Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Help......ervaring gezocht!

Ik krijg dus morgen een prik waarmee de eisprong opgewekt wordt, heeft iemand hier ervaring mee?

Hope so...

Liefs,
Regien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@ss

m@ss

25-12-2009 om 11:01

Hoi

waarschijnklijk bedoel je de pregnyl prik? Wat wil je weten? Hoe het prikje voelt? (ehm gewoon een prikje) KRijg je er last van? (ik heb er geen last van gehad)

Laat maar horen>

groetjes mascha (raakte zwanger na 5e iui, is inmiddels 2)

Regien

Regien

25-12-2009 om 11:33 Topicstarter

M@ss

Fijn dat je reageert!!

Tja, wat wil ik horen. Dat het geen zeer doet, er geen bijwerkingen zijn en ik zwanger wordt van een gezond kind

Nee, geintje!
wat zijn jou ervaringen? Doet het prikje zeer? Krijg je klachten? Wanneer mag/moet je vrijen?

Hoop je te lezen...

Groetjes,
Regien

m@ss

m@ss

25-12-2009 om 23:36

Hoi

Het prikje, ik kreeg hem in mijn been en kan me herrineren dat ik hem niet fijn vond maar goed te doen. Man man prikte

Bijwerkingen.... heb ik volgens mij niet gehad.

Wanneer mag moet je vrijen> In mijn geval was maandag prikken en woensdag iui. En volgens mij deden we het dan dinsdag zelf nog even.

Heb je meer vragen, brand los!

Regien

Regien

26-12-2009 om 07:20 Topicstarter

Ja, ik heb ze.....vragen

Fijn dat je mijn vragen wilt beantwoorden, dank je wel!

Komen ze....

Hoeveel eitjes waren bij jou klaar om te springen?
Was jullie kans op een meerling ook groter?
Is het zover gekomen? Hebben jullie een (of meerdere) kindje(s) mogen krijgen?

Ik vind het toch wel heel spannend hoor. Het is nu 7.18 en om 12.00 moeten we bij de gynaecoloog zijn....

Hoop je nog te lezen..

Liefs,
Regien

m@ss

m@ss

26-12-2009 om 12:23

Sorry te laat..

Maar hier ben ik dan weer

Even denken...aantal eitjes.

Ik ben volgens mij niet verder als 2 gekomen. Meestal was er dan 1 op goede grote 1.8mm en dan was de andere kleiner. Door het gebruik van pureogon groeide ze wel sneller. Heb 3 pogingen zonder hormonen en 2 met hormonen gedaan. Doen ze bij jou door een echo bepalen of het tijd is om de eitjes te laten springen of moet je een ovulatie test doen>?

IK heb 1 zoon, na 2 jaar oefenen raakte ik na de hsg foto zwanger. Daardoor durfde k dat bij zoon 2 nog eens... maar helaas zonder resultaat en dus vandaar iui. Wij waren onverklaarbaar vermindert vruchtbaar. Bij mij nooit wat gevonden en manlief had maar liefst 100milj zwemmers.

Maarre Moet je speciaal bij de gyneagoloog de pregnyl laten zetten?

groetjes

Regien

Regien

26-12-2009 om 19:08 Topicstarter

Het zit er in!

Nou, vanmiddag dus naar de gynaecoloog geweest om met een echo te kijken of de eitjes, na eergisteren, voldoende groot zijn/waren om te kunnen springen.
Ik had 3 eitjes waarvan 2 op goede grootte: 19 en 21 mm.
Mijn baarmoederslijmvlies was ook goed ontwikkeld.

Vervolgens moest ik naar de afdeling verloskunde waar ik mijn pregnylspuit kreeg van een zuster.
Ik heb van de 3 ampullen 2 gekregen.

De gynaecoloog vertelde ons dat we vanavond en morgen moeten vrijen. De eerste keer hebben we er al op zitten

Spannend........!!!!

Wat vreemd dat jullie (M@ss)onverklaarbaar vruchtbaar zijn, onbegrijpelijk. Je schreef dat je de eerste keer na een hsg foto zwanger bent geraakt, wat is een hsg foto? En nu doen jullie dus iui, wat is dat? Lees je misschien nog wel..

Groetjes,
Regien

m@ss

m@ss

01-01-2010 om 09:20

Hoi

hsg, is een baarmoeder foto. Dan kijken ze of je eileiders toegangelijk zijn.

Ik heb al 2 kindjes. 1 na 2 jaar oefenen en de 2e na 3 jaar oefenen door gebruik van iui en bij de 5e poging raak.

Succes

Regien

Regien

01-01-2010 om 11:11 Topicstarter

M@ss

Wat fijn dat je 2 kindjes hebt, hou oud zijn ze?
Je hebt er wel veel geduld voor moeten hebben lees ik, jeetje. Wil je nog graag een derde?

m@ss

m@ss

01-01-2010 om 12:52

Hoi,

Mijn kindjes zijn nu net 2 en 7 jaar oud.
En een derde.... ik twijfel wel eens, maar het is goed zo. We zijn gelukkig met zijn viertjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.