Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Iui - ivf - icsi draadje

merry, ik duim ik duim ik duim, ik hoop dat het gelukt is en je nu of zo meteen dolgelukkig op je werk zit.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

23-03-2009 om 10:19 Topicstarter

Enig!

merry, nogmaals gefeliciteerd !! Straks zie je echt een heel klein stippeltje flikkeren en dat is dan het hartje. Mooi hoor, fantastisch !

Lean1

Lean1

23-03-2009 om 15:19

Merry

gelukkig, toch geen 10 baby's in de buik!!
gefeliciteerd hoor!!

Lean

Hedda

Hedda

24-03-2009 om 10:45

Merry

wat geweldig. gefeliciteerd. een heerlijke bevestiging lijkt me zo. voel je je weer iets beter in verband met ook de overstimulatie?
liefs hedda

Hedda

Hedda

24-03-2009 om 10:51

Hier

hier nog steeds hetzelfde, geen enkele hoop meer te bekennen. ik zit nog steeds te wachten wanneer ik de kijkoperatie heb en daar de uitslag van zie ik misschien weer een sprankje hoop maar nu??.. geen. weet niet wat er met me aan de hand is ben en voel me ook echt een dweil, geen energie te bespeuren. hoop dat ik gauw weer wat fut heb. bedankt voor al jullie medeleven, dat doet me goed maar ook weer verdriet wil me ook niet zo zielig voelen. liefs hedda. korina hou die hoop vast ik duim ontzettend voor je. dit verlangen naar zoiets groots wat niet uit wil komen wens je niemand.

Hedda

och meisie, ik kan het me zo goed voorstellen dat je nu in een mega dip zit, je zit te wachten op iets wat je eigenlijk helemaal niet wilt (operatie wie wil het wel)
ondertussen mag je niet verder, vond ik altijd heel frustrerend, voor mijn gevoel was het weer een weggegooide maand.
ik hoop voor je dat je operatie wat uitwijst, en dat je wat verder mag komen.
meisje ik wens je heel veel sterkte, en kop op he.
sterkte, liefs merry

Merry

Gefeliciteed joh met een prachtig klein mensje! Onvoorstelbaar hè, na zoveel tijd. Over een poosje het hartje te zien, lijkt me geweldig. Ik ben echt blij voor je!
Liefs, Korina

Merry

Supergefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees hierboven dat je dol bent op succesverhalen en misschien anderen in dit draadje ook wel.
Mijn man is sterk verminderd vruchtbaar en we hebben in 2004 een zoon gekregen na een spontane zwangerschap (in de vakantie raak!) terwijl we bezig waren met IUI behandelingen. Na de bevalling nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt omdat een tweede hoe dan ook welkom zou zijn. Na 2 jaar toch maar weer naar het ziekenhuis gestapt en na 2 IUI behandelingen geconcludeerd dat ICSI meer in aanmerking zou komen. En toen enorme mazzel gehad want de eerste ICSI poging (2 emmy's teruggeplaatst) resulteerde in een 2e zoon die inmiddels alweer 2 jaar is. Ik lees af en toe nog mee in dit draadje omdat ik 3 jaar geleden in hetzelfde schuitje zat. Ik ben dolgelukkig met mijn gezinnetje en wens jullie allemaal evenveel geluk toe!

Dames hoe is het hier?

wat is het hier stil??? zit er niemand in de race??
liefs merry

In de race

Hoi Merry,

Mocht je je even vervelen tussen het jubelen en juichen en op je roze wolk zweven door, dan mag je voor mij duimen! Vandaag een week geleden inseminatie gehad (4e IUI), vandaag over een week NOD dus. Mijn lijf kennende weet ik donderdag/vrijdag meer. Spannende dagen dus...

Triple, bedankt, ik ben ook DOL op succesverhalen!! Fijn dat jouw wens uit mocht komen.
Hedda, weet je al wanneer je voor de kijkoperatie gaat?
Houtsnip, hoe is het met jou?

Iedereen sterkte met waar je in zit.
Liefs, Korina

Korina

ooh spannend meid, ik duim als een gek voor je. hopeloos wordt je ervan die laatste dagen, rustig blijven ademhalen, de dagen komen vanzelf pffffff.
ik hoop zo voor je dat het mag lukken!!!!!!!!!!
hier gaat alles goed (voor zover ik weet) vandaag weer een echo ook ivm de overstimulatie. ik hoop zo dat ik het hartje kan horen. het is zo vreemd allemaal, ik weet niet wat ik moet voelen, ben wel telkens misselijk, en heb zere boobies, maar dat ik kan zeggen ik ben zwanger....nee want ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. dus hopen dat de echo het wat echter gaat maken.
meiden heel veel stekrte, met wachten op de dag dat je mag testen, wachten op operatie, en misschien wel hormonen spuiten.
ik denk aan jullie.
liefs merry

