Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Indrooglijntje op action testen?

Peiling

Actiontest indrooglijntjes?
13 stemmen
85%
15%

---

---

22-01-2022 om 11:50

-Nienke- schreef op 22-01-2022 om 09:55:

[..]

Maar wat heeft het voor zin om elke maand te testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Veel logischer toch om een paar dagen te wachten, te constateren dat je daadwerkelijk over tijd bent en dán een test doen?

Twee weken wachten is misschien wat overdreven, maar het advies om gewoon een paar dagen te wachten, lijkt mij heel goed. Dat scheelt eindeloos turen naar lijntjes.

TS heeft veel eerder getest dan op de NOD. Als je denkt dat je zwanger kunt zijn en je bent regelmatig kun je dus gewoon testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden. 

Heideplantje

Heideplantje

22-01-2022 om 11:51 Topicstarter

MMcGonagall schreef op 22-01-2022 om 11:44:

[..]

Haha, je eerste reactie was ‘11 of 12’ en toen had ik echt nog helemaal geen idee. Nod kende ik wel, maar dpo had ik nog nooit ergens gezien.

Vaktaal 😜 maar ik las inderdaad je initiële vraag niet goed.

Ik ben wel van mening dat iedereen moet testen wanneer het goed voelt, dus of je dat dan 12 dagen na ovulatie doet of 20 dagen.


Ik heb vandaag toch geen test gedaan, als ik het morgen doe moet er duidelijkheid zijn want dan is het 2 weken na de ovulatie. Ik hoop wel zwanger te zijn overigens! 

Heideplantje

Heideplantje

22-01-2022 om 11:53 Topicstarter

--- schreef op 22-01-2022 om 11:50:

[..]

TS heeft veel eerder getest dan op de NOD. Als je denkt dat je zwanger kunt zijn en je bent regelmatig kun je dus gewoon testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden.

Ik heb helaas PCOS dus mijn cyclus is heel erg onvoorspelbaar. De nod is ook een gok aan de hand van ovulatietesten. Ovulatietesten zijn helaas ook niet altijd betrouwbaar met PCOS dus ik tast redelijk in het duister.

ik duim voor je mee!

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

23-01-2022 om 11:51

Ik zou over 9 maanden nog eens kijken... 😆
(sorry, kon het niet laten)
We duimen met je mee! 

Heideplantje

Heideplantje

23-01-2022 om 13:21 Topicstarter

Helaas! Toch een indrooglijntje. Wel eentje die direct verscheen. De Action testen komen er niet meer in hier.

Dank voor alle reacties! 

jammer 

gebruik je trouwens clomid voor je pcos of niet? 

Heideplantje

Heideplantje

23-01-2022 om 17:12 Topicstarter

Gatekeeper schreef op 23-01-2022 om 15:46:

jammer

gebruik je trouwens clomid voor je pcos of niet?

Nee, maar vanaf volgende maand ga ik wel iets gebruiken om de eisprong op te wekken (ik ben de naam even kwijt maar geen clomid ). We wilden het eerst op eigen houtje proberen maar nu na een jaar toch maar met wat hulp. Ik ga ergens deze week bellen met het ziekenhuis om een recept te vragen.

Tickel schreef op 21-01-2022 om 20:16:

[..]

Het moet zijn; wat betekent dpo

Dagen na ovulatie

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-02-2022 om 20:57

Onsgeheim. schreef op 15-02-2022 om 19:07:

[..]

Dagen na ovulatie

Bedankt, maar daar heb ik een maand geleden al een antwoord op gekregen  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.