Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Duphaston

Ik werd niet ongesteld, was niet in verwachting en de gyneacoloog raadde me aan om wederom dupahaston in te nemen zodat ik zou gaan menstrueren. Niet dus....afgelopen woensdag heb ik de laatste halve pil van de 5 genomen en tot dusverre geen enkel spoor van menstruatie. Ik maak me zorgen.

De afspraak is dat ik bij de derde dag van de menstruatie Clomid neem waarnaa een eicelmeting zou volgen.
Zonder menstruatie geen Clomid en zonder Clomid geen zwangerschap en zonder zwangerschap uiterard geen kindje.....zie door de bomen even het bos niet meer!

Heeft iemand ervaring? Tips? Suggesties???

Hoop dat iemand wil/kan reageren...

Liefs

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

14-12-2009 om 01:41

Geen menstruatie en clomid

Hoi Regien,
Ik heb geen ervaring, maar wil je gewoon even sterkte wensen, omdat je nog geen reacties hebt.
Ik heb geprobeerd een titel te kiezen, die een beetje de inhoud van je draadje beschrijft. Hopelijk trekt dat de aandacht van mensen, die hetzelfde probleem hebben gehad.
In het archief is er wel wat te vinden in deze rubriek, in ieder geval in een draadje uit 2004 van Leeke, verder heb ik niet gekeken.
Groeten Primavera

Regien

Regien

14-12-2009 om 21:45 Topicstarter

Dank je primavera!

Voor het reageren...

Inmiddels ben ik toch nog gaan menstrueren en vandaag begonnen aan de Clomid! Over 11 dagen follikelmeting en nu maar hopen dat er geen 4 eitjes op springen staan (zoals de een na laatste keer) of dat er een heel groot ei van 7 cm gaat groeien (zoals de laatste keer).

Misschien is het nu wel gewoon raak....stel je voor zeg.....ik durf het me niet voor te stellen..

Groetjes,
Regien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.