Hartje gezien

woohhwww wat gaaf, heb het hartje gezien, dus alles is goed. blij blij blij.
meiden ik gun jullie dit zooo!!!!
liefs merry

Asa Torell

Asa Torell

30-03-2009 om 20:21

Hoera merry

Wat fijn, wow, alles gaat gewoon goed!

houtsnip

houtsnip

30-03-2009 om 21:01

Hartelijk gefeliciteerd merry

Hoera! Hartje! Wat ben ik blij voor je meid. Plaatsvervangend valt er een last van m'n schouders. O o o, wat is het toch mooi dat er behandelingen bestaan! En wat fijn als het dan lukt. Jouw aankondiging maakt voor mij de start van de lente van 2009.
Zelf ben ik helemaal los van alles wat met behandelen te maken heeft. Niet op mijn voeding aan het letten, geen acupunctuur of ander geprik in mijn lijf, veel te hard werken en af en toe een glas wijn. Binnenkort eerst met vakantie en dan een cryo terugplaatsing. En daarna? Tja, ik ben nog steeds niet heel erg gemotiveerd. Misschien na de cryo poging weer wel?

Liefs,
houtsnip

houtsnip

houtsnip

30-03-2009 om 21:11

Korina

Oef, zit je alweer zo ver in het traject. Ik begin acuut met duimen!
Zelf zit ik in een pauze periode. En dat bevalt me prima. Binnenkort met vakantie en daarna een cryo poging. Zie er erg tegenop om weer een icsi poging te doen dus ik hoop dat het niet nodig is...
Spannende dagen voor jou zeg. Elk dingetje in je lijf begint nu extra op te vallen.
Wat een mooi gedicht trouwens, in een draadje hieronder. Ik kreeg het helemaal koud toen ik het las. Het trof me recht in mijn hart, en dat terwijl ik nooit nare opmerkingen krijg.

Liefs,
houtsnip

Hedda

Hedda

31-03-2009 om 08:39

Korina merry en de rest die nieuwsgierig is.

Ik duim en leef helemaal met je mee. Alweer de 4e iui voor jou. Ik hoop zo voor jullie dat het gelukt is.
Sterkte nog even met de wachtdagen.

Merry, wat heerlijk voor je dat je nu een echt bewijs hebt gekregen dat het echt waar is dat je droom is uitgekomen. Prachtig, ik gun het je zo net als alle andere dames. Dit mee mogen maken.

Donderdag 9 april heb ik de kijkoperatie. Ik ben er klaar voor en we zullen zien wat er uit gaat komen. Dan gaan we denk ik ook niet meer voor een 5e iui maar voor de laatste 4e icsi poging. Nouja 4e? 3 ivf en 1 cryo, dokter ziet af van ivf en gaat liever voor de laatste vergoede poging voor de icsi. Nouja eerst maar eens kijken wat er uit komt met de kijkoperatie.

Liefs Hedda

Allemaal

hedda wat een spannende tijd heb je voor je, ik hoop dat het allemaal positief is, en dat je verder kan. als dokter van veenendaal het niet zag zitten met je dan was ie wel gestopt met de behandeling, zo eerlijk is ook wel weer!!!
korina is het vandaag zover?? mag je eindelijk testen??
houtsnip geniet er eerst lekker van, voordat de cryo wordt terug geplaatst. het voordeel vond ik van de cryo dat je geen zwangerschaps verschijnselen krijgt (geen eisprong door pregnyl) succes.
hier gaat alles goed voor zover ik weet, ik zit elke dag wel in een tweestrijd, ene keer helemaal gelukkig andere kant zo eng en denkend dat het mis kan gaan of dat het al mis is. pff ik kan nog niet helemaal genieten vind het zo eng. over anderhalve week weer een echo, en dan als alles goed is mag ik gewoon door naar een verloskundige dus dan is het een normale zwangerschap.
nou meiden ik wens jullie heel veel sterkte, en ik duim, en denk aan jullie.
liefs merry

Lean1

Lean1

03-04-2009 om 09:49

Merry

fijn om te horen dat het goed gaat met je. Die onzekerheid is alleen maar logisch denk ik. Ik weet nog dat toen ik mijn positieve test had niet eens dacht dat ik nu een baby zou gaan krijgen. Ik dacht alleen maar:'Ik kan toch zwanger worden.."

Het resultaat is nu alweer 3 geweest. Mijn mooiste kadootje ooit!!

Lean

Allemaal

Merry, super joh, het hartje gezien. Natuurlijk blijf je nog even onzeker, je hebt hier zo lang op gehoopt, kunt het nog nauwelijks geloven. Maar het wordt vast steeds echter, ik hoop dat je er ontzettend van kunt genieten!
Hedda, spannend voor jou met de kijkoperatie. Heb je dat nog niet eerder gehad? Waar gaan ze naar kijken, endometriose ofzo?
Houtsnip, jij eerst lekker op vakantie. Geniet er maar lekker van!
En ik.. helaas ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde... misschien een maandje rust ivm een bruiloft die weleens exact op de dag van inseminatie zou kunnen vallen, maar dat moet ik nog even overleggen. Verdrietig, ja, maar vooral even in de 'overlevings-stand'. Opstaan en weer verder gaan...
Meiden, sterkte met waar je in zit, liefs van mij!

