Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Early action test negatief 1 dag voor nod

Zijn je kansen verkeken als de early action test negatief is 1 dag voor nod?

 Ik had de afgelopen 4 dagen menstruatiepijn en heb dat nooit zo ruim van tevoren en het voelde anders en was er bijna overtuigd dat dat mijn innesteling was.

  • Mijn ovulatie was precies 13/14 dagen geleden en ik heb een regelmatige cyclus van ong 27 dagen.

    Early action test is vandaag negatief (en ik heb een ovulatietest voor de grap gedaan omdat ik er heeel veel van heb liggen en heb begrepen dat die ook positief zou moeten uitslaan maar helaas niet).

    Is er nog een kans dat ik zwanger ben of zijn mijn kansen verkeken? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ik denk dat je niet zwanger bent .

Maar heb je de afgelopen 4 dg wel geneukt??

Ik zou gewoom.afwachten of je wel of niet ongesteld wordt . En anders over paar dagen nog eens testen.

Daar is gewoon niks over te zeggen. Paar dagen wachten en nog eens testen.

Ishari

Ishari

13-03-2023 om 16:52 Topicstarter

Roos55 schreef op 13-03-2023 om 14:49:

Ik denk dat je niet zwanger bent .

Oke dank je wel voor de reactie!

Ishari

Ishari

13-03-2023 om 16:52 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 13-03-2023 om 14:59:

Ik zou gewoom.afwachten of je wel of niet ongesteld wordt . En anders over paar dagen nog eens testen.

Thanks, ga ik doen!

Ishari

Ishari

13-03-2023 om 16:52 Topicstarter

MissJones schreef op 13-03-2023 om 15:34:

Daar is gewoon niks over te zeggen. Paar dagen wachten en nog eens testen.

Dank voor de reactie!

Een dag voor NOD test je meestal wel positief met een reguliere test, dus als dit een extra gevoelige is, en hij is negatief, denk ik niet dat je zwanger bent.

Toch zegt een test niet altijd alles. Iemand die ik beroepsmatig zag had bij beide zwangerschappen pas na de 6-8 weken een positieve test in handen. De bloedtest was precies 5. 0-5 is niet zwanger,  5+ wel. De arts zei dat ze niet zwanger kon zijn met deze uitslag en daar was ik het niet mee eens ivm haar eerdere ervaring. Ze was ook gewoon zwanger.

Desalniettemin is de kans groot dat je niet zwanger bent en zul je wat later nog een test kunnen doen als je menstruatie uitblijft. Ik hoop dat je de uitkomst krijgt die je wilt.

Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 5 dagen voor nod al knallend positief.
Bij de tweede pas 4 dagen na nod positief. De testen daarvoor allemaal negatief.

Het zegt dus nog niks. Wacht het nog even af en als je overtijd bent nog een keer testen en anders weet je genoeg.
Sterkte met afwachten! 

MissJones schreef op 13-03-2023 om 15:34:

Daar is gewoon niks over te zeggen. Paar dagen wachten en nog eens testen.


Ja, ik denk dat dat het beste is om te doen 😉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.