Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-07-2026 om 23:28
Hoihoi,
Ik heb een hoop vragen, en snap er allemaal niks meer van.
23 mei heb ik mijn mirena spiraal verwijderd, 20 juni ben ik voor het eerst weer ongesteld (na +/- 6 jaar en 10 maanden).
Ik en mijn partner zijn ondertussen wel actief (👀) geweest.
Ik ben de laatste week/weken best vaak misselijk en heb wat krampen in mijn onderbuik. Dit is even afgezakt. Maar de misselijkheid lijkt nu lager te zitten in m'n buik/maag te zitten.
Ook heb ik vorige week flink last van hoofdpijn gehad.
Daarnaast lijkt ik ook wat zuurbranden te hebben/voel m'n slokdarm wat branderig. Er komt niet zo zeer zuur omhoog.
Ik heb de afgelopen tijd veel testen gedaan, deze gaven elke x niks aan.
Gisteravond voelde ik mij na een avond gezellig en goed eten met vrienden ineens helemaal niet lekker worden, en insane misselijk.
Op dat moment wat ik het zat, en heb ik een aantal testen gedaan. Van de 7 kwamen er bij 3 een heel licht streepje tevoorschijn en bij 4 niet. (Uit de zelfde urine)
Later heb ik er nog een aantal gedaan, die gaven wederom weer niks aan.
Vanochtend nog een aantal, die gaven ook weer niks aan.
Maar nu vanavond gaven 2 van de 4 een heel licht streepje, die kwamen wat later, maar lijken nu weer wat lichter/bijna weg.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal nergens last van, alleen wat krampen, waar ik toen niks achter zocht. Daar kwam ik er rond 5,5 week achter. Die test was ook instant overduidelijk positief.
Ik snap er niks van, wat denken jullie?
Is nu stoppen met water drinken en morgen ochtend weer een test doen de beste stap? Of wacht ik een aantal dagen?
Bedankt!