Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

22-08-2011 om 14:15

Valkyre

Valkyre hoe is toe met jou? Ben je bezig met de onderzoeken? Ik denk aan je en duim voor je. Mocht je de onderzoeken ondergaan er is hoop hoor. Kijk maar naar hij. Xxx


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
peggy

peggy

22-11-2011 om 20:26

Nog 2 dagen

As donderdag moet de dag zijn dat ik ongesteld word, maar hoop het niet natuurlijk. Ik zit in spanning! Hoop zo dat de test positief is als ik hem vrijdag ga doen mits ik donderdag niet ongesteld word.

Valkyre

Valkyre

23-11-2011 om 00:25

Ik duim

Ik duim voor je, peggy! En probeer intussen zelf ontspannen te blijven

groet, Valkyre

Petr@

Petr@

23-11-2011 om 17:34

Spannend!

De duimen blijven draaien!!!!

liefs,
Petr@

Sascha2

Sascha2

23-11-2011 om 23:22

Ook hier

Wordt er voor je geduimd, peggy! Nog maar een half uur en het is donderdag.

kaatje1972

kaatje1972

24-11-2011 om 12:53

Donderdag

Het is nu donderdag en de duimen draaien!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

25-11-2011 om 16:16

En?

duim duim duim...

Het is stil...

En valkyre, voor jou ook weer spannend of begreep ik dat verkeerd..

app-sent

Biene M.

Biene M.

27-11-2011 om 13:55

En nu al zondag

Geen nieuws is goed nieuws?

elsje78

elsje78

27-11-2011 om 18:14

Ook

Al wel 10 keer gekeken dit weekend!!

Hoop dat het goed nieuws is!!

Petr@

Petr@

28-11-2011 om 17:19

Dat hoop ik ook!

xxx

Petr@

Petr@

01-12-2011 om 14:57

Peggy?

Hopelijk is geen nieuws goed nieuws...

xP

elsje78

elsje78

01-12-2011 om 19:15

Oh peggy

Wat hou je het spannend hier, ik hoop enorm dat je van geluk vergeet te posten hier, en niet van verdriet!

Liefs

Asa Torell

Asa Torell

01-12-2011 om 21:50

Peggy

Ik kijk hier ook steeds... ik hoop gauw bericht van je te lezen.

peggy

peggy

03-12-2011 om 23:46

Toch

Het is toch weer verdriet geworden. 23 november ongesteld geworden en nu met ena laatste iui bezig.

Petr@

Petr@

04-12-2011 om 13:48

Ach peggy

Wat verdrietig! Dikke knuffel van mij voor jou...

liefs,
Petr@

iui

iui

04-12-2011 om 20:14

Misschien ...

Ik ken je verdriet. Hoop je een klein hart onder de riem te steken door te vertellen dat ik zwanger ben geworden van de laatste iui. Was al helemaal bezig met IVF toen het raak was. Nu dolblij met gezonde dochter. Het kan! Houd moed! Heel veel sterkte, laat je niet klein krijgen, geluk zit in een klein hoekje.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Valkyre

Valkyre

05-12-2011 om 00:11

Peggy

Sterkte, lieverd!

Wij moeten deze week voor de uitslag plus behandelplan.

groet, Valkyre

peggy

peggy

05-12-2011 om 11:52

Bedankt

Bedankt voor de hele lieve fijne woorden.

peggy

peggy

05-12-2011 om 11:54

Valkyre

Nou meid, ik zal aan je denken en duimen. Mocht je nou in de medische molen terecht komen en daarom vragen hebben, ik heb het allemaal al meegemaakt dus kan je het een en ander wel vertellen. Suc6 en ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. Dikke knuf voor jou

elsje78

elsje78

05-12-2011 om 20:46

Oh peggy

Wat verdrietig! Ik denk aan je!

Liefs

Asa Torell

Asa Torell

05-12-2011 om 21:04

Ach peggy

Wat vreselijk verdrietig, ook van mij een dikke knuffel ((((( )))))

Asa Torell

Asa Torell

05-12-2011 om 21:08

Valkyre

Ik denk ook aan jullie deze week! Woensdag toch?

