Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Ovulatietesten

Ik ben sinds 2 dagen aan het testen en ik krijg steeds een dikke streep en 1 licht streepje....;-(
Op de bijsluiter staat dat dat negatief is maar 2 dikke is positief; mag ik dan concluderen dat 1 dikke en 1 dunne bijna positief is

Als ik het zo terug lees klinkt het heel maf wat ik schrijf maar ik hoop dat jullie me begrijpen...

Hebben jullie ervaringen met ovulatietesten?
Goede? slechte? welke?

Hoop op reactie!

Liefs, Regien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
xx

xx

07-11-2009 om 20:05

Regien

Zodra je eisprong komt, zul je heel duidelijk het verschil zien, de test wordt dan meestal overduidelijk positief. ( ik heb er helaas heel veel ervaring mee, zowel positief als negatief). Ik heb het de laatste keer gegokt zonder deze testen en zie daar.... na 1,5 jaar en een miskraam spontaan zwanger (voor mij heel bijzonder). Focus niet alleen op de ovulatietesten maar ook op je slijm, je gevoel, zin in seks en eventuele prikkelingen in de buik (mogelijk een eisprong). Dat alles bij elkaar zou de juiste timing moeten zijn.

Maar zoals je hierboven hebt beschreven is hij nog niet positief hoor en soms kan het nog wel 2 dagen duren...

Succes.

Oh ja ik heb ze van matcare gebruikt van CB ( deze laatste zijn wel heel goed, maar duur!)

Sannie

(15 wkn en 2 dgn zwanger van de 2e)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.