Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Positieve ov test vlak na pregnyl

Heeft iemand ervaring met een positieve ovulatietest, slechts enkele uren na de pregnyl spuit? Die hoort toch pas een dag na de prik positief te zijn? Weet niet precies wanneer nu het beste moment is om het bed in te duiken..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sandra

Sandra

24-02-2009 om 22:47

Pas pregnyl ná positieve test

Hoi Marije,
Helemaal een antwoord heb ik niet. Ik moest zelf altijd pas pregnyl zetten nádat ik een positieve ovu-test had gehad. Dus ik denk dat je nu maar gewoon heel lief naar je partner moet kijken, en er voor gaan. Beter een keer teveel dan een keer te weinig . Of ben je bezig met IUI? Succes!
groetjes, Sandra

Carolien

Carolien

28-02-2009 om 21:15

Marije

Steeds lees ik korte berichtjes van je. Ik vraag me dan iedere keer weer af hoe het met je gaat. Je bent nog niet zwanger, dat is me duidelijk. Maar hoe gaat het verder met je? Jouw verhaal over jullie kleine meisje en je gezin heeft indruk op me gemaakt.
Groetjes,
Carolien

marije123

marije123

02-03-2009 om 23:06 Topicstarter

Carolien

Dat je het verhaal achter m'n naam nog weet!

Het gaat wel goed met ons. Het verdriet komt regelmatig heftig omhoog, maar verder doen we ook leuke dingen en genieten volop van onze oudste dochter.
Dat het zwanger worden niet echt wil lukken is wel nogal frustrerend... Het is al bijna 2 jaar terug dat we graag een 2e kindje wilde, dan wordt je zwanger, heb je een kindje en een paar weken later sta je met lege handen. Dat het nu zo lang duurt (zwanger worden)vind ik best moeilijk.

Lief dat je geinteresseerd bent!
Groetjes Marije

Meelezer

Meelezer

03-03-2009 om 15:24

Ach marije

jouw verhaal heeft toen denk ik op heel veel mensen indruk gemaakt. Ik heb ook je naam een paar keer voorbij zien komen en gedacht, hoe zou het met haar gaan? Ik hoop voor jullie dat je gauw zwanger zult zijn van jullie derde kindje.

marije123

marije123

03-03-2009 om 20:28 Topicstarter

Lief

Ik vind het heel lief dat jullie mij, ons, onthouden hebben. Merk dat ik het heel fijn vind om uit onverwachte hoek die lieve woorden te horen.
Bedankt hiervoor.

Asa Torell

Asa Torell

03-03-2009 om 20:31

Ja ik ook

ik denk nog vaak aan jullie en jullie dappere Evy die jullie moeten missen! En ik hoop dat het gauw zal lukken met de derde, wat extra verdrietig dat het nu zo moeilijk gaat met zwanger worden.

mirreke

mirreke

04-03-2009 om 11:28

Marije: boekje (ot)

Marije, vorig jaar las ik je draadje over je kleine dappere dochtertje. Door een opmerking die je maakte wilde ik je eigenlijk een boekentip geven, maar het is er door omstandigheden (wekenlange internetstoring) toen niet van gekomen. Dat heeft me lang dwarsgezeten, dat ik dat toen niet heb gedaan. Daarom nu de tip over dit prachtige, aangrijpende boekje. Misschien heb je er helemaal niets aan, en misschien ken je het boekje al, maar het heet Schaduwkind, en het is van P.F. Thomése. Het gaat over de plotselinge dood van het ik meen zes weken oude dochtertje van de schrijver.
Marije, ik hoop dat je gauw zwanger mag worden en blijven.

marije123

marije123

04-03-2009 om 15:29 Topicstarter

Reacties

Asa, jij weet zelfs haar naam nog! Echt super. Had niet verwacht dat m'n verhaal zo bij mensen zou blijven hangen. Wel fijn, hoe meer mensen aan haar denken hoe beter.
Ik ben meteen op zoek gegaan naar het boek Schaduwkind. lijkt me inderdaad mooi, fijn dat je de tip alsnog gegeven hebt. Ga straks meteen naar de bieb, kijken of ze 'm hebben. Bedankt.
Wil ook even zeggen dat ik het heel fijn vind dat jullie allemaal hopen dat ik snel weer zwanger mag zijn van een DERDE kindje. Daarmee voel ik echt dat Evy meegeteld wordt, ook al is ze niet meer hier.

Carolien

Carolien

05-03-2009 om 14:26

Geinteresseerd

Jee, ja. Na zo'n verhaal als dat van jullie en jullie kleine Evy kan ik haast niet anders dan me afvragen hoe het met je gaat. Vooral nu ik steeds dingen van je las over zwanger worden. Het verlies van een kind lijkt me zo diep ingrijpend en zo onvoorstelbaar. En inderdaad, als je weer een kind krijgt is dat jullie derde kind. Evy was en is jullie tweede kind. Onvervangbaar, geen ander kan haar plaats innemen, maar ik zou er net als jij, denk ik, wel behoefte aan hebben het leven opnieuw door te geven en weer een kindje in m'n armen te houden. Het zal anders zijn, nooit meer zo onbevangen als ooit, maar ik hoop dat je het gauw weer mee kunt maken.
Lieve groet en sterkte met alles,
Carolien

marije123

marije123

11-03-2009 om 20:59 Topicstarter

Balen

Ben vandaag ongesteld geworden. Baal er flink van (zacht uitgedrukt).
Maar goed, we houden hoop.
Bedankt voor al jullie lieve reacties.
liefs marije

Merel78

Merel78

12-03-2009 om 14:54

Marije

lieve marije

Ik herinner me je verhaal ook nog van je dochtertje, echt heel erg vond ik het om dat te lezen. Jammer dat je nu weer ongesteld geworden bent.
Mocht je er behoefte aan hebben, hierboven is een draadje waarin meer meiden graag zwanger willen worden, met elk hun eigen verhaal. er is steun bij teleurstelling, blijdschap als er 1 zwanger is. Mocht je behoefte hebben je aan te sluiten, dan ben je van harte welkom (en we hopen dat je gauw weer weg bent omdat je zwanger bent)

liefs, Merel

Carolien

Carolien

12-03-2009 om 15:21

Marije

Wat rot! Sterkte!

Carolien

Asa Torell

Asa Torell

12-03-2009 om 20:55

Bah!

Wat verdrietig Marije, het lijkt me een enorme klap elke keer weer. Ik hoop heel erg dat het gauw wel lukt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.