Lieve peggy

Wat verdrietig.... ben er stil van, ik gun het jullie zooooo! liefs Geerke

Valkyre

Valkyre

11-12-2011 om 10:58

Laatste nieuws

We zijn deze week bij de fertiliteitsarts geweest voor de uitslagen. Zaadjes prima, mijn hormonen okee, eiblaasjes prima, er is dus (nog) niks gevonden, afgezien van de negatieve samenlevingstest. Maar dat hoeft niets te betekenen natuurlijk.

De volgende stap is een HSG (baarmoederfoto) om te zien of de eileiders doorgankelijk zijn. Als dat niet het geval is, wordt er waarschijnlijk een laparoscopie gedaan (kijkoperatie) om het vermoeden van endometriose te bevestigen. De gyn vond nl dat ik vrij veel pijnstillers (naproxen) nodig heb om normaal te kunnen functioneren tijdens mijn menstruatie. Dat is altijd zo geweest, maar er kunnen natuurlijk recentelijk verklevingen zijn ontstaan. Voorlopig afwachten dus - op de eerste dag van de menstruatie bellen voor een afspraak.

groet, Valkyre

peggy

peggy

11-12-2011 om 13:28

Baarmoederonderzoek

De baarmoederonderzoek heb ik ook gehad. Dat is de naarste van alle onderzoeken. Ze spuiten dan vloeistof door je eileiders heen om te kijken of ze goed doorlopen of niet. En juist die vloeistof is het minst prettige naast het zitten in je blootje billen bij 3 man. De vloeistof zorgt voor een pijn alsof je krampen hebt net zoals bij een menstruatie. Ook kan je wat vloeien. Mijn man was bij het onderzoek, de gynaecoloog en de radioloog. Behoorlijk genant wel. Hoop voor je dat alles goed is en geen endometriose is.succes meis en ik weet wat je moet doorstaan om een kindje te kunnen krijgen. In gedachten ben ik bij je hoor. Xxx

Mijn ervaring

De baarmoederfoto die ik heb ondergaan was absoluut niet vervelend of pijnlijk. Ja, natuurlijk zit je met je billen bloot en is dat ongemakkelijk.
Het goede nieuws is dat ik na het 'doorspuiten' van mijn eileiders de cyclus daarna zwanger ben geraakt! Je hebt na zo'n onderzoek iets meer kans, hoorde ik later.
Succes!

Asa Torell

Asa Torell

13-12-2011 om 18:47

Valkyre

Goed dat jullie meer weten, of althans vooral weten dat bepaalde dingen niet het probleem zijn. Hopelijk kan de afspraak gauw dit keer. (nou ja, ik hoop vooral gewoon dat het niet nodig zal zijn, maar goed dat weet je wel).

Valkyre

Valkyre

10-01-2012 om 00:13

Update

Ik heb inmiddels de HSG gehad (wel erg pijnlijk, vond ik, maar ik voelde me niet heel erg opgelaten. De mannen in het gezelschap bleven heel respectvol aan de goede kant staan en hebben hooguit een klein stukje bil gezien). Vandaag nog een gesprek met de gyn. Ze raadt mij ondanks de goede uitslag van de HSG een kijkoperatie aan, vanwege mijn pijnklachten iedere maand, en ook om de kans op een zwangerschap te verhogen (mochten er endometriosehaarden zijn, dan worden die meteen weggebrand). Verder raadt ze ons aan te beginnen met IUI icm hormonen (spuiten). Ik zie er erg tegenop, mede omdat ik weet dat ik slecht reageer op hormonen (depressieve klachten) en ook vanwege andere, meer praktische overwegingen. Sowieso zie ik er erg tegenop om naar het ziekenhuis te moeten om zwanger te raken.

We weten nog niet wat we gaan doen. Mijn man steunt mij in wat ik wil, en ik moet er even over nadenken. Op dit moment ben ik vooral verdrietig. En, to add insult to injury: ik ben toen we terugkwamen uit het ziekenhuis ongesteld geworden. Bah.

groet, Valkyre

Succes

Valkyre, het klinkt weer heftig allemaal.

app-sent

Asa Torell

Asa Torell

12-01-2012 om 13:05

Wat erg toch

die ongesteldheid ook nog eens een keer, bah!
In ieder geval iets dat de HSG wel goed was... sterkte met de moeilijke beslissingen! Ik blijf gewoon doorduimen dat het uiteindelijk allemaal niet nodig is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.