Ooh korina

wat vreselijk jammer,je hebt wel de juiste instelling, kop omhoog, en op naar de volgende, kijk naar mij 6 jaar alles al gedaan en nu is het eindelijk gelukt, dus bij jou gaat het ook lukken meid.
maar wat voelt het altijd kl*&**te, meisie ik wens je alle sterkte, kop op en ga door he.
liefs merry

Hedda

heel veel sterkte vandaag, je zal nu wel onderweg zijn naar het ziekenhuis, dus je zal dit waarschijnlijk niet meer lezen. maar ik duim voor je.
heel veel sterkte meid.
liefs merry

Echo gehad

alles is goed!!!! hartje gezien, vandaag precies 8 weken en 2 dagen, 17,3 millimeter, klopt helemaal volgens onze berekening.
ik ga er maar van genieten, na zoveel jaar ga ik het gewoon geloven dat ik zwanger ben, en dat het goed gaat komen.
hoe is het met jullie dames, het is hier zo stil??
liefs merry

Wat is het hier stil?

he dames dit draadje bloed leeg, waar is iedereen?? allemaal in de tuin genieten van het mooie weer??
hedda hoe is het?? heb je de uitslag al van je onderzoek (operatie) en hoe voel je je??
korina, zit je alweer in de race??
houtsnip, hebben jullie nu time out? of zijn jullie alweer bezig??
meiden sterkte met alles.
liefs merry

Manda Rijn

Manda Rijn

15-04-2009 om 14:39 Topicstarter

Vorig jaar

toen was ik op dit moment nog helemaal niet met ivf bezig, had het weggestopt. Wel had ik nachtmerries, dan had ik mijn eindexamen nog niet gehaald of nog andere scenario's waar je de controle uit handen geeft...
We mochten na de zomervakantie beginnen dus dat wachtte ik dan wel af, maar toch ook die onzekerheid en het ongeloof dat we dan echt met ivf door gingen.

Inmiddels zit ik met een nogal gigantische toeter en elke nacht om een uur of 4 wordt ik wakker geschopt door een klein figuurtje in mijn buik die blijkbaar het wat aan de krappe kant begint te vinden zo van binnen. Ach had ik toen maar geweten dat het zou gaan lukken, dat had zoveel onzekerheid weggehaald.

Ik hoop dat jullie dit volgend jaar ook kunnen schrijven, het is nu nog zo onduidelijki wat de toekomst brengt. Ik hoop op veel geslaagde behandelingen !!

Asa Torell

Asa Torell

15-04-2009 om 19:59

Manda

O, wat ben ik weer even ONTZETTEND blij voor je nu ik dit berichtje lees! Wat een wonder is het toch!

Manda Rijn

Manda Rijn

15-04-2009 om 20:44 Topicstarter

Ja het is fantastisch

dank je, wat lief Asa.

ongelovelijk dat het zo is gegaan en nu nog maar 12 weken te gaan en dan is ze er, ja het is een wonder !
Ik hoop dat iedereen die nu bezig is met iui en ivf net als wij die ene lucky shot krijgen.

Lean1

Lean1

15-04-2009 om 21:35

Merry

een hartje gezien... Dat vergeet je nooit meer, het mooiste wat er is! Ik vind het geweldig voor jullie!

Lean

Merry, manda, ikzelf

Lekker genieten joh, heerlijk dat je het hartje hebt gezien, langzaam wordt het steeds echter. Ik ben blij voor je!
Manda, dank voor je verhaal. Ja, wie weet hoe het er volgend jaar voor ons uitziet... En heerlijk voor jou dat het gelukt is, dat je er van kunt genieten en uitzien naar de komst van je hummel.
Ikzelf heb deze maand geen behandeling, het kwam te krap op de bruiloft van mijn zwager (morgen), dan zou ik echt niet wegkunnen. Achteraf maar goed, want ik heb voorhoofdholteonsteking gehad en kon daar nu een kuur voor krijgen. Zit nu tegen mijn eisprong aan, die gaan we natuurlijk wel een beetje proberen te benutten, al plannen we niet echt (mag officieel niet zwanger worden deze maand, door die kuur; maar die is afgelopen, dus nou ja). Ergens in mijn achterhoofd zitten de verhalen van die vrouwen die juist zwanger werden tussen behandelingen door... Wat zijn wij er toch goed in om, waar dan ook vandaan, hoop te vinden hè....
Houtsnip, Hedda, ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat we gauw weer wat horen.
Allemaal lieve groetjes van mij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.