Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Juliëtte

Juliëtte

05-11-2008 om 19:52

Manda!

Wow wat spannend ! Ik testte ook erg vroeg positief en dat was idd een tweeling .

Maarre ik wil geen domper op de feestvreugde zetten maar is vandaag wel 14 dgn na de pregnyl ??? Want anders kan de pregnyl nog zorgen voor de positieve test nl (bevat immers zwangerschapshormoon).

Ik mocht vrijdags testen maar had dinsdags al getest en die was ook positief (clearblue en later etos-huismerk test die is ook erg goed). Kruidvat heb ik later ook nog gedaan maar toen was ik al overtijd.

Succes !

Juliette

het is precies 14 dagen na de pregnyl. Hmm, misschien is dat het wel inderdaad, is het nog een spoortje van de pregnyl. Ik zal morgen een clearblue kopen.

Mamasan

Mamasan

05-11-2008 om 19:59

Gefeliciteerd!

Ik ben heel blij voor je. Ik hoop dat je een goede zwangerschap krijgt. Misschien 1 keertje spugen om te voelen dat het écht waar is

Heeee manda wat toppie

jeetje meid wat geweldig. morgen weer testen...ik wil je feest vreugde niet naar beneden halen, maar hou even de pregnyl in je achterhoofd. ooh meisie ik ben zo blij voor je. in één woord top!!!
liefs merry

Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-11-2008 om 20:23

Oooh manda

Wat hoop ik dat je zwanger bent. De duimen draaien hier. Het is je van harte gegund!!!!

Dendy

Inbraakje manda

Hoi Manda,

Ik las de posting over de pregnyl. Ik zat 5,5 jaar geleden in hetzelfde schuitje als jij. En werd gek van de twijfel omdat ik dacht dat mijn positieve test van de pregnyl zou kunnen komen.

Heb de dag na de test de gyn himself gebeld en kreeg van hem te horen dat de pregnyl (5000 EH) al lang uit mijn lijf was (2 weken na de pregnyl getest) en dat ik toch heus zwanger was.

2,5 weken later kregen we via de echo de bevestiging en zagen we 2 knipperlichtjes op de echo Die knipperlichtjes zijn inmiddels stuiterballen van 5,5 jaar oud

Ik feliciteer je voorzichtig!

houtsnip

houtsnip

05-11-2008 om 20:38

Wow manda!

ook al is het nog niet helemaal zeker, het is wel heeeeeel gaaf, zo'n tweede streepje. Lukt het je nog om aan iets anders te denken?
O men, ik hoop het zo voor je.

groeten,
Houtsnip

Slik

oh was het alvast maar morgenochtend, beetje tv kijken dan maar. Morgenochtend moet de test echt duidelijk zijn.

volgens mij is de pregnyl (10.000IE) er na 10 dagen uit, dat is tenminste wat ik in de amc brochure ooit gelezen heb meen ik (of wat het het freya magazine). Ik zit nu 14 dagen na die pregnyl spuit.

liora

liora

05-11-2008 om 21:29

Manda

Hoi Manda,

Die test hoeft echt een halve dag later niet duidelijker te zijn.
Ik heb zelf ook de volgende dag getest, net zo vaag. Toen nog een week later, ietsje dikker streepje. dus het is echt niet zo dat die streep zo snel zo dik wordt bij iedereen. De een heeft gewoon meer hcg na 4 weken, dan de ander.
Je bent volgens mij gewoon hartstikke zwanger!

Liora

Oooooooooooooooooooooh!

zou het echt???????????

Als het zo is, dan zijn het er vast 2.

Meid, ik gun het je zo, maar wat maak je het zenuwslopend voor jezelf en het hele forum!!

Maarre...morgenvroeg, first thing check ik hier!

Ingrid

Enne, manda....

over dat niks voelen...dat kan heel best hoor!

