Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Icsi

Dus..
Het draadje icsi is helemaal verdwenen...
(Niet helemaal, hij is automatisch gearchiveerd! Forumbeheer)
Nu maar een nieuwe.
Begin december mag ik starten met het lange protocol IVF. Graag praat ik af en toe even van me af..
Wie doet er mee?
Tulpie


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

06-11-2010 om 20:04

Tulpie

Wat jammer dat je hier nog alleen staat in je draadje. Ik schrijf niet mee, maar ik wil je wel alvast toewensen dat de behandeling slaagt! Schrijf zeker van je af, dan ga ik in elk geval voor je duimen.

AzoraC

AzoraC

06-11-2010 om 22:15

Wat is het hier stil

Jee, Tulpie, jij gaat hier zo te zien niet de support krijgen die ik hier twaalf jaar geleden vond. Nu zie ik in zeven dagen maar enkele nieuwe reacties. Toen was dit forum voor tientallen mensen in jouw (en mijn) situatie een uitlaatklep en stonden er in 7 dagen honderden reacties. Ik heb daar zoveel troost en steun en meeleven gevonden. Maar kennelijk zijn andere plekken nu populairder. Hyves? Freya forum? Geen idee.
In elk geval, heel veel succes en wanhoop niet. Wij hebben drie prachtige kinderen aan 4 IVF-pogingen overgehouden. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed lukt.

Tulpie

Hoi Tulpie,

Ik vind het ook erg jammer dat je geen respons vindt! Wat mij betreft: schrijf lekker van je af, ik lees mee en zal nu en dan reageren...maar het is voor jou vast toch anders dan dat iemand in hetzelfde 'schuitje' zit. Hoe dan ook: heeel erg veeel succes!!

Liefs,
Regien

Hai

Hai Tulpie,
Ik ben inmiddels begonnen, zitten al heel wat Decapeptyl spuiten in... Tot nu valt het mij allemaal erg mee, weinig bijwerkingen, weinig pijn etc. Hopelijk gaat de rest net zo meevallen en mag het resultaat er straks zijn. Ik merk dat ik niet erg de behoefte voel hier veel neer te zetten, zeker niet nu er verder niemand anders mee bezig is. Ik hoop dat het bij jou ook allemaal mee gaat vallen straks!
Groetjes, Sonne

Elke

Elke

10-11-2010 om 22:58

Hier nog een

Heej Dames,

Ik ben ook bezig een ICSI behandeling.
Ik heb afgelopen dinsdag de punctie gehad en ze hebben 16 eitjes gevonden.

Aanstaande vrijdag heb ik een terugplaatsing van een emmy (dat is tenminste als ik voor morgen 12 uur geen tel krijg)

Ik merk wel dat er hier maar heel weinig vrouwen zijn die in het IVF traject zitten. Ik weet niet of ik dit mag doen, maar neem eens een kijkje op ivfmoeders.nl

Ik ben hier in 2008 terecht gekomen en heb hier heel veel info en steun gevonden en nu weer! Echt de moeite waard.

Liefs Elke

Merel78

Merel78

11-11-2010 om 09:52

Inbraakje elke

Lieve Elke

even een inbraakje voor jou, want destijds hebben we samen geschreven op een draadje (alweer ff geleden )
Ik hoop dat jullie wens opnieuw heel gauw in vervulling mag gaan en er een 2e wonder in je buik zal groeien. heel veel succes,

liefs, Merel

p.s. ook voor Tulpie en Sonne natuurlijk heel veel succes. Het lijkt me een heel zwaar en emotioneel traject!

Elke

Elke

11-11-2010 om 19:39

Merel!

Heej lieve Merel,

Dat is zeker alweer lang geleden dat we samen geschreven hebben

Ik hoop ook dat een 2de wonder ons gegunt is

Hoe ist verder met jou?

Liefs Elke

notje

notje

12-11-2010 om 10:09

Elke

Ik heb even gespiekt op ivfmoeders.nl.Ik zie dat je in Het Jeroen Bosch onder behandeling bent.Hopelijk mag je vandaag naar T voor de tp.En zal ik voor je duimen.
Werkt verpleegkundige Annemarie nog in het ivf team?Dat vond ik zo'n schat.Ik heb drie pogingen icsi gehad en er twee mooie kinderen mee mogen krijgen.mijn jongste is alweer 4.Voor iedereen die in de mm zit héél veel succes.Jammer dat er niet meer zijn die in hetzelfde schuitje zitten,ik heb veel steun gehad in de periode dat ik bezig was.Ik ga voor jullie duimen!

tulpie

tulpie

12-11-2010 om 21:40 Topicstarter

Dank

Voor al jullie reacties en het meeleven..
ik geloof alleen niet dat ik het inderdaad hier ga vinden.. jammer.
Wie weet nog iemand die volgende maand gaat beginnen en behoefte heeft aan gezamenlijk meeschrijven..
We wachten af..

tulpie

tulpie

19-11-2010 om 20:09 Topicstarter

Mèn!

Vandaag naar de apotheek geweest..
Wat een berg met medicatie!
Maar goed.. we gaan ervoor.
het spul gaat in de koelkast en na sinterklaas gaan we beginnen....

