn, maar het bloed dat ik verlies is nog steeds bruin. Al is het wel wat heviger dan een paar dagen terug.
Normaal wanneer ik ongesteld ben verlies ik ook wel wat bruin in het begin, maar dat gaat al gauw over in helder bloed. Ik verlies dan ook veel meer bloed.
Ik moest er ineens aan denken dat ik diarree had gehad omdat ik me de laatste dagen 's ochtends en door de dag heen als ik niet op tijd eet, misselijk voel en ook ontzettend moe ben. Ik ben al moeder en dan ga je toch ineens denken; he zo voelde dat toen ook.
Kan ik er door het bloedverlies in deze stopweek gewoon vanuit gaan dat ik ongesteld ben (wat ook de bedoeling is trouwens!) of moet ik er rekening mee houden dat ik toch zwanger kan zijn?
Groetjes Anne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

29-03-2010 om 13:40

je kan inderdaad zwanger zijn. Mijn zus heeft precies hetzelfde gehad. Ik zou gewoon even een test halen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.