Mijn 1e 2 zwangerschappen kwamen ook niet geheel spontaan tot stand, de 3e wel. Maar omdat ik behoorlijk onregelmatig van aard was dacht ik pas een week of 7 na mijn menstruatie dat het dit keer wel erg lang duurde. Toen moest ik van mezelf toch maar een test doen, hoe belachelijk het idee ook was. Achteraf bleek ik toen al bijna 7 weken zwanger (de test deed ik op kantoor, en hij sloeg binnen een halve seconde volledig op tilt, ik ook trouwens). Nou mooi dat ik helemaal niks raars had gevoeld, echt niet. En ik had toch echt al ervaring van 2 keer eerder. Ik had nota bene 2 dagen voor die test met ega nog uitgebreid zitten debatteren of we nog een keer het medische circuit in wilden voor een derde. Om het nog erger te maken voerden we dat gesprek onder het genot van een etentje, met veel wijn, carpaccio vooraf, en een kaasplateau met veel druiperige rauwmelkse en schimmelige dingen als dessert...dus het lijkt me overduidelijk dat ik me toen NIET zwanger voelde. LOL!

Ingrid

Juliëtte

Juliëtte

05-11-2008 om 22:27

Manda

Volgens mij zit het wel goed hoor wat die test betreft, ik heb zitten googlen en heb op diverse sites gelezen dat de pregnyl na 11 dagen uit je lichaam is.

Dus dan zou je zeggen dat dit streepje echt van een mini-manda-rijntje is

Ik snap er

werkelijk niets van. Ik heb -we zijn aan het doordraaien hier thuis- net nog een test gedaan, ook op dit totaal belachelijke tijdstip staat er een vage streep, ietsje lichter maar echt een roze streep.

hmmmm.... wel gek dit, het kan eigenlijk ook helemaal niet zo vroeg positief testen, misschien zijn het er wel 2 inderdaad, zijn beide embryo's gaan nestelen.

Sinds vanochtend is onze poes zoek, ze is 11 jaar dus ik maak mij zorgen. Dit is eerder ook gebeurd toen ik zwanger was van dochter, toen kwam ze na 11 dagen pas weer naar huis (broodmager en vies van de motorolie).

Hedda

Hedda

05-11-2008 om 23:02

Ik schreeuw het bijna

voor je van de daken!! Ooh Manda wat spannend! Ik wil je heel graag feliciteren dus ik doe het ook maar gewoon. GEFELICITEERD! Wat een ontzettend mooi nieuws. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid en kun je echt gaan genieten dat je toh echt zwanger bent en misschien wel van 2. Ik kijk uit naar morgen.

Lekker slapen als je dat al kan.

Liefs Hedda

Tink

Tink

05-11-2008 om 23:56

Ook even inbreken

... om Manda voorzichtig te feliciteren, want een streep = een streep = zwanger!
Een test kan het wel eens niet doen, maar dan in mijn ervaring toch eerder omdat hij niet-zwanger aangeeft terwijl je het wél bent, dan andersom. (Die Romed-dingen uitgezonderd, die laten zelfs mannen zwanger zijn heb ik gehoord ). En van de Pregnyl kan dit niet meer zijn.
Nou ja kortom, laat je niet gek maken: er heeft zich gewoon (nou ja, 'gewoon'...) iets genesteld . Ik duim dat er over een maand of 8 een wolk van een kind in je armen ligt!

Manda

Ik ben ook een "stille" meelezer. Heb af en toe al weleens eerder op je gereageerd en zat nu iedere dag dit draadje nauwlettend in de gaten te houden, want gun je het zo ongelooflijk veel!
Wat ontzettend spannend. Een streep is een streep inderdaad ook al is ie nog zo licht. Ik ga heel hard voor je duimen voor over 8 maanden een klein pluisje in jullie huisje!
groetjes, Sonja

Manda!

Ik weet niet wat ik léés meid, ik gun het je zo! En van die poes, wat gek joh, zou het echt een voorteken zijn? Loopt ze verder nooit weg? Dan ruikt ze iets aan je of zo? Veranderende feromomen, ik verzin maar wat. Jeeeemig meid, ik duim ontzettend hard dat het echt zo is (streep=streep, laat dat je mantra maar even worden), en dat het goed blijft gaan. Wow, Obama president en een pluisje voor Manda, wat een mooie dagen!

Manda!

is het echt??????????
Wat geweldig meid, en wat ontzettend spannend!
Heb je alweer overnieuw getest???????????
Meid, wat gun ik het je toch!!!!!!!!!!
En misschien wel 2.
Kom straks nog effe loeren!
Maar nu alvast een proficiat meid!!!!!!!!!!!!

Groetjes Beele.

Biene M.

Biene M.

06-11-2008 om 07:17

O manda

Oooo, ik ben zo blij voor je, zit hier gewoon een traantje weg te pinken!

