Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

16-05-2011 om 07:42

Snik

Ik zat gister nog vol goede hoop op de wc dat ik nog steeds niet ongesteld zou worden. Had afgelopen vrijdag een test gedaan en die was -. maar ja ongesteldheid bleef nog weg dus er was nog hoop dat ik toch wel zwanger zou kunnen zijn en ms wel te vroeg getest had. maar ja, leven is hard en schudde me gelijk wakker toen ik klaar was. Er zat wat bloed aan de wcpapier. verder hoef ik het niet meer uit te leggen denk ik. Dat begrijpen jullie zo ook wel. vandaag maar het zh bellen voor een uitgangsecho en dan maar weer beginnen met de hormonen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

16-05-2011 om 08:21

Och meis

Wat rot weer! Heel veel sterkte; ik leef met je mee...

Ik zit ook weer op het wachtbankje. Afgelopen week wat bloed verloren (ovulatie? Of.... ik durf het bijna niet te hopen... toch een innestelingsbloeding?) en nu nog een week wachten. Het wachten is elke maand weer killing - ik kan twee weken nergens anders aan denken. Bah.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar

het is heel zwaar deze periode in je leven. Oh herkenbaar, die 2 weken van wachten zijn vreselijk.

Enige wat ik als troost kan bieden is dat ALS het toch lukt en je zoals ik aan de andere kant van de lijn staat je wel echt voelt dat het het allemaal waard is geweest.

oh ik hoop zo dat jullie allemaal blijven zwnager worden en straks met die gewenste baby zitten.

Asa Torell

Asa Torell

16-05-2011 om 21:04

He peggy

wat afschuwelijk, terwijl het zo hoopvol leek. Sterkte!

Sjees

Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg, jeetje!
Dat wachten is iedere keer zo afschuwelijk, alsof er niets anders bestaat op dat moment. Ik wens je sterkte en kracht voor de volgende ronde!

peggy

peggy

16-05-2011 om 21:58

Bedankt meiden

Iedere keer heb ik weer hoop als het er op lijkt dat ik
zwanger ben. het komt dan nog harder aan als ik het weer word. mijn hoop word met de maand steeds minder en ik zit nu in een fase dat ik begin te geloven dat het me niet gegund mag worden om zwanger te worden van een 2e kindje. het klinkt misschien negatief en depressief maar zo voel ik me nou eenmaal. morgen ga ik naar het zh voor een uitgangsecho en gaan we weer beginnen met de 2e iuibehandeling. ik hou jullie op de hoogte dikke kus en knuf voor jullie

Valkyre

Valkyre

17-05-2011 om 00:17

Sterkte

Sterkte morgen, Peggy! Ik denk aan je. Ik kan toch even nergens anders aan denken...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gerdina

Gerdina

17-05-2011 om 09:08

Peggy

Heel veel sterkte meid. Het valt ook niet mee allemaal! Ik hoopte zo voor je, toe n een berichtje wat langer uitbleef dat het goed was, maar helaas dus niet....

Gerdina

Gerdina

17-05-2011 om 09:08

Valkyre

jij ook sterkte weer met wachten!

Ach,..

Wat kan ik me je gevoel voorstellen. Heb zelf zólang aan jouw kant gestaan. Na 4,5 jaar verdriet, frustratie en wanhoop was ik dan eindelijk blijvend zwanger. Resultaat ligt boven te slapen. Uiteindelijk zit er bijna 8 jaar tussen haar en haar zus. Niet ideaal vond ik vroeger, maar nu blijkt dat niets meer uit te maken. Meiden zijn dol op elkaar. Ik denk nog weleens terug aan die verdrietige tijd..heb geen tips maar wil je wel laten weten dat er hoop gloort en eigenlijk gewoon dat ik je verdriet begrijp...
x

Peggy

Sterkte meid, wat ontzettend rot weer, net nadat je weer een beetje hoop had.

Valkyre

En jij nog in de spanning deze ronde, sterkte met wachten!

Ach peggy

Wat rot voor je.....
Knuffel van mij
x Geerke

peggy

peggy

18-05-2011 om 23:38

2e ronde

Nou meiden, gisteravond mocht ik weer beginnen met de hormonen. Manlief en ik gaan er weer voor. Als deze ronde niet lukt heb ik er nog 4 te gaan tot aan de ivf. ik hoop dat het zo ver niet hoeft te komen. Maar soms ben ik daar wel bang voor. maar wat er nu ook vaak door mijn hoofd gaat is: wat als we nou eerder begonnen waren aan een 2e kindje. Ipv op kevin`s 3e verjaardag zijn 2e verjaardag? had dat wat uitgemaakt. er gaat van alles door mijn hoofd. daarom vind ik jullie medeleven en knuffels ook zo fijn. het sleept me er een heel klein beetje door heen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.