Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

12-02-2012 om 22:29

Laatste iui gehad

vanmorgen heb ik de laatste iui gehad en nu is het wachten of ik van 21 februarie tot25 februarie ongesteld wordt of niet. voor mij weer een hele spannende tijd. hoop zo dat het raak is deze keer. xxx peggy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

12-02-2012 om 23:38

Peggy!

Veel sterkte met het wachten. Dat wachten is altijd het ergste... Ik zit ook weer op het wachtbankje. Ik duim voor je!

groet, Valkyre

peggy

peggy

13-02-2012 om 09:37

Valkyre

meidje, ik zal net zo hard voor je duimen als jij voor mij doet. jij ook heel veel sterkte! dikke knuf van mij!

krin

krin

14-02-2012 om 14:32

Peggy en valkyre

Wachten duurt altijd te lang. Ik duim en hoop mee.

Ook hier weer

Wordt aan jullie gedacht! Succes met afwachten.

Ook ik

hoop op goed nieuws voor jullie beiden!!!

liefs lisa

Valkyre

Valkyre

15-02-2012 om 00:27

Helaas

Op naar de volgende ronde.

groet, Valkyre

Petr@

Petr@

15-02-2012 om 21:36

Ook

hier draaien de duimen weer!

liefs,
Petr@

krin

krin

16-02-2012 om 09:24

Valkyre

It sucks. For lack of a better word.

peggy

peggy

22-02-2012 om 23:04

Oh valkyre

Oh valkyre, meid das weer een teleurstelling voor jullie. Klinkt mischien ver weg maar blijf hoop houden. Toen ik iets meer als 5 maanden geleden zwanger was dacht ik ook dat het helemaal niet zo zou zijn. En tot mijn verbazing was het dus wel zo. Ik duim nog steeds voor je dat het je mag lukken! Dikke knuf voor jou

peggy

peggy

22-02-2012 om 23:10

Spannende dagen

Ja ja, ik zit nou ook zwaar in spanning! Want vanaf gister tot zaterdag kan ik ongesteld worden. Dag 10 en dag 11 zijn voorbij en nog steeds niet ongesteld en nu hoop ik echt dat het ook weg blijft. Vooral omdat dit de laatste ronde iui is.

Thumbs up!

Voor Peggy!

app-sent

Asa Torell

Asa Torell

23-02-2012 om 20:56

Ik duim mee

Ik hoop het zo ontzettend voor je Peggy!

Petr@

Petr@

24-02-2012 om 11:15

hoop het ook en duim ook voor je!

liefs,
Petr@

May

May

24-02-2012 om 11:26

En ik..

duim ook keihard!!!!!!!!!!!!

Valkyre

Valkyre

24-02-2012 om 15:00

Peggy

Ik denk aan je!

groet, Valkyre

Petr@

Petr@

26-02-2012 om 20:30

En?

Hopelijk is geen nieuws goed nieuws!!

peggy

peggy

12-03-2012 om 13:07

Dag meiden

De laatste iui is op niks uitgelopen. Doordat de hypotheek fiks verhoogd wordt per maand hebben wij geen geld om een tweede kindje financieel groot te brengen en dus komt er geen tweede kindje in mijn leven. Dit komt dus hard aan na mijn miskraam van een half jaar geleden. De auto scheidde er ook al mee uit van de week na zoveel honderd euro uitgegeven te hebben. En dat alles zorgt er nu voor dat ik vreselijk met mij zelf loop te boksen qua gevoelens. Ik voel me echt heel erg rot. Had zo graag dat gevoel in mijn buik willen voelen als een kindje je buik blauw schopt. Ik had me zo veel meer gelukkiger gevoeld als dat ik me nu voel. Ik zei nog tegen mijn man dat ik niet snap waarom ik mij zelf twee jaar lang heb gepijnigd met vervelende onderzoeken, spuiten van hormonen, steeds diikke buiken in zh tegen komen, alle babyverhalen daar aan moest horen. Ik ga van de week naar de dokter voor de pil. Ik besef me daarmee dat de wens voor een tweede kindje definitief voor bij is en wat doet dat zeer. Dit was de laatste keer dat ik hier een berichtje plaats. Het ga jullie goed en bedankt voor alle duimen die draaiden, jullie lieve woorden en steun.

Lieve groetjes van jullie trouwe lezeres peggy

krin

krin

12-03-2012 om 20:17

Och

Wat verdrietig. Sterkte!

Enorm dapper

Dat je de situatie voor jullie duidelijk onder ogen wilt zien, maar wat zal het een nare, verdrietige tijd zijn. Je hebt gedaan wat je kon. En meer. Alle goeds voor de toekomst!

Ely

Ely

13-03-2012 om 01:56

Wat naar! Ik snap hoe je in de knoop zit (meer dan me lief is). Heel veel sterkte, wees lief voor jezelf.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

14-03-2012 om 10:27

Peggy

Wat afschuwelijk. Wat ongelofelijk verdrietig dat het nu hierop uitdraait. Heel veel sterkte!

Petr@

Petr@

15-03-2012 om 18:54

Peggy

Sterkte!
En een dikke knuffel...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.