Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
liora

liora

06-10-2008 om 10:34

Ovulatie

Hoi allen,

Sommigen van jullie voelen de eisprong. Hoe voelt dat?
Ik ben nu bezig met ovulatietesten, en de test was vanmorgen negatief, zal morgen vermoedelijk positief zijn want dat is dag 13 en tot nu toe is die steeds positief geweest.
Dat betekent een eisprong op dag 14 ongeveer.
Maar ik voel nu wel rechtsonder in mijn buik een zeurend gevoel. Is dat mijn eisprong? Kan je ook eisprong hebben en daarna pas positieve ovulatietest?
Of ben ik gewoon het slachtoffer van een obsessie aan het worden?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
femmetje

femmetje

06-10-2008 om 13:56

Voel hem

Altijd!
Voelt een beetje als trekkerige pijn niet pijn pijn maar je voelt het wel... snap je?
Je kan het links of rechts voelen meestal voelde ik hem na de positieve test maar soms ook al daarvoor...
Heel makkelijk als je het voelt!! Wat betreft het klussen!
Ik was bij mijn zoontje de 2x zwanger en nu van mijn dochter de 1ste x!!
Wel extra gecheckt met ovu testen of het wel echt was wat ik voelde!

hahahah!!
Succes!!!!!!!!!

Fem (nu 21 weken zwanger)

liora

liora

06-10-2008 om 14:07

Dus

Dank je Femmetje! Ik zou dus al iets kunnen voelen 2 dagen voor de eigenlijke ovulatie? Dat hoop ik dan maar, anders ben ik te laat.
(Mijn klussen is niet zo spontaan, zoek maar even in het archief, staat nu voor morgenavond gepland...)

Liora

Ervoor?

Lijkt mij dat dat niet de eisprong is, maar misschien de aanloop of snelle groei van je eitje, deze springt tenslotte niet voor je positieve test.Heb je het begin te pakken van de LH piek, dan ongeveer binnen 24/48 uur daarna!

Succes.

Liora

Wat gaaf dat je morgenavond dus weer een poging hebt!! Ik hoop dat het goed gaat!
Ik voel de eisprong pas sinds mijn bevalling. Het is een soort pijn die vergelijkbaar is met menstruatiepijn maar dan wat minder het hele lichaam beinvloedt. Ik voel hem soms links of rechts wat duidelijker. Ik voel het vooral goed als ik heb gestaan en dan weer wil gaan zitten. Ik moet dan even voorzichtig gaan zitten want dan doet het pijn (onderin, kan het niet beter beschrijven).
Heel veel succes morgen!
Vonda

Therese

Therese

06-10-2008 om 20:35

Ervoor en tijdens

Ik voel de aanloop tot mijn sprong al vanaf 4 á 5 dagen vantevoren. Op het moment van de sprong wat felle, branderige pijn. In ieder egval zo was het altijd. Tegenwoordig is het bij mij wat minder genuanceerd?!

Beschouw het als een gratis ingebouwde ovulatietest. Ik beginz elf ook pas met testen als ik de beginnende kramp voel. Heel veel succes morgen! Ik duim voor je!

liora

liora

07-10-2008 om 13:16

Dank

Dank voor het meeleven! Vanavond ga ik ervoor.

Groetjes,

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.