Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Butterfly

Butterfly

08-01-2021 om 03:54

Help, ik probeer al 3 jaar zwanger te worden?!

Hoi hoi,
Ik zit met een enorme stress..
Ik ben nu al ruim 3 1/2 jaar proberen zwanger te raken.
Telkens krijg ik opnieuw een teleurstelling en ik begin mij super veel zorgen te maken.
Ik begin steeds meer te denken dat het aan mezelf ligt en dat ik onvruchtbaar ben.
Ik heb echt al zes jaar zo enorm grote kinderwens en dat doet me super veel pijn om elke keer weer een teleurstelling opnieuw te zien.
Ik hoop echt dat een van jullie mij verder helpen!
Want om heel eerlijk te zijn begin de moed mij in mijn schoenen te zinken , ik heb geen enkele andere wens dan een kind!

Help me out!
Liefs ,
Butterfly

40er

40er

08-01-2021 om 07:39

Arts

Ga naar je huisarts of gynaecoloog en laat het uitzoeken.
Beter advies heb ik niet

@Emma

@Emma

08-01-2021 om 09:03

Arts

Hiervoor moet je niet op een (anoniem) forum zijn maar bij een arts. Zelfs ouders weten niet waarom het bij jou niet zou lukken.

Vicky

Vicky

08-01-2021 om 11:52

Tja

'Ik hoop echt dat een van jullie mij verder helpen!'

Dat zou ik best willen, maar het is niet zo dat ik kinderen óver heb waarvan je er eentje mag komen ophalen of zo ...

Ga naar een arts.

Marie

Marie

08-01-2021 om 16:07

Ik of wij?

Jij probeert dus zwanger te worden?
Helemaal alleen? Dat wordt lastig denk ik. Of heb je een partner?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

08-01-2021 om 17:15

Nou Marie

Wij zijn zwanger, vind ik juist altijd een wat aparte uitdrukking. Er is er maar een die de last moet dragen
Ben je al bij een dokter geweest, Butterfly? Die gaat je vragen of je ovulatietesten gebruikt en hoe je cyclus is.

EllenM

EllenM

08-01-2021 om 17:32

Butterfly

Ga inderdaad naar je huisarts en vraag om een verwijzing en laat je niet afschepen met nog een half jaar afwachten. Lees je in via internet en bijvoorbeeld stichting Freya. En breng je cyclus in beeld, daar zijn handige apps voor.
Mocht je die 3,5 jaar al in behandeling zijn overweeg dan om naar een arts in België te gaan. Zelf niet meegemaakt maar wel van dichtbij bij zus, als ze in Nederland was gebleven voor behandeling dan was ze nooit moeder geworden.
Marie, wat een flauwe reactie.

Marie

Marie

08-01-2021 om 17:33

Beetje ongelukkig

Wist zo gauw geen goede titel.
Inderdaad klinkt "wij zijn n zwanger" een beetje gek.
Ik bedoelde, dat ik het idee krijg dat TS helemaal alleen is en dat kan lastig zijn om zwanger te worden (zijn over het algemeen toch twee voor nodig).

@Emma

@Emma

08-01-2021 om 17:38

Marie

"kan lastig zijn om zwanger te worden (zijn over het algemeen toch twee voor nodig)."

Nee hoor, tegenwoordig kun je via ki in een kliniek helemaal in je eentje zwanger worden. Maar dan zit je vanaf het begin al in een medische molen van ovulatietesen enzo. Dan ga je niet hier op een forum vragen hoe het nou toch komt dat je nog steeds niet zwanger bent.

Isella

Isella

08-01-2021 om 18:05

nee hoor Emma

"Nee hoor, tegenwoordig kun je via ki in een kliniek helemaal in je eentje zwanger worden."

Dan ben je nog steeds niet in je eentje, maar samen met een kliniek.

@Emma

@Emma

08-01-2021 om 19:00

precies

Dan weet de kliniek beter waar het aan zou liggen dan wij hier.
Maar laten we even afwachten hoe het werkelijk zit

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.