Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
LR

LR

30-10-2020 om 19:54

Toeschietreflex voelen

Hoi hoi

Rare vraag en geen idee of ik t hier moet plaatsten .
Ben niet direct bezig met zwanger worden en heb al 2 kids vandaar dat ik dit gevoel herken .
Ik vraag t hier omdat miss iemand van jullie t hier weet dat als je niet /nog niet zwanger bent ....
maar gister voelde ik ineens t gevoel van een toeschietreflex in allebij mn borsten 🤔🤔
Heel apart maar kan t ergens mee te maken hebben ? Of kan dit überhaupt wel dat je dat ineens voelt ?
Ik herinner me dat ik dit alleen voelde wanneer ik bv gaf en dat is toch echt al wel even geleden 🙈
Gr L

Pirata

Pirata

31-10-2020 om 09:48

Jarenlang

Dat heb ik na mijn 2 kinderen nog jarenlang gehad. Geen derde op komst gehad trouwens.
Dus het kan zomaar.

LR

LR

03-11-2020 om 23:27

Ohh

Ohh oké . De jongste is 8 nu voelde ik t voor t eerst 🙈

Mammavan2

Mammavan2

22-11-2020 om 13:07

Net anders

Ik heb nooit bv gegeven, maar ik heb wel met enige regelmaat het gevoel van "getrappel" in mijn buik... of de eerst plopjes...
En ik ben toch ook echt niet zwanger, en de jongste is inmiddels bijna 6

Post

Post

27-11-2020 om 22:34

Dan kan komen

Door een (iets) verhoogd hormoon: prolactine.
Ik had het vanaf dat ik 2 maanden zwanger was van nummer 2 tot ik de eerste overgangsklachten kreeg met 43 jaar. Dat is bijna 20 jaar. Nooit zo erg dat ik doorlekte maar bij de prikkel letterlijk wegknijpen dan wel een druppel. Niet dagelijks, gewoon af en toe. Een mammografie liet zien dat er niets mis was, dus ik heb er nooit iets aan gedaan.

Post

Post

27-11-2020 om 22:35

Mammavan2

Dat zijn je darmen👍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.