Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Jha

Jha

13-05-2021 om 03:05

Kinderwens

Hallo ik ben en man (weer)alleen van 44 . Nooit echt veel geluk gehad op gebied van relaties . De relatie die ik laatste 4 jaar had was moeizaam en nu voorgoed voorbij .Twee miskramen maar kinderen zijn er nooit gekomen .  Heel snel een andere relatie zie ik zo snel niet gebeuren en veel tijd is er niet meer . Nu zou mijn voorkeur uit gaan naar een draag moeder om mijn  kinderwens te vervullen  . Nu is dat lastig omdat ik niet een vrouw kn die dat wel zou doen voor mij . Adoptie is voor een man alleen is voor zover bij mij bekent onmogelijk . Een gedeeld ouderschap, maar waar vind ik dat . Zijn er vrouwen die voor mijn een draag moeder zouden willen zijn . Of een Vrouw alleen of lesbies koppel die een donor zoeken en gedeeld ouderschap . Waar vind ik dat in het zuiden ?

Je zou eens kunnen kijken bij Meer dan gewenst.

 Je ziet je dromen instorten, na al die gestrande relaties. Je communiceert dat je hoe dan ook binnen redelijk korte tijd linksom of rechtsom een kind wilt. Zoals in de andere kinderwensdraad al gezegd is ‘kinderen zijn geen hebbedingetjes en een vrouw is geen baarmoeder op pootjes’. Het leven is niet maakbaar, zoals je ondervindt, lang niet alle wensen komen uit. Veel sterkte en wijsheid in deze moeizame periode. Ik hoop dat je een partner (met kinderen?) ontmoet met wie je een goed leven kunt leven.

Ik kwam in die tijd dat dat bij mij speelde, mee ouderschap, alternatief ouderschap, vooral in Nijmegen terecht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.