Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Snif.....

en ik moet opeens denken aan dat ontroerende lijstje dat je na je vorige IVF postte, met al die dingen die je allemaal zo graag wilde meemaken, en waar je bijna niet meer op durfde te hopen......

Het gaat echt gebeuren!!!!!!!!

Ingrid

Oh de poes

is ook weer thuis gelukkig, ik had de dierenambulance al gebeld

Eind januari?

oh de meeting, is er nog plek dan ? Ik zal even gaan kijken in die draad.

femmetje

femmetje

06-11-2008 om 09:55

Mooi!

Wat een mooi bericht!!!!!
Heel blij voor jullie!!!
Hopelijkover 9 maanden 1 en misschien wel 2!!! Kleintjes om te knuffelen!!
Geniet!! van dit wonder!!

Liefs fem.

(febr draadje 25+5zwanger)

Nog een meelezer

Manda, geweldig nieuws zeg! De duimen draaien hier dat het goed mag blijven gaan!

Nog een meelezer

Manda, geweldig nieuws zeg! De duimen draaien hier dat het goed mag blijven gaan!

Hillary

Hillary

06-11-2008 om 10:39

Nog een meelezer

Oh Manda wat geweldig. Snap nu je reactie in een ander draadje wel, wat een spanning de afgelopen dagen. Wat ontzettend geweldig, niet te geloven, gefeliciteerd. Zou je het leuk vinden als het er 2 zijn? Heeft mij altijd geweldig geleken een tweeling.
Liefs,
Hillary

Elke

Elke

06-11-2008 om 10:45

Manda!

Gefeliciteerd met je spruitje(s)!!!!

Grniet ervan!

Groetje Elke

Yesssss

Van harte Manda!! Geniet lekker van het gevoel dat er twee streepjes op je test staan !!! En wie weet, ook nog twee mandarijntjes op komst.
Het is je van harte gegund, dit is gewoon jouw week! Het komt vast allemaal goed!

Hihihi! (net terug van de groenteboer)

Het is ook echt mandarijntjes tijd!

Dus dat moet goedkomen!!

Ingrid (succes met de sokken Manda! Ik zie mezelf nog bij de kassa van de boekhandel staan, toen ik na ruim 2 1/2 jaar geklier eindelijk zwanger was van nr 1. Net over de telefoon van de gyneacoloog gehoord dat het raak was, en onmiddellijk het dorp in, en meteen een halve meter zwangerschapsboeken gescoord. 'mag ik u feliciteren?' vroeg de boekwinkel-meneer. Ik geloof dat ie het eerder wist dan mijn eigen ega, die ik het 's avonds live verteld heb)

Manda!

Ik lees al een tijdje mee. Super voor je!!! Gefeliciteerd! Geniet van dit wondertje, of 2

Ik kan het niet geloven

binnen 5 seconden stond er op de clearblue van net een dikke vette plus. Het is echt waar, ik ben zwanger en het zinkt nu langzaam in.

Mijn vriend is euforisch, wat een geluk.

Yes!

Wat geweldig! Ik gun het jullie zo van harte! Ik ken je eigenlijk niet, maar zit hier met tranen in mijn ogen op mijn werk naar het beeldscherm te staren.

Gefeliciteerd!

Dikke knuffel van Purk

Sascha2

Sascha2

06-11-2008 om 12:41

Och wat ontzettend fijn!

Jeetje Manda, ben er even een paar dagen niet en dan zo'n mooi nieuws! Ik ben oprecht blij voor je. Ik ken je niet, alleen via de berichten hier en toch houdt je verhaal mij al tijden bezig. Grappig eigenlijk, dat de kracht van een forum zo werkt...
Maarre om een lang verhaal kort te maken: van harte gefeliciteerd!! Vind het echt super voor je en ga de komende maanden gewoon genieten van de voortgang van de zwangere mandarijn.
Sascha

Petr@

Petr@

06-11-2008 om 13:02

~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~0~

Zo, ik hang even de slingers op...

gefeliciteerd!

Petr@

Rieke

Rieke

06-11-2008 om 13:09

Och meid toch...

