Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Toeschietreflex

Hoi hoi,

Kent iemand het gevoel van toeschiet reflex in week 3 á 4 van de zwangerschap?

Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.


Hmm nee. Ik heb wel een verhaal over zogenaamd grappige mannelijke collega’s. Het blijft kennelijk fascinerend. 

Heb je er last van, TO?

Nee, wel dat mijn borsten heel gevoelig werden. 

nee, wel gevoelige/pijnlijke borsten 

Brooslinde98

Brooslinde98

30-03-2022 om 22:09 Topicstarter

ToetieToover schreef op 30-03-2022 om 22:01:

Hmm nee. Ik heb wel een verhaal over zogenaamd grappige mannelijke collega’s. Het blijft kennelijk fascinerend.

Heb je er last van, TO?

Ja. Ik weet dus niet of ik (al) zwanger ben maar ik ken dit gevoel alleen van mijn borstvoedingsperiode een jaar geleden. Maar ik merk het nu sinds een week. Heel onregelmatig maar redelijk vaak aanwezig. Vroege test nu negatief.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

30-03-2022 om 22:30

Niet toen ik zwanger was. Wel nog best lang na het stoppen met de borstvoeding nog af en toe gehad, denk wel een jaar of twee later. 

Ik heb het gevoel een keer gehad toen we met toenmalige bedrijf rondleiding hadden over kraamafdeling inclusief lezing over borstvoeding. Heel apart vond ik dat.
(Overigens gelukkig zonder lekkage 😅 alleen dezelfde prikkeling die ik altijd voelde).

Ik wil maar zeggen, het kan ook psychisch zijn.

Spannende tijd voor je.

Brooslinde98 schreef op 30-03-2022 om 22:09:

[..]

Ja. Ik weet dus niet of ik (al) zwanger ben maar ik ken dit gevoel alleen van mijn borstvoedingsperiode een jaar geleden. Maar ik merk het nu sinds een week. Heel onregelmatig maar redelijk vaak aanwezig. Vroege test nu negatief.

Spannend, nog even afwachten maar!

Spannend! Succes met afwachten.
Ik heb het wel jaren na de borstvoeding gehad als ik iemand anders zag voeden of bij een bepaald huiltje. 

erinhanson schreef op 31-03-2022 om 08:08:

Spannend! Succes met afwachten.
Ik heb het wel jaren na de borstvoeding gehad als ik iemand anders zag voeden of bij een bepaald huiltje.

Oja dat huiltje. Dan zag je een (verse) moeder alles nalopen bij een huilende baby en ik wist het al: die heeft honger...

Doe gewoon vast een test. Die kan al positief zijn. 

Brooslinde98

Brooslinde98

31-03-2022 om 16:13 Topicstarter

Aiden schreef op 31-03-2022 om 11:55:

Doe gewoon vast een test. Die kan al positief zijn.

Zoals boven benoemd zijn m'n tests negatief 

Sorry, ik las over je reactie heen. 

Brooslinde98

Brooslinde98

31-03-2022 om 16:15 Topicstarter

Aiden schreef op 31-03-2022 om 16:15:

Sorry, ik las over je reactie heen.

Geeft niks 😁

Hetvrijewoord schreef op 30-03-2022 om 22:30:

Niet toen ik zwanger was. Wel nog best lang na het stoppen met de borstvoeding nog af en toe gehad, denk wel een jaar of twee later.

Ik heb het nog steeds af en toe… mijn jongste is 10 🥴. Heeft 11mnd bv gehad. 
Wel heb ik nog tot ze vijf was melkproductie gehad. 

Brooslinde98

Brooslinde98

01-04-2022 om 08:32 Topicstarter

Toch een positieve test gehad vanochtend! 😁 Dank voor jullie reacties.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.