Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Euh

http://i95.photobucket.com/albums/l137/jenneman/Jenneman%202/DSCN7438.jpg

Whaaaaaah snap er helemaal niks van!
Ben de laatste maanden helemaal niet bezig geweest met zwanger worden , laat staan met oefenen .
Het is hier zelf zo druk al geweest met Whoost! enzo dat ikd e laatste amanden niet om mijn vruchtbare dagen gevreeën heb, maar ik was over tijd en mijn borsten deden zo'n pijn.
Ik kan het niet geloven!

Jenneman

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

13-10-2008 om 14:22

Gefeliciteerd

Hoi

Ben zelf vrij nieuw hier, dus je "kent" me dan waarschijnlijk niet maar heel erg gefeliciteerd!!!!!

Liefs Elske

B...

B...

13-10-2008 om 15:39

Joepie!

hartelijk gefeliciteerd!!!!

Dit is het resultaat wat we allemaal willen....

geniet er lekker van!

Biene M.

Biene M.

13-10-2008 om 20:02

Duim

Lieve Jenneman,

Mijn duimen zijn weer voor je aan het werk!

Knuf, Biene

Hedda

Hedda

14-10-2008 om 09:13

Jenneman

Gefeliciteerd Jenneman. Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap zult hebben en dat je over 8 maanden een gezonde baby in je armen mag nemen. Toppie!

Deze burger houdt moed!

cindy vonk

cindy vonk

14-10-2008 om 09:21

Jenneman

Ook hier draaien mijn duimen voor je.

Dikke kus Cindy

Elke

Elke

14-10-2008 om 13:07

Jenneman!

Wat gaaf zeg om zo´n test te kunnen fototgraferen!
Ben jalours.

Gefeliciteerd!!

Groetjes,
Elke

He wat gaaf

gefeliciteerd !!!!

Jenneman

Jenneman

14-10-2008 om 16:08 Topicstarter

Dank dank dank

Voor de felicitaties!!
Ik kan het alleen nog maar heel moeilijk geloven .
In feite moet ik nu als de vlammenden naar de dokter om bloed te prikken en voor een echo om te kijken of 'het' juist zit. Maar ik heb er echt geen zin in ... helemaal niet mij hoor maar ik weet het niet goed, tis zo'n gevoel ... 1 ding is een feit, toen ik deze ochend opstond, kotsongemakkelijk en keek naar mijn test , die precies nog verduidelijkt was LOL dan moest mijn kwartje wel vallen .
Duimen dat alles ok gaat deze keer, wat zal zijn zal zijn!
Enneuh dat er mij maar snel volgen!

liefs,

Jenneman

Sascha2

Sascha2

14-10-2008 om 23:01

Driewerf hoera!

Whow Jenneman, wat een geweldig nieuws! Heb de foto nog niet kunnen zien, maar dat komt morgen wel. Ik zit me hier toch met een glunderend gezicht en big smile!!
Mijn duimen draaien weer volop en oh meid, wat hoop ik dat het dit keer goed gaat.
X Sascha
ps: hopelijk krijg je geen last van zwangerschapsdementie, zal je zien dat je mijn slofjes vergeet.... ach dat heb ik wel over voor een mooie derde jennemanbaby

Jenneman!

Meid wat een verrassing zeg! Ik duim mee met de rest!
Gefeliciteerd!
X
Linnie

Jiiiiippppiiieee

Wat goed!!!!!!!

Met zoveel duimen die voor je draaien MOET het gewoon goed gaan!

duimduimduimduimduim

x lisa

Anouk74

Anouk74

15-10-2008 om 15:28

Jenneman

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, super !!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd

Heel veel liefs, Anouk
(ex februari 2008 draadje)
In ben inmiddels moeder sinds 3 maanden van een dochter, ze heet Jasmijn.

Dees 68

Dees 68

20-10-2008 om 00:35

Jenneman!

Gefeliciteerd!

Dat is nog eens goed nieuws.

Mijn duimen draaien ook rondjes voor jou!

Dees

Sascha2

Sascha2

20-10-2008 om 12:49

Jenneman, en nu?

