Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
mama 78

mama 78

11-05-2009 om 12:51

Iemand bekend met innestelingsbloeding?

Hallo allemaal,

Sinds 4 dagen heb ik een rare afscheiding. Het is bruinig en slijmerig. De ene keer zit het er wel als naar de w.c ben geweest, de nadere keer niet.
ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, dus dat begon op dag 24. Mijn cyclus duurt 28-30 dagen meestal. Overigens moet ik erbij zeggen dat ik vorige maand 4 dagen vroeger dan normaal ong. werd. Dat is vreemd voor mij.
Ik dacht dus dat ik ongesteld moet worden, maar het zet maar niet door! Elke keer weer is het spannend.
Ik heb een licht vermoeden dat ik zwanger ben.
Misschien is het een innestelingsbloeding? heb verder geen buikpijn ofzo. Alleen dus lichtbruine afscheiding, beetje slijmerig. (Sorry voor de details hoor, maar ik wil graag zo duidelijk mogelijk zijn)
Wat denken jullie dat het is? Kan het nog iets anders zijn ook?
Ben zo benieuwd....het is allemala een beetje raar voor mijn doen. Normaal begint het ook wel met (donker)bruin bloed, maar dan zet het ook echt door!
Maar nu? Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wie weet

Ik heb bij m'n eerste zwangerschap ook een innestelingsbloeding gehad. Dacht ook dat ik ongesteld was geworden, maar het was maar 1 of twee dagen een paar druppels. Ik had wel helderrood bloed,niet bruin en slijmerig, maar weet niet of dat uitmaakt.
Ik zou gewoon een test doen, dan weet je het zeker!

mama 78

mama 78

11-05-2009 om 13:22

Tja

Dank je voor je reactie.
Ik denk dat het nog te vroeg is voor een test. Normaal doe ik een test rond dag 35 dan weet ik zeker dat ik overtijd ben..
Maar nu het al een paar dagen zo is...ik denk steeds dat het 'zover' is, ben een trouwe bezoeker van de w.c haha...
Hoever in jouw cyclus had je die bloeding?

Hier

Ik kreeg die bloeding precies op de dag dat ik ongesteld had moeten worden, twee weken na m'n eisprong. het duurde bij mij 1 of 2 dagen.
Succes met afwachten!

mama 78

mama 78

12-05-2009 om 13:40

Maar

dacht je dan nier dat je gewoon ongesteld werd? Omdat het precies op dezelfde dag was?
Heb je toen nog een test gedaan?

Ja,

Ja, dat dacht ik ook. Dus ik aan de wijn 's avonds... Pas een week later begon me te dagen dat het eigenlijk wel heel weinig bloed was geweest, zoeken op internet, lezen over een innestelingsbloeding (had ik nog noooit van gehoord), toen getest en bingo.

mama 78

mama 78

16-05-2009 om 17:00

Yes!

Ik laat nog even wat van me horen...moet het toch even kwijt, ben zwanger!!!

Miep

Miep

16-05-2009 om 17:30

Gefeliciteerd!

Super!

madelief74

madelief74

19-05-2009 om 11:22

Mama 78

GEFELICITEERD!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.