Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Iui, ivf, icsi

Hoi meiden,
Het IUI/IVF/ICSI draadje is gearchiveerd heb ik gemerkt. De laatste tijd bloedde het ook een beetje dood. Maar ik dacht, misschien kunnen we weer eens wat opstarten, misschien zijn er meiden die ook in één van deze trajecten zitten? Zelf ben ik bezig met de vijfde IUI poging en ik vind het toch wel prettig om af en toe wat ervaringen uit te wisselen. Dus, misschien lees je tot nu toe alleen maar mee, maar heb je zin om ook af en toe je hart eens te luchten, welkom!
Groetjes,
Korina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zet hem op korina

ik hoop dat het raak is voor je deze keer ! En ook alle anderen die nu bezig zijn, wachten op, hopen op, veel sterkte en veel geluk !

Manda Rijn (30,5 week zwanger na de 2e ivf).

Hedda

Hedda

10-05-2009 om 10:36

Korina

Hopelijk vieren we met zijn allen ook moederdag en dat omdat we zelf moeder zijn geworden. Heel veel sterkte en geluk deze poging. Ik ga nu lekker op vakantie, vandaag mijn laatste voorstelling en dan mijn verstand op nul. Heerlijk. Tot gauw.

Liefs Hedda

Korina

Korina

11-05-2009 om 18:00 Topicstarter

Hedda

Een heel fijne vakantie gewenst, geniet er maar lekker van. En dan de 27e kijkoperatie toch? Hou je ons op de hoogte?
Wat doe je trouwens voor werk, wat voor voorstelling?
Liefs,
Korina

Korina

Korina

11-05-2009 om 18:01 Topicstarter

Manda

Dank voor je aanmoediging. Vanochtend voor de tweede follikelmeting geweest, morgenavond Pregnyl zetten, donderdag inseminatie. Heb jij voor de IVF ook IUI gehad?
En gaat het nu goed met je?
Liefs, Korina

Korina

nee, we hadden 3 ziekenhuizen doorlopen en alle 3 kwamen ze met een andere conclusie. Het amc stelde iui voor, het ziekenhuis in Haarlem (belabberde fertiliteitsafdeling) en de kliniek in Leiderdorp zagen alleen iets in ivf. Ik was na 3,5 jaar gedoe het zat en ben dus meteen voor het zwaarste gegaan met het hoogste slagingspercentage. De 2e poging is dus gelukt.

Overigens kwam mijn dochter van 6 jaar spontaan, zij is geboren met een keizersnede waarbij vermoedelijk het littekenweefsel in de loop der jaren de eileiders heeft afgekneld. Ik ben in juni 2005 nog zwanger geweest maar dat werd een vroege miskraam, daarna nog in februari 2006 (maar dat was niet helemaal duidelijk), daarna is het niet meer gelukt tot die 2e ivf poging. Over 8 weken wordt onze 2e dochter geboren, echt een wonder tot nu toe gaat alles goed, ja dik en wat last van mijn bekken momenteel. ik was echt afscheid aan het nemen van het zwanger worden, heb het ivfgedoe als rouwproces ervaren. Het was wel heel zwaar dus vond ik, emotioneel gezien hakte het erin. NU ik zo zwanger ben lijkt het al heel lang geleden dat ik met die spuiten bezig was, echt iets uit een ander leven lijkt wel en dat is goed, blijkbaar is het geen trauma oid geworden.

Ik hoop voor jou en de rest die met behandelingen bezig zijn dat jullie straks ook met zo'n positieve test zitten, zet hem op !

Hart onder de riem

ik zie dat het draadje er weer is voor de ivf icsi en iui. ik hoop dat iedereen die in de race is, een positieve test krijgt. wij zijn 6 jaar bezig geweest en het is gelukt, ook al had ik de hoop toch wel een beetje had opgeven. dus het kan echt!!!!
hedda jij mag nu bijna voor de operatie?? ik hoop dat er iets positiefs uitkomt.
korina zet hem op he. ik zal voor jullie duimen.
jeetje manda wat gaat dat snel, je mag al bijna je kindje in je armen houden (zal er niet verder over doorgaan vindt dit niet het geschikte draadje om het daar over te hebben)
liefs merry

Korina

Korina

15-05-2009 om 08:19 Topicstarter

Hoi

Hoi Manda, bedankt voor je verhaal, wat een gedoe zeg heb jij ook gehad. Zat het hem bij jullie ook in het zaad van je hubbie, dat ze het meteen over Icsi hadden? Ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal vergeet, dat je het je bijna niet meer voor kunt stellen. En dat is maa goed ook, geniet er maar lekker van!
Merry, hoe gaat het met jou? Hoeveel weken ben je nu? Gaat het goed? Wat mij betreft mag het hier op dit draadje best over baby's enzo gaan hoor, juist de geslaagde iui/ivf/icsi-pogingen geven moed! Mij tenminste wel.
Hedda, ik weet niet wanneer je terug komt van vakantie, maar ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt en lekker relaxed terugkomt.
Nou ik heb gisteren de inseminatie gehad voor de 5e IUI, voel er nog weinig van behalve dat ik me al een paar weken lichamelijk niet goed voel, hou het op de hormonen maar ik weet niet of dat ook echt zo is. De hoop durf ik nog niet echt toe te laten, ik weet uit ervaring dat die de tweede wachtweek wel echt komt, nu probeer ik er nog maar niet teveel mee bezig te zijn.
Goed weekend allemaal!
Liefs van mij

Korina

ooh ik ga weer duimen voor je, ik hoop zo voor je dat je zwanger mag raken. pff de wachtweken, sterkte er weer mee (vooral de laatste week)
ik ben nu 13 weken zwanger, en heb het gevoel dat ik al die weken in de wachtweken zit, heel vreemd. ik kan het nog steeds niet goed bevatten of liever gezegd ik durf het niet goed.aan de andere kant wel, ben heel gelukkig, dat na al dat ploeteren het toch zover is.
aanstaande maandag voor het eerst naar de verloskundige, niet meer naar de arts, dus het wordt nu beschouwd als normale zwangerschap.
meis ik wens je alle sterkte van de wereld, rustig blijven ademhalen.denk aan je
ook een fijn weekend gewenst
liefs merry

Wij icsi?

ik heb het helemaal niet over icsi gehad !

Korina

Korina

20-05-2009 om 11:30 Topicstarter

Manda

Nee sorry je had het helemaal niet over icsi. Komt door de hormonen

Korina

Korina

25-05-2009 om 18:06 Topicstarter

Hedda

Volgens mij heb jij deze week de kijkoperatie, als ik me goed herinner. Alvast heel veel sterkte, en ik denk aan je!
Liefs,
Korina

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.