Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Iemand ervaring met utrogestan capsules?

Sinds deze week moet ik 3 x per dag Utrogestan gebruiken om de innesteling te bevorderen en te behouden. Het is een natuurlijk progesteron.

Nu ben ik toch enigsinds onzeker over het gebruik. Voel allemaal krampen in mijn buik en verlies steeds brokkelig witte vloed.

Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen hiermee?

Groetjes,
Regien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regien

Regien

31-01-2010 om 11:15 Topicstarter

Utrogestan

Ik heb echt het gevoel dat er meer 'spul' terug naar buiten komt dan dat er in mij blijft zitten. Ook heb ik het gevoel dat ik wel heel erg naar rechts moet (van binnen) om de capsule op de goede plaats te krijgen.

Hadden jullie dat ook met die Utrogestan capsules ter bevordering van de innesteling?

Hoop op reactie...

Asje2

Asje2

31-01-2010 om 15:31

Hoi

Met mijn laatste zwangerschap heb ik progesteron zetpillen gebruikt. Ik had een ander merk maar ook verloor ik van het spul. Ik moest het 2x per dag doen, na het inbrengen bleef ik meestal een kwartiertje zitten/liggen.

Ik denk niet dat ,omdat je wat verliest, er niet genoeg overblijft hoor, in zo'n zetpil is het zo geconcentreerd.

Ik heb het tot week 12 gebruikt en na 2 miskramen en maanden van niet zwanger worden heeft het geresulteerd in een mooie dochter.

Succes

Regien

Regien

31-01-2010 om 19:17 Topicstarter

Asje2

Kijk! Dat geeft de burger weer moed!!

Ik hoop op een mooie dochter of zoon....

Therese

Therese

05-02-2010 om 10:34

Regien

Ik heb tot 13 weken zwangerschap utrogestan gebruikt en ook hier waren de inlegkruisjes niet aan te slepen . De werkzame stof zit in de capsules en als het omhulsel smelt komt dat als wit, brokkelig spul naar buiten. Het is vrij smerig, maar wat ik ook van andere vriendinnen in de mmm heb gehoord wel normaal. Ik heb trouwens later een plastic inbrenghuls speciaal voor utrogestan gebruikt. Dat was makkelijker met inbrengen.

Ik ben trouwens groot fan van de utrogestan! Het heeft ons deze prachtige zwangerschap opgeleverd.

Succes en ik hoop ook op een mooie dochter of zoon voor je.

Liefs

Kumquat

Kumquat

05-02-2010 om 18:22

Normaal

er komt genoeg van het medicijn daar waar het hoort, de rest komt je lijf weer uit. Het is plakkerig klonterig spul inderdaad en dan met je eigen afscheiding erbij. Het is voor een goed doel, succes !

Regien

Regien

05-02-2010 om 20:13 Topicstarter

Therese

Dank je voor je lieve reactie!

Over 4 dagen mag ik gaan testen, ik vind het zo spannend!

Hoe gaat het nu met jou? Hoe ver ben je inmiddels?

Liefs,
Regien

Regien

Regien

05-02-2010 om 20:14 Topicstarter

Kumquat

Dank je voor je reactie, ik hoop dat het geholpen heeft. Over 4 dagen zal ik het weten!!!

peggy

peggy

06-02-2010 om 10:17

Regien

hoi meis,

spannened hoor! mijn duimen maken nog steeds overuren voor je. ik hoop echt dat het deze x raak is en ik je spreekwoordelijk om je nek kan vliegen om je te feliciteren.
liefs, peg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.