Tulpie

Heel erg veel succes, ik duim voor je!!

Liefs,
Regien

Elke

Elke

19-11-2010 om 20:41

Succes tulpie

Heej Tulpie,

Ik wilde je ook heel veel succes met jullie poging.
Heb je nog gekeken op de site ivfmoeders.nl? Hier zitten heel veel vrouwen die hetzelfde traject door gaan.

Ik zit zelf nu op wachtdag 7. Ik mag volgende week vrijdag testen.

Liefs Elke

Merel78

Merel78

19-11-2010 om 21:05

Succes

lieve tulpie, heel veel succes!!

lieve Elke, wat spannend! Laat je het nog even weten hier?

liefs, Merel

tulpie

tulpie

22-11-2010 om 19:00 Topicstarter

Jullie maken me blij!

Wat fijn om even een paar harten onder de riem gestoken te krijgen!
Dank jullie wel!
Liefs Tulpie

Elke

Elke

22-11-2010 om 19:56

Helaas

Heej Tulpie,

Heb je gezien op de ivf-site

Onze ICSI poging voor een 2de is mislukt...

Liefs Elke

Asa Torell

Asa Torell

22-11-2010 om 20:11

Elke

Wat erg . Sterkte!

Merel78

Merel78

22-11-2010 om 20:22

Elke

lieve elke

wat naar voor jullie sterkte! En hopelijk weet je gauw de moed te vinden voor de volgende poging!

liefs, Merel

Elke

Elke

22-11-2010 om 20:24

@asa en merel

Dank jullie wel

Een volgende terugplaatsing van een cryo is pas in januari, want anders zitten we bij Tess d'r verjaardag.

Liefs Elke

elsje78

elsje78

24-11-2010 om 20:50

Hee elke

Ik kwam toevallig langs hier...Wat naar dat het mislukt is zeg!! Sterkte!!

Liefs

elsje78

elsje78

24-11-2010 om 20:51

En tulpie

Succes!! het is bijna december!

Ik heb een vriendin die nu na 7 jaar!! dokteren zwanger is en lijkt te blijven! Dus het kan echt!

Liefs

Elke

Elke

24-11-2010 om 22:47

Elsje!

Heej Elsje,

Dank je wel.

Ik baal wel, maar ik heb nog 7 cryo's!! en mochten die niet blijven plakken, dan heb ik nop 2 pogingen van de verzekering tegoed.

Hoe ist verder met jou?

Liefs Elke

elsje78

elsje78

25-11-2010 om 14:49

Elke

Met mij goed! Jongste heeft een huildag vandaag, pff maar goed dat mag ook met 4 doorkomende kiezen en een ontstoken piemeltje haha

Mag je meteen de komende maand weer een cryo terug laten plaatsen?

XX

Elke

Elke

25-11-2010 om 21:47

Elsje

Mooi dat het goed gaat! Mnder dat de jongste een huildag heeft... Maar het zit hen ook niet mee zo te lezen!

Nee, we gaan niet meteen door, want als het dan zou lukken, dan komen we weer uit in september en dat vind ik te dicht bij Tess d'r verjaardag zitten. We willen pas halverwege jan weer gaan beginnen.
Als we dan toch een keuze hebben...

Mogen hebben we weer een afspraak in het zkh. Een evaluaie. Ben beniniewd...

Liefs Elke

tulpie

tulpie

05-12-2010 om 19:50 Topicstarter

Nu is het aftellen...

Ik word er helemaal een beetje nerveus van!
Nu wordt het menes.. nog een paar dagen en dan beginnen met de primolut..

Spannend!

Ik wens je heel erg veel succes!!!!!
En schrijf hier maar lekker van je af...

Liefs,
Regien

Succes!

Hai Tulpie,
Heel veel succes! Ik heb inmiddels het hele traject achter de rug en zit nu in de 'wachtweken', heel spannend! Vond het traject heel goed te doen, had erg weinig last van bijwerkingen. Tot de terugplaatsing, daarna kreeg ik last van overstimulatie waardoor ik nu al een week heel rustig aan moet doen.
Groetjes, Sonne

Sonne

Jij ook veel succes in deze spannende weken, de duimen staan omhoog!

tulpie

tulpie

08-12-2010 om 15:00 Topicstarter

Wachten duurt altijd zo lang!

Sonne.. wat spannend allemaal..
En nu voel je je door overstimulatie ook nog eens niet zo lekker!
Heel veel sterkte!

Ik kan niet wachten om ongesteld te worden! Dan kan ik tenminste beginnen!

deze week gaat het in ieder geval gebeuren.. Ik merk al dat ik een kort lontje heb...

Asa Torell

Asa Torell

09-12-2010 om 10:51

Tulpie en sonne

Ik duim voor jullie!

tulpie

tulpie

11-12-2010 om 21:22 Topicstarter

We gaan beginnen! en sonne?

Hoi,
Afgelopen donderdag ongesteld geworden. Dus nu konden we beginnen..
Nu slik ik primolut en morgen gaat de eerste spuit erin..
Ik voel me prima en heb er zin in!

Sonne:
Wanneer weet je meer? Hou je het nog uit??
Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.