Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
huh?

huh?

22-01-2009 om 14:26

Gewone cb licht positief, maar digitale cb negatief

Hallo,
Wat mijn cyclus is weet ik niet, die varieert nogal. Ik weet dus niet mijn nod, maar die zou ergens deze week zijn. Vanmorgen een cbtest gedaan en er is een heel licht streepje te zien. Ik heb altijd begrepen: een streep is een streep = zwanger. Maar ja, ik blijf maar turen op de test en dacht, dat ik misschien beter een digitale test kan doen. Zo gezegd, zo gedaan en nu zegt de digitale cb dat ik niet zwanger ben.
Hebben jullie ervaring met zowel de gewone cb als de digitale? Ofwel: kan het zijn dat de digitale minder gevoelig is?
De eerste test deed ik trouwens vanmiddag met een volle blaas, de tweede een uurtje later, met veel minder aandrang om te plassen. Zou dat nog verschil kunnen maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja klopt

gefeliciteerd je bent zwanger ! fantastisch !

De digitale moeten het streepje scannen en van daaruit positief of negatief uitslaan, terwijl als je op de test zelf kijkt er meestal wel een 2e streepje licht te zien is.

huh?

huh?

22-01-2009 om 16:25

Maar manda

Waar zit die tweede streep dan ongeveer? Als ik op de digitale test kijk, zie ik ergens wel ook een heeel licht streepje staan. Maar het kan door mijn getuur zijn, misschien begin ik overal strepen te zien die er helemaal niet staan? Die ik zie staan staat ongeveer 0.5 cm naast de duidelijke lijn.
Brrr, zou er bijna nog een test van gaan kopen, dat getureluur.

Hoe ver ben je eigenlijk

hoeveel dagen zitten er tussen de 1e dag vorige menstruatie en nu ?

Ik testte heel erg vroeg positief met de goedkope kruidvat testen van 2 voor E 5. dat was met dag 26 geloof ik. Maar als cb een duidelijk zichtbare 2e streep laat zien dan zit je goed hoor !

Antwoord op je vraag

een halve centimeter er naast kan wel kloppen. Koop anders nog een verpakking goedkope Kruidvattesten en leg ze klaar voor morgen.

Ik heb trouwens met 26 dagen midden op de dag en ook sávonds positief getest. het verschilt ook weer per vrouw en zwangerschap hoe snel je positief test heb ik hier op het forum geleerd

huh?

huh?

22-01-2009 om 17:52

Manda

Nou, ik zit nu op dag 31, maar mijn cyclus verschilt per keer. DE gewone cb gaf een hele lichte streep, eentje waar je goed voor moet turen. De digitale cb gaf aan niet zwanger maar op ong. halve cm zat er ook een hele lichte streep.
Bedankt voor je antwoorden. Het maakt me niet meer of minder zwanger, ik zal het moeten afwachten. maar o dat is killing zeg!

Therese

Therese

23-01-2009 om 12:25

Pas op!

De digitale test geeft ook een tweede streepje als je niet zwanger bent, dus daar mag je zeker niet naar kijken!
Maar de digitale is wel minder gevoelig dan de gewone CB, dus dat geeft weer hoop.
Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij Manda, namelijk sprint naar de kruitvat voor de 2 voor 5 euro testen. Deze zijn onwijs gevoelig en geven nooit valse streepjes. Ik heb er zelf 6 dagen voor nod al positief mee getest. Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.