Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Graag een derde kindje

Hello girls,

Even een nieuw draadje, zijn er nog meer moeders die net zoals ik heeeeeel graag een derde kindje willen. Misschien een leuk draadje. Meld je aan en dan kunnen we elkaar steunen om deze wens in vervulling te laten gaan....dus.....vertel je verhaal!!!!

Je leest zoveel verschillende verhalen, dus hierbij ook even mijn verhaal.
Ozcrystal, 33 jaar oud. Wij zouden heel graag een derde kindje willen. Onze zoon is na 2 jaar proberen gekomen (net voordat het medische circus zou gaan beginnen, dus dat was een mooi kadootje). Onze dochter is met de 5de ronde verwerkt, heel snel dus voor ons.

Na veel wikken en wegen, gaan we toch voor de derde, want we willen het heel graag. Helaas tot nu toe nog niet veel geluk, zijn nu een jaar bezig en we worden doodgegooid met de vraag of de derde nog in de maak is. Beetje vervelend, maar nu zeggen wij ook "Als je een adresje hebt waar je ze kunt halen...." Sommige mensen snappen niet dat het geen kwestie is van "een kind nemen", maar het moet net maar lukken. Super voor alle meiden hier die snel zwanger zijn hoor, een geluk voor jullie. Natuurlijk hebben wij er al twee, maar dat mensen dat dan ook als excuus gebruiken "maar je hebt er toch al twee" vind ik dan ook weer een beetje een domper. Er gaat toch een soort knop om, je wilt het zo graag ....

De NOD dag voor mijn is morgen (de 16de) maar mijn temp is al gezakt, dus kan nooit lang meer duren.....

Iedereen succes!!!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

18-03-2009 om 09:01

Wij ook

Wij willen ook een derde.

Een jaar de geboorte van onze oudste kregen we te horen dat wij waarschijnlijk nooit meer spontaan kinderen zouden krijgen, doordat ik PCO heb (en dus een zeer onregelmatige eisprong) en mijn partner slecht zaad.

Terwijl we druk met het ziekenhuis in onderhandeling waren over welke behandelingen er dan het beste gevolgd konden worden bleek ik spontaan zwanger van nummer 2.

Nu bezig voor de 4e ronde van nr 3. We hebben wel al besloten dat we deze evt 3e als een cadeautje gaan beschouwen, maar dat we er zeker niet het medische circuit voor in gaan.

Wat het voor ons een beetje onhandig maakt is dat ik een zeer onregelmatige cyclus heb (varierend van 18 tot 133 dagen) ik heb dus geen flauw idee wanneer m'n NOD is.

Merel78

Merel78

19-03-2009 om 14:27

Inbraakje

meiden, mochten jullie verder geen aansluiting krijgen van dames die voor een 3e gaan, hierboven loopt een draadje met verschillende meiden die ook graag zwanger willen worden (alleen dan van de 2e). uiteraard zijn jullie welkom om je aan te sluiten (ons groepje is niet zo groot meer), en hopelijk zijn jullie heel gauw zwanger!

liefs, merel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.