We houden het niet meer

manda, post even wat... we zijn allemaal zo benieuwd, stoom komt van de duimen af. ben zo benieuwd.
liefs merry

Jeeeeeeee!

Je maakt het wel spannend hoor maarre het lijkt mij dat je toch echt zwanger bent. Ik duim nog even verder!

Lol!

Gisterochtend bij het wakker worden de stress om Obama, en nu Manda....met haar potentiele Manda-Rijntjes (die houden we er in!!)

Ik feliciteer je pas echt als er een dokter heeft bevestigd dat het waar is (volgens mij ben je zelf ook niet eerder gerust), maarre....volgens mij gaat dit helemaal goed komen!

Ingrid

Mandarijntje

er zit in elk geval een heel klein mandarijntje in mijn buik, misschien wel 2. Ik had vanochtend weer een echt positieve test nog steeds roze en niet donker maar duidelijk te zien.

Mijn vriend is zenuwachtig en durft het niet te geloven, die schud alleen maar zijn hoofd. Ik ga zo even testen shoppen want dat trekt hem wel over de streep.

Ik ben gewoon zwanger, het is gewoon gelukt, de 2e ivf is gelukt, oh wat een geluk.

jeetje dat dat ook nog een optie was.....

en nu moeten we het proberen stil te houden voor dochtertje, want het gaat misschien nog wel mis.

MAN, niet te geloven sinds juni 2005 zijn we bezig, juni 2005 ben ik nog heel kort zwanger geweest en daarna niet meer, ik heb een stuk of 20 artsen voorbij zien komen in 3 ziekenhuizen, mislukte onderzoeken met gillende pijn, ik wil niet weten hoe vaak ik met de beentjes in de lucht heb gelegen.

Nou, ik ga lekker de stad in, ik ga testen kopen en ik mag van mijzelf een paar hele kleine sokjes kopen, gewoon om te hebben.

Praktisch gezien stellen we de verbouwing van de zolder wel even uit, even kijken of er 1 of 2 kinderen op komen

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-11-2008 om 09:39

Super!

Ik zit hier gewoon een traantje weg te pinken. Wat geweldig dat je een streepje hebt. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over een maand of 8 één of meer mandarijntjes in je armen kan sluiten.
Ik vind het echt fantastisch voor jullie!!!!

Dikke kus,
Dendy

Oooooooohhh manda een mandarijntje

gefeliciteerddddd!!!!!! oooh meisie wat gaaaaafff, wat ben ik blij voor je. ga er van genieten. overtuig je mannetje dat het echt zo is. ga lekker sjoppen (niet teveel kopen hè hihihi)
geniet ervan.
liefs merry

Wat lief van jullie

dat jullie zo meeleven, wat bijzonder zeg !

Dendy, jij ook nog een fijne zwangerschap gewenst, je loopt volgens mij nu met een megabuik rond (8e maand ?).

Jet Burg

Jet Burg

06-11-2008 om 09:45

Stiekeme meelezer

Ik hoor hier totaal niet, maar ik kon het niet laten om stiekem te kijken hoe het met Manda gaat
Ik ben nu al zo blij voor jullie, ik duim mee dat alles goed blijft gaan.
Joepie!!!!!

Asa Torell

Asa Torell

06-11-2008 om 09:49

Ja hier ook ontroerd!

Hoera hoera hoera!!!
Nu ga ik 8 maanden lang heel hard duimen.
En ik ga ook duimen voor Lean en Merry en Elke en de anderen, die ik het net zo hard gun!

Nog een keer....wwwwwwwwwwooooooooooowwwwwwwwwwww!

Manda!!!!!!!!

You made my day!!!!!

Een mandarijntje!!!!!!!!

(en ik feliciteer je gewoon NOG een keer als de dokter het heeft bevestigd, en NOG een keer na de eerste echo, en NOG een keer als je voor het eerst iets voelt bewegen, en NOG een keer over 8 maanden!)

Enne...hoeveel paar sokjes ga je kopen?????

wowwowwow! Zien we je eind januari met een buikje!!!!!!

Ingrid

Ya

Ya

06-11-2008 om 09:51

Mandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

O wat super zeg. Wat ben ik blij voor jullie. Eindelijk weer een positief bericht hier op dit draadje.
Nou, ik blijf voor je doorduimen hoor.

Liefs van Ya, die heel blij is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.