Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Indrooglijntje op action testen?

ik zit me helemaal scheel te kijken op mijn action zwangerschapstest. Ik heb toch echt het idee iets te zien. Heeft iemand ervaring met indrooglijntjes op de action testen? De mijne waren in het verleden echt Omo wit maar misschien is er iets veranderd.

even achtergrondinformatie, ik ben nu 11 of 12 dpo. Gisteren beetje bruin/roze verlies en vandaag bij het afvegen ook een beetje roze. Dat heb ik normaliter nooit maar ik zou denken dan nu toch een streep te moeten zien. 

Ik hoor graag jullie mening! 

Peiling

Actiontest indrooglijntjes?
13 stemmen
85%
15%

---

---

21-01-2022 om 16:02

Koop morgen een andere test en test opnieuw. Of doe dat vandaag nog. 

gewoon zo'n hele gevoelige clearblue test kopen

Heideplantje

Heideplantje

21-01-2022 om 16:12 Topicstarter

ik heb er nog eentje van de kruidvat 2v5. Die ga ik morgen wel doen

Wat is dpo? Ik heb wel eens een best wel zichtbaar indrooglijntje gehad op een Kruidvattest, maar er is nooit een baby gekomen.

Heideplantje

Heideplantje

21-01-2022 om 19:46 Topicstarter

MMcGonagall schreef op 21-01-2022 om 19:30:

Wat is dpo? Ik heb wel eens een best wel zichtbaar indrooglijntje gehad op een Kruidvattest, maar er is nooit een baby gekomen.

11 of 12 met gisteren dus een paar drupjes bloed.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

21-01-2022 om 20:16

Heideplantje schreef op 21-01-2022 om 19:46:

[..]

11 of 12 met gisteren dus een paar drupjes bloed.

Het moet zijn; wat betekent dpo

Heideplantje

Heideplantje

21-01-2022 om 20:39 Topicstarter

oh sorry haha. Aantal dagen na ovulatie (days past ovulation)

Tickel schreef op 21-01-2022 om 20:16:

[..]

Het moet zijn; wat betekent dpo

Days past ovulation. 

Gooi die vroege testen de deur uit meid, ik snap je nieuwsgierigheid maar je maakt  je zelf zo helemaal gek. 

Gatekeeper schreef op 21-01-2022 om 20:39:

[..]

Days past ovulation.

Gooi die vroege testen de deur uit meid, ik snap je nieuwsgierigheid maar je maakt je zelf zo helemaal gek.

Dit. Gewoon pas weer testen als je twee weken over tijd bent.

---

---

21-01-2022 om 22:16

Poezie schreef op 21-01-2022 om 21:28:

[..]

Dit. Gewoon pas weer testen als je twee weken over tijd bent.

Uh dat is 28 dg dpo he? Al decennia kun je gewoon een test doen vanaf de dag dat je menstruatie zou moeten komen. Dus twee weken wachten is echt dikke onzin. https://zuiververloskundigen.nl/zwanger-worden/wanneer-zwangerschapstest

--- schreef op 21-01-2022 om 22:16:

[..]

Uh dat is 28 dg dpo he? Al decennia kun je gewoon een test doen vanaf de dag dat je menstruatie zou moeten komen. Dus twee weken wachten is echt dikke onzin. https://zuiververloskundigen.nl/zwanger-worden/wanneer-zwangerschapstest

Als je langer wacht dan is de uitslag wel duidelijker te zien. Bij mijn eerste zwangerschap stonden wij ook te staren of iets nou een streep was of niet. Bij mijn vierde zwangerschap had ik niet meer zo'n haast dus langer gewacht en dan heb je echt een heel duidelijke, niet te missen streep. 

Dus dikke onzin? Nee, dat zeker niet. 

---

---

21-01-2022 om 22:51

Plantenbak schreef op 21-01-2022 om 22:30:

[..]

Als je langer wacht dan is de uitslag wel duidelijker te zien. Bij mijn eerste zwangerschap stonden wij ook te staren of iets nou een streep was of niet. Bij mijn vierde zwangerschap had ik niet meer zo'n haast dus langer gewacht en dan heb je echt een heel duidelijke, niet te missen streep.

Dus dikke onzin? Nee, dat zeker niet.

De testen zijn al ettelijke decennia zo goed dat je gewoon kunt testen op de 14de dag na ovulatie. Misschien ovuleer jij later dan de 14de dag na de eerste dag van je laatste menstruatie. Jij geeft een beroerd advies: wacht tot 2 wk na wat gewoon het advies is. Dat begrijp ik echt niet. 

--- schreef op 21-01-2022 om 22:51:

[..]

De testen zijn al ettelijke decennia zo goed dat je gewoon kunt testen op de 14de dag na ovulatie. Misschien ovuleer jij later dan de 14de dag na de eerste dag van je laatste menstruatie. Jij geeft een beroerd advies: wacht tot 2 wk na wat gewoon het advies is. Dat begrijp ik echt niet.

Dat is mijn advies helemaal niet. Dat advies gaf iemand anders. En het kan wel wat vriendelijker. Maar succes met testen. Ik hoop dat TS zwanger is als ze dat graag wil. Hopelijk geeft de volgende test wat meer duidelijkheid. 

--- schreef op 21-01-2022 om 22:51:

[..]

De testen zijn al ettelijke decennia zo goed dat je gewoon kunt testen op de 14de dag na ovulatie. Misschien ovuleer jij later dan de 14de dag na de eerste dag van je laatste menstruatie. Jij geeft een beroerd advies: wacht tot 2 wk na wat gewoon het advies is. Dat begrijp ik echt niet.

Maar wat heeft het voor zin om elke maand te testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Veel logischer toch om een paar dagen te wachten, te constateren dat je daadwerkelijk over tijd bent en dán een test doen? 

Twee weken wachten is misschien wat overdreven, maar het advies om gewoon een paar dagen te wachten, lijkt mij heel goed. Dat scheelt eindeloos turen naar lijntjes.

Heideplantje schreef op 21-01-2022 om 20:39:

oh sorry haha. Aantal dagen na ovulatie (days past ovulation)

Haha, je eerste reactie was ‘11 of 12’ en toen had ik echt nog helemaal geen idee. Nod kende ik wel, maar dpo had ik nog nooit ergens gezien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.