Hoe gaat het nu met je, Jenneman? Ben reuzebenieuwd!!
x Sascha

Jenneman

Jenneman

20-10-2008 om 13:23 Topicstarter

Allemaal bedankt!

Voor de leuke berichtjes!
Diegene die zwanger zijn of zelfs al bevallen, tis toch maar gelukt he!!!!
Diegene die nog wachtende zijn, het kan dus echt wel he, niet opgeven, blijven doorzetten

@Sascha, heb je je slofjes al gekregen?
Met mij tot nu toe alles ok, ik hang nog net niet boven de pot maar ben wel met vlagen kotsmisselijk, ik hoef dan maar iets vies te ruiken of te zien en dan moet ik me echt rustig houden, hahaha. Verder doen mijn borsten ongelofelijk zeer, raar, ik kan me niet herinneren dit zo fel gehad te hebben bij al mijn andere zwangerschappen. Ik was ook net blij dat mijn borsten na twee jaar BV wat kleiner geworden waren maar da tis nu al teniet gedaan LOL.
Mentaal alles ok, we zien wel, hopen op het beste, rekening houden met een koude douche. Heb genoeg te doen om niet teveel te kunnen piekeren, alhoewel ik het deze dagen wel lastig heb, donderdag heb ik een afspraak bij de gyn!Spannend!!

sunnyke

sunnyke

20-10-2008 om 20:13

Inbraakje jenneman

wow!! ik geloof mijn ogen niet!! mijn duimen blijven draaien voor jou; ik hoop zo dat dit de goede keer is!!
Sunny van vroegere zwanger na miskramen-draadje

Therese

Therese

21-10-2008 om 10:05

Wauw!

Wat een geweldig nieuws. Veel succes donderdag en ik zal voor je duimen dat er een prachtige uk over een maand of 9 in een wiegje ligt!

Sascha2

Sascha2

21-10-2008 om 10:54

Jenneman

Whow, dat klinkt inderdaad als superzwanger, mooi! Ik ben oprecht blij voor je en hoop dat het dit keer goed mag gaan.
Overigens, de slofjes heb ik nog niet ontvangen, maar wie weet komen ze vandaag. Wanneer heb je ze verzonden? Leuk dat ze al klaar zijn! Ach, als ik de buurman met ieniemienieslofjes zie weet ik waar ze gebleven zijn...
Succes donderdag bij de gyn! Hoe lang ben je eigenlijk zwanger, enig idee?

Jenneman

Jenneman

21-10-2008 om 11:15 Topicstarter

Sascha

He getverdemme, ik heb ze donderdag verzonden! Ik had ze op stock. Hmmm normaal gezien als ik donderdag verzend naar nederland komt dat bij jullie op zaterdag toe, we zijn al dinsdag zeg... Ze zijn verzonden zoals anders in een klein doosje dat door de brievenbus kan.
Iiieiee, hier word ik ambetant van LOL , laat me weten als je ze binnen hebt he .

Ja zwanger zijn amai, Jenne die had deze ochtend kaka gedaan, help ik ging bijna over mijn nek, bweiks, heb daar normaal echt geen probleem mee, trouwens alles stinkt, zelf mijn glazen uit de vaatwas , pfff, mijn man zegt dat ik er eentje mankeer

Sascha2

Sascha2

21-10-2008 om 11:45

Jenneman (ot)

Oooch, maar dat komt helemaal goed hoor, op maandag werkt de post niet, dus zal het vandaag wel in de bus rollen. Niet druk maken hoor, da's niet goed voor een vrouw in jouw positie, hahahah!! Fijn dat het goed gaat met je, ondanks alle misselijkheid

Draadvervuiling

Dag Jenneman,

Wij kennen elkaar niet maar ik lees wel stiekum op het draadje van feb. 2008 en ik heb van Sacha2 een paar van die hele leuke slofjes gekregen als kraamcadeau! Leuk hoor, doe ze nu al aan ondanks dat ze nog te groot zijn.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Supermooi cadeau!

