Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Mike

Mike

14-06-2018 om 00:54

Kinderwens maar single

Hoi allemaal ik ben single en 32 en Homo nu heb ik een enorme minder wens maar is dit erg moeilijk vanwege mij situatie als je snap hebben mensen mischien tips 😁

Mike

Mike

14-06-2018 om 01:14

Kinder wens bedoel ik en als je mijn leeftijd word krijg iedereen maar kindjes en gaat het zo makkelijk ik zou graag zo kleine dwerg van me zelf rond hebben wille lopen ik heb een goede baan lekker leven alleen dat is het enige wat nog ontbreek de waren liefde had ik 7 jaar lang en die is er helaas niet meer maar mijn kinderwens blijf staan

2mums

2mums

14-06-2018 om 08:04

Meerdangewenst

Via de organisatie “ meerdangewenst” kun je veel tips krijgen. Ze organiseren bijeenkomsten met veel uitleg over de verschillende mogelijkheden. Kijk maar eens op hun website meerdangewenst.nl

Tante van

Tante van

14-06-2018 om 12:10

Weet je omgeving dit?

Ik ben tante van een neef met een homo-vader en een alleenstaande moeder. Ze zijn door vrienden aan elkaar gekoppeld. De bevruchting is via diy K.I. tot stand gekomen.

Laat je vrienden dus weten dat je dit graag wilt. Je moet, denk ik, wel rekening houden met het idee dat het een vorm van co-ouderschap wordt, tenzij je iemand bereid vindt om belangeloos draagmoeder te worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.