Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Manuele placentaverwijdering

Dag iedereen

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag aan jullie: Ik heb een manuele placenta verwijdering gehad bij de geboorte van mijn zoontje. Nu wil ik graag weer zwanger worden maar heb gehoord dat dit na zo een ingreep moeilijker is. Zijn er vrouwen die daar ervaring mee hebben of meer over weten?

groetjes Luusy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
luusy

luusy

16-10-2008 om 10:40 Topicstarter

Ervaringen

Toevallig hebben twee kennissen van me ook zo een manuele placenta verwijdering gehad. Beide zijn nu al geruime tijd bezig met zwanger worden (beide meer dan een jaar). Weet dat dit toevallig kan zijn maar dit heb ik dus via hun. Ik werd redelijk snel zwanger deze keer en zal het heel leuk vinden om weer zwanger te worden. Ik weet dat er nog veel meer zaken van invloed zijn dan alleen deze operatie. Maar ik wilde gewoon weten of er vrouwen waren die na zo een ingreep wel weer redelijk snel zwanger werden. Ben namelijk al niet meer de jongste (35jr) en dit kan natuurlijk ook ermee te maken hebben dat het eventueel lastiger gaat. Hoe dan ook, ben benieuwd naar ervaringen van andere vrouwen

mamatess

mamatess

16-10-2008 om 11:04

Mijn zus

Mijn zus was ondanks een manuele placentaverwijdering na haar eerste bevalling weer heel snel zwanger toen ze voor de tweede gingen. En zo ook bij haar derde kind. Dus het hoeft geen oorzaak van een minder vlotte zwangerschap te zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.