Zorg goed voor jezelf!

Poekie

Sascha2

Sascha2

21-10-2008 om 20:08

Nog een keertje ot jenneman

'k Heb ze en ze zijn weer geweldig!

Jenneman

Jenneman

21-10-2008 om 20:45 Topicstarter

Sascha en poekie

Sascha, aah dat is goed Ze zijn leuk he, ze staan hier trouwens deze week in de Flair in Belgie , maar dan is Tessa toch de allerhipste Nederlandse baby
Poeki, he leuk! Vind het altijd fijn om psoitieve reacties te horen, ik doe ook mijn best om leuke dingen te maken en te blijven maken

Oooo bweiks ik ben echt mottig(ik kan nogal zagen he ), deze avond had ik iets gekookt waar ik me normaal gezien echt bijna ziek in eet, ik lust dat heel graag, en nu heb ik een klein beetje gegeten en het was nog echt een opdracht. Volgens mij is het een beetje psychosomatisch LOL.

Whaaaaaaah dat het maar snel donderdag is!!!

Sascha2

Sascha2

23-10-2008 om 09:41

Vandaag jenneman

Duimerdeduimerdeduim... O ik hoop dat het vandaag goed uitpakt bij de gyn. Om 10.00 uur ben je aan de beurt he? Dan zul je nu zo'n beetje zenuwachtig, al peentjes zwetend in de wachtkamer zitten. Ik denk aan je en hoop dat het goed is. Laat je gauw wat weten?
x Sascha

Jenneman

Jenneman

23-10-2008 om 11:29 Topicstarter

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh

Alles is Ok.
Goed op schema, ben nu 6w2d, en het hartje klopt!!!
Dit is een mijlpaal, gezien al de vorige keren we niet aan een kloppend hart gekomen zijn en er altijd achterstand was. Gyn was tevreden, ikke blij, amai wat een opluchting!
Bedankt allemaal voor het duimen!!

Therese hen

Therese hen

23-10-2008 om 13:33

Jaaaaaaah

Wat een supernieuws! Nu al een kloppend hartje, wat prachtig. Van harte gefeliciteerd!

Biene M.

Biene M.

23-10-2008 om 18:21

Jenneman

De eerste horde is genomen Spannend hoor, wanneer heb je nu de volgende afspraak?

X Biene

Jenneman

Jenneman

23-10-2008 om 19:20 Topicstarter

Biene

Ja het voelt ook echt zo, in het verleden was er telkens van bij het begin achterstand en een rare ontwikkeling, een keertje wat van een embryo maar helemaal geen kloppend hart.
En nu was er gewoon echt niks aan te merken, perfect op schema, mooi kloppend hart, echt een mijlpaal!
Binnen 2 weken , op 6/11 ga ik terug , weer een echo, wel fijn zo!
Tja en dan verder, als alles goed gaat, tussen 13 en 18 weken een vruchtwaterpunctie, voor de veiligheid he.
Ik vind eht superfijn allemaal, alleen die rottige misselijkheid en vermoeidheid komt echt zo ongelegen! Ik heb 8-9/11 een baby- en kinderbeurs met duizenden bezoekrs, moet daar dus wel fris en monter staan LOL en ik heb nog zoveel voor te bereiden . Ook daarna, in november, 22-33/11 en 28-29-30/11 heb ik geschenkenbeurzen, tja wist ik veel dat ik ineens zwanger ging zijn LOL.
Ben weer aan het zagen

groetekus!

Sascha2

Sascha2

23-10-2008 om 19:58

Geweldig!

Jenneman, wat een supernieuws! Ik ben zo blij voor je!! En dan dit keer geen rare dingen, dit heeft zo moeten zijn
Geniet van deze euforische stemming!!
x Sascha (nog maar 33 en een beetje weken...)

Dees 68

Dees 68

26-10-2008 om 15:55

Jenneman

Dat klinkt goed zeg!

En mijn duimen blijven draaien voor je!

Groetjes Dees -van het zwanger worden na miskraamdraadje en inmiddels bevallen van een wolk van een zoon-

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.