Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Update regien

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest:

Het zaad van mijn man was niet helemaal goed. De vorm en hoeveelheid was goed, hoeveelheid zelfs heeeel goed: een man moet 20 miljoen zaadcellen hebbben en mijn man had er 65 miljoen! Maar......de beweeglijkheid was niet goed: die moet 50% zijn en dat was 35%. Toch zei de gynaecoloog dat dat niet erg is omdat het er zoveel zijn, dat heft elkaar dan op.
Al met al is het dus goed!

Nu ik: mijn baarmoederslijmvlies was goed (9mm) en er waren 2 eicellen te zien in mijn rechtereierstok: 1 van 13 en 1 van 14 mm. En dat allemaal zonder Clomid!!!
Nu moet ik morgenvroeg terug komen voor een echo om te kijken of ze goed gegroeid zijn, opnieuw spannend dus!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Regien

Ik zat weer eens op het forum en ik kwam jouw berichtje tegen. Een aantal maanden geleden was ik ook op dit forum. Wij waren bezig met de tweede en dat wilde niet helemaal lukken. Ik ben toen de MM in gegegaan.

Ik hoopte dat ik jou nit meer hier tegen zou komen. Maar helaas. Maar toch heb je wel goede berichten!! Spannend vandaag. Gaan ze dan IVF doen??

Ik heb in december een HSG onderzoek gehad en gelukkig ben ik vrijwel direct zwanger geworden. Dat gebeurd wel vaker hoorde ik.
Met 6 weken heb ik een echo gehad en afgelopen vrijdag de 12 weken echo. So far so good. De kans op een kindje met het syndroom van Down is 1:2700 dus dat is erg positief.

Nu maar lekker genieten van mijn zwangerschap.

Hopelijk krijg jij binnenkort ook dit positieve nieuws!!

Liefs,
Leitje

peggy

peggy

02-03-2010 om 14:53

Regien

ik blijf ook nog steeds hopen voor jou dat het je eens lukt om zwanger te worden regien. ik gun het je zo. sterkte morgen vroeg. we horen nog van je. dikke x en liefs peg

Regien

Regien

02-03-2010 om 15:56 Topicstarter

Leitje

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Je bent zelfs de magische 12 weken grens al voorbij: super voor je!!

En nu kan het grote genieten beginnen voor jou!

Voel je je goed?

Groetjes,
Regien

Regien

Ja, ik ben inmiddels als 13 weken volgens de echo van afgelopen vrijdag. Ik voel me echt super!! IK ben wel erg moe geweest en wat misselijk maar niet zo heel erg. Wel heb ik nu voor de 2e keer in korte tijd al 1 1/2 week de griep. Die weerstand is echt helemaal niets!!

Maar hoe gaat het verder met jou??

Liefs,
Leitje

Regien

Regien

03-03-2010 om 18:46 Topicstarter

Met mij

Ik ben vanmorgen naar de gynaecoloog geweest en die zag een prachtig rond ei van 21 mm in mijn rechtereileider, hij is dus gegroeid! En ook het baarmoederslijmvlies is mooi van dikte: 9 mm!!

Ik moest bloed prikken om de hormoonwaarden vast te stellen en zojuist heb ik 10.000 pregnyl ingespoten gekregen. Tussen 12-36 uur vind de eisprong plaats en dan.......afwachten maar weer!

Regien

Regien

03-03-2010 om 18:49 Topicstarter

Leitje

Fijn dat je je zo goed voelt zeg! Geniet ervan....hopelijk geniet ik snel met je mee!!

Liefs,
Regien

Asa Torell

Asa Torell

03-03-2010 om 20:42

Regien, peggy

ik blijf voor jullie duimen!

Regien

Spannend zeg! Hoop het voor je. Ik ga duimen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.