Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

30-05-2011 om 21:17

Mixed feelings

Meiden,

Ik heb echt gemixte gevoelens zo nu en dan. Het zal er bij horen denk ik. Maar de ene keer heb ik het gevoel dat ik de wereld aan kan. De andere keer weer niet. Dan heb ik het gevoel dat kevin enigskind blijft. zie ik helemaal voor mij dat we aan de ivf moeten omdat iui niet genoeg is. We zitten nu in de 2e poging en hebben er nog 4 te gaan. Denk ik dat er iets is bij een van ons maar weet zeker dat dat niet zo is. ik ben namelijk helemaal binenste buiten gekeerd en mans zaad is vorige maand nog goed verklaard. De ene keer zeg ik tot mijn 36e door te gaan en nu is het alweer verschoven tot mijn 37e. De ene keer vraag ik me af waarom ik het allemaal nog doe en de andere keer zeg ik tegen mijn man dat het belangrijkste is dat we er voor gaan en van elkaar houden. De ene keer kijk ik wat makkelijker naar een baby maar meestal kijk ik het grootste gedeelte van de tijd een andere kant op en begin ik bijna te huilen. Maar een ding weet ik wel zeker! Toen wij door de huisarts werden verwezen naar de gynaecoloog had ik dit allemaal nog niet voorzien. Ipv romantisch en liefdevol is het nu medisch,pijnlijk en meer een vrijwillig moetje.En dan denk ik ook nog tot hoe ver moet je gaan. Ooit hoop ik samen met jullie naar de andere meiden bij de andere topics te mogen verhuizen. Sorry voor mijn verhaal maar soms helpt het schrijven me een beetje.
dikke x en liefs, peg

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

31-05-2011 om 21:24

Peggy

Dat lijkt me ook, dat het zo ontzettend zwaar is waar je in zit! Vooral dat je helemaal niet weet of het uiteindelijk gaat lukken, en al dat wachten en moeite wordt beloond. Ik hoop zo dat je het snel achter de rug mag hebben...

Valkyre

Valkyre

01-06-2011 om 13:18

Peggy

Ja, ik weet hoe 't is. Wij zitten (nog) niet in de medische molen, en ik weet ook nog niet of we dat wel willen... Ik ben bijna 38, dat was eigenlijk onze grens, maar we hebben al bedacht die grens op te rekken naar 40... Ik kan gewoonweg nog geen afscheid nemen van het idee dat zoonlief grote broer zou worden. Hij wil zo graag "een baby," net als wij..

Houd moed, Peggy! Zo oud ben je nog niet hoor Ik denk aan je.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

peggy

peggy

07-06-2011 om 10:45

2e ronde

Hey kanjers,

Afgelopen zaterdag kreeg ik de iui nr 2 in het zh. Nou zit ik weer in de spannende tijd die afwachten of het aangeslagen is heet. Op 13 juni zit ik op dag 10 na de inseminatie en kan dus vanaf die datum tot aan 17 juni ongesteld worden of niet. Als ik het nou op 20 juni nog niet ben ga ik 20 juni een zwangerschapstest doen. Ik ben hoopvol ingesteld maar durf het eigenlijk niet te verwachten. De spanning is soms wurgend en het moeilijkste van de hele behandeling.

Valkyre

Valkyre

07-06-2011 om 20:12

Zet 'm op peggy!

Ja, dat wachten is afschuwelijk... Heel veel sterkte ermee. Zoek je veel afleiding? Mij helpt 't om in die periode veel met vriendinnen af te spreken en dingen te ondernemen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

07-06-2011 om 22:21

Peggy

Sterkte met die rot-wachtweken, ik duim voor je dat het de laatste keer is dat je er doorheen moet!

Petr@

Petr@

07-06-2011 om 22:30

Peggy

De duimen draaien hier voor jou! Sterkte met wachten, langste 10 dagen van je leven waarschijnlijk ((

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-06-2011 om 22:30

Peggy

De duimen draaien hier voor jou! Sterkte met wachten, langste 10 dagen van je leven waarschijnlijk ((

liefs,
Petr@

peggy

peggy

07-06-2011 om 22:53

Overuren voor petra

He meiden, bedankt voor jullie berichtjes. echt lief. maar petra, jouw duimen maken extra uren want je hebt je berichtje 2x gestuurd. groetjes en liefsss

Petr@

Petr@

08-06-2011 om 16:44

Haha

inderdaad, die duimen maken overuren! Hopelijk helpt het ))

Peggy

Heel veel sterkte de komende weken, houd de moed er in.....al weet ik hoe moeilijk dat is! Maar kijk naar mij: eens lukt het!
Liefs!

