Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Overstappen naar unive ? logica

ik zie net dat als je bij Unive de duurste zorgverzekering afsluit je de 4e en 5e iui/ivf/icsi poging ook vergoed krijgt (poging 4 E 3500,- en poging 5 100% van de kosten). Het zou mij E 80 per maand meer gaan kosten aan premie als ik vanaf 1/1/09 overstap.

Waarom zouden ze bij unive mensen accepteren die al 3 ivf's gedaan hebben, dat gaat ze toch alleen maar veel geld kosten ? Ik neem aan dat ze je niet zomaar accepteren ?

Iemand die hier meer van weet ?

Dit staat allemaal los van de vraag of ik uberhaupt nog wel een 3e, 4e of 5e poging wil ondergaan, maar het is wel even interessant om uit te zoeken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hedda

Hedda

22-10-2008 om 15:21

Manda rijn

Ik werd dit jaar geaccepteerd door Unive na 3 ivf pogingen. Hoorde wel dat het volgend jaar van 5 ivf vergoedingen naar 4 gaat maar helemaal zeker is dat nog niet. Zou even bellen met ze.

Manda Rijn

Manda Rijn

22-10-2008 om 22:02 Topicstarter

Gebeld

en een offerte aangevraagd, vanaf november moeten ze bekend maken wat in de nieuwe polissen komt te staan. Het aantal pakketten wordt verkleind van 5 naar 4, het is nog niet duidelijk wat er in het nieuwe pakket zit.

Op zich vind ik het wel een fijn idee om iets achter de hand te hebben, hoever ik mezelf daarmee voor de gek hou weet ik niet. De grens verschuiven, tja.... moet ik dat wel uberhaupt willen.

Petr@

Petr@

23-10-2008 om 18:22

Grens verschuiven

Ja, waarom niet? Dan heb je in ieder geval de keuze of je voor een 4e of 5e gaat i.p.v. dat het na 3 niet meer mag.

gr.
Petr@

Manda Rijn

Manda Rijn

24-10-2008 om 18:02 Topicstarter

we moeten deze poging afwachten, ik heb opeens weer goede hoop, maar als het niet gelukt is dan kunnen we toch pas weer op in 2009 en dan haalt het flink wat druk van de ketel als er nog iets achter de hand is, al was het alleen maar voor mijn eigen geruststelling. Ik wacht even de offerte af van unive maar ik denk dat ik wel overstap als de premies te behappen blijven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.