Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
anne74

anne74

18-05-2010 om 13:59

Mirena [hoezo 1 cyclus wachten]

Dag dames, heb vandaag mijn Mirena laten verwijderen na lang beraad en de keuze gemaakt voor een derde kindje te gaan en volgens mijn huisarts moeten we in elk geval 1 cyclus wachten om zwanger (te pogen) te worden voor de termijnbepaling mocht ik zwanger worden??? Dat zien ze toch wel met een echo heb ik zoiets... Of heeft iemand hier vaker van gehoord?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

18-05-2010 om 15:25

Hier ook

Hoi

Nadat ik met de pil was gestopt was ik meteen zwanger (bij de eerste) en dus moesten ze ook op de echo zien hoever ik was. Maar dat zit er dan hooguit een week naast...Je weet nu wanneer de Mirena eruit is gegaan dus mocht je meteen zwanger zijn, dan zien ze dat wel op een echo lijkt mij...

Succes!

Risama

Risama

18-05-2010 om 16:17

Raar...

Bij mijn laatste 3 zwangerschappen werd er sowieso een termijnbepaling gedaan mbv een echo. Dus dat lijkt me een onzinnige reden om niet direct zwanger te proberen worden. De enige zwangerschap waarbij mijn cyclus helder was, was juist die na het verwijderen van een Mirena. We zijn wel direct voor een zwangerschap gegaan toen, maar ik was de tweede maand zwanger. Desondanks dus toch een termijnbepaling met een echo.

Als dit echt de enige opgegeven reden is zou ik er dus gewoon voor gaan, succes!

Risama

anne74

anne74

19-05-2010 om 09:22

Duidelijk dames!

Das duidelijk dames! Ik heb zo lang gewacht met de knoop door te hakken om voor een derde te gaan (mijn wederhelft wilde eigenlijk al veel langer) maar ik zag echt beren op de weg, nu ik zover ben om naar mijn gevoel en verlangen te luisteren en alle praktische ongemakken te negeren wil ik ook niet wachten om aan de 'slag' te gaan.. Bij de eerste 2 ben ik na het stoppen van de pil nooit meer ongesteld geweest en bleek direct zwanger ben benieuwd of het nu na de Mirena lang duurt, ben nu wel 35 en bijna 5 jaar die spiraal gehad dus ga ervan uit dat het even wachten zal worden. Ben benieuwd

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.