Wat geweldig manda ! Ik ben blij voor je, echt zo goed zeg !! Dat je dat nog mag meemaken ! Altijd een ander, nooit jij. Maar nu even niet ! Gefeliciteerd. Moet wel raar voelen, iedereen die je virtueel feliciteerd terwijl je familie en vrienden van niets weten.
Dikke knuffel !

mijn (zeer kleine) familie is inmiddels op de hoogte, die bellen toch regelmatig over die ivf dingen. Mijn zus was heel erg blij, mijn ouders snapten het geloof ik niet echt maar dat komt nog wel En ik ben net even bij een vriendin lans gewipt die meteen volschoot.

Obama en nu onze mandarijntje(s), wat een mooie week !

Merry zet hem op, ik geloof in jullie gouden cryo'tje !

Dirkje

Dirkje

06-11-2008 om 13:20

Jee manda,

wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd en ik hoop op een goed vervolg.
Groet,
Dirkje

Julia64

Julia64

06-11-2008 om 13:36

Geweldig!

Ik "ken" je eigenlijk alleen een beetje van de "huizen"-draadjes, maar heb je wel stiekem gevolgd in dit traject.
Echt heel fijn voor jullie, van harte!!

groet
Julia

Risama

Risama

06-11-2008 om 14:08

Manda!

Ook ik ben een meelezer, maar wil je nu wel even heel hartelijk feliciteren! Geweldig, dat er maar een heel mooi kindje (of twee?!) in juli geboren mag worden!
Geniet van de euforie!!!

Risama

Joepie

Manda,

wat fijn voor je! Je hebt er zo lang op gewacht!

liefs,
Doro

Dank dank ! en pelle

yep, misschien wel 2 voetballende zoontjes ! Ach modderige broeken, geen probleem, daar heb ik een wasmachine voor.

Het maakt mij allemaal niet uit wat het gaat worden, als de zwangerschap maar goed verloopt en ze er gezond uit komen.

kan het overigens nog steeds niet geloven... het is dat die testjes er zo bij liggen.

Jujube

Jujube

06-11-2008 om 15:00

Manda!

Hee Manda, wat superheerlijk voor jullie! Ik hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap en dat je over een maand of acht 1 of meerdere babies in je armen kunt sluiten.
Groet,
Jujube

Joepie!

Hier een ontroerde stille meelezer. Gefeliciteerd Manda! Nu gaan we met zijn allen duimen voor een mooie zwangerschap, een makkelijke bevalling en 1 of 2 prachtige, gezonde baby's!

Muusje

MCS

MCS

06-11-2008 om 15:27

Nog ééntje!

Met een compleet gezin heb ik normaal gesproken niets te zoeken in deze rubriek, maar nu kan ik het echt niet laten!!! Ook ik ben zo'n sille meelezer van jouw lange reis naar een tweede kindje, jullie wens en helaas te vaak frustrerende testresultaten spatten van het scherm af. Maar nu is het RAAK, wat geweldig!

Wat een geluk, wat een wonder en misschien zijn het er wel twee?! Heel erg ontzettend gefeliciteerd en ik hoop met alles dat het allemaal helemaal voorspoedig zal gaan.

PS. eerder dit jaar heb je mijn vragen beantwoord over de woonplaats van je jeugd. Inmiddels wonen wij er met zeer veel plezier en NIET daar, maar helemaal aan de andere kant vlakbij die zeer bekende attractie, als je begrijpt wat ik bedoel!

Polly Shearman

Polly Shearman

06-11-2008 om 15:47

Super!

Natuurlijk meegelezen en meegeleeft!
wat fantastisch! geweldig voor jullie, en dan misschien nog wel 2 ook!! geniet van die streep ( elke dag zie je hem dikker en dikker worden)
groet, polly

Cherry orange(s)

Hier een af en toe meelezer en zeker een meelever. Van harte Manda Rijn met je cherry orange(s) (dit zijn dus echt bestaande piepkleine mandarijntjes)

Groet, Jantiha

Bastet

Bastet

06-11-2008 om 18:40

Manda!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat geweldig!!!
Liefs,Bastet

tonny

tonny

06-11-2008 om 19:18

Yeahhh!

super gefeliciteerd!!!

Waar kan ik de blije doos laten bezorgen )

tonny

Juliëtte

Juliëtte

06-11-2008 om 20:18

*doet een vreugdedansje*

Manda wat geweldig ! Ik moest werken dus kon niet kijken.. super gewoon.

Enne, het zijn echt 2 Mandarijntjes hoor, zo vroeg testen en dan die supersnelle posi-test van clearblue..dat kan niet anders

Geniet ervan !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.