Asa Torell

Asa Torell

10-06-2011 om 20:48

En valkyre

ik duim ook weer voor jou deze ronde!

Petr@

Petr@

12-06-2011 om 22:53

Bijna dag 10!

De duimen blijven draaien. Houd je het ondertussen een beetje vol?

liefs,
Petr@

peggy

peggy

15-06-2011 om 07:47

Tja

Wat voor de een troostend kan zijn kan voor de ander boosheid betekenen. Ik ben binnenste buiten gekeerd en man ook. We kunnen zwanger worden alleen mijn cyclus werkt niet mee. Ik maak me niet druk om de opmerking eens lukt het. Maar ik weet ook wel dat het bij een groot aantal stellen het helemaal niet lukt en vind dat heel erg voor ze. Maar goed, ik blijf hoop houden.

peggy

peggy

15-06-2011 om 07:56

Dag 12

Ik zit nu op dag 12. Ik heb nog 2 dagen om te gaan om ongesteld te worden. Ik heb regelmatig pijn in mijn buik en rug en ook plas ik veel meer. Ben ik net naar de wc geweest kan ik alweer. Op de vraag of ik me zwanger voel durf ik niet te antwoorden. Ik hoop van wel natuurlijk maar durf daar nog niet positief over te denken. Want als het niet zo is ben ik zwaar teleur gesteld en intens verdrietig. Ik hou jullie op de hoogte. X en liefs voor jullie

Asa Torell

Asa Torell

15-06-2011 om 09:37

Peggy

Hier draaien de duimen hard voor je!

Petr@

Petr@

15-06-2011 om 10:11

Hier ook!

En hier!

Liefs!

peggy

peggy

15-06-2011 om 22:38

Voelde me niet zo

Ik voelde me vanavond niet zo lekker op het werk meiden. Ik kreeg pijn/kramp in mijn onderbuik. Het deed me goed zeer en ik weet ook niet wat dit te betekenen heeft. Ik ben gauw naar de wc gegaan en was daar giga aan de race. Daarna voelde ik me wel opgelucht. De ene keer voel ik me goed en draag ik jurkjes en het volgende moment kijk ik in de spiegel naar mij zelf in een jurkje en denk ik wat voel ik me dik. Pfff, hormonen. Wat moet je er mee? Ik hou jullie op de hoogte. Groetjessss

peggy

peggy

18-06-2011 om 00:30

Helaas

Jullie duimen hebben overuren gemaakt. Ben vanochtend ongesteld geworden en heb vandaag meerdere keren een grote pot zitten janken. Nou wordt het doordat we over 2 weken op vakantie gaan weer een maand zelf proberen, pfff, en daarna verder met iuibehandeling nr 3

Biene M.

Biene M.

18-06-2011 om 08:30

Bah

Wat balen Peggy.

Pfff....

...gadverdamme! Balen!!

Asa Torell

Asa Torell

18-06-2011 om 22:00

Wat erg

wat een klap weer Peggy, ik hoop zo voor je dat het gauw wel een keer raak mag zijn. Sterkte!

Lieve peggy

Wat naar voor je, wat zal je verdrietig en misschien ook boos zijn. Misschien aankomende maand, je weet het maar nooit.... maar ik kan me zo indenken dat je dat al zo ontzettend vaak hebt gedacht.... ik hoop echt echt echt dat jullie een kindje mogen krijgen!

Valkyre

Valkyre

19-06-2011 om 01:39

Oh peggy...

Wat rot weer. Hè bah.

Wij hebben besloten deze maand echt even pauze te nemen met actief proberen... Het begon me een beetje naar de keel te grijpen. Volgende maand weer vrolijk verder (hopelijk ook een beetje uitgerust na al het harde werken van de laatste tijd...).

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

19-06-2011 om 19:47

Nee hé

Wat een teleurstellng voor jullie! Heel veel sterkte!

liefs,
Petr@

Grrrr

Wat verdrietig weer. Veel succes voor de volgende ronde.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.