Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

22-08-2011 om 14:15

Valkyre

Valkyre hoe is toe met jou? Ben je bezig met de onderzoeken? Ik denk aan je en duim voor je. Mocht je de onderzoeken ondergaan er is hoop hoor. Kijk maar naar hij. Xxx


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
peggy

peggy

14-01-2012 om 09:11

Weet het

Hoi valkyre,

Meidje ik weet hoe jij je voelt. Ik heb dit hele traject ook doorstaan. Het enige verschil is dat ik geen kijkoperatie moet doorstaan. Ik kreeg eerst pillen die ik moest slikken en werd daar echt agressief van was echt mijzelf niet. Ik kreeg toen hormonen die ik moest spuiten en daar reageerde ik heel goed op. Het nadeel was wel blauwe plekken in mijn buik. In mijn been spuiten lukt niet. Ik werd na drie behandelingen zwanger. Met een kans van 10%. Helaas werd dat een miskraam zoals je weet.ik wens je heel veel sterkte, ook met je beslissing. Ik heb geen spijt gehad van de behandeling. Want zonder dat was die korte zwangerschap niet gelukt. Je bent in goede handen en staat onder controle van het zh. Als er iets is kunnen ze ingrijpen.

Veel liefs, peggy

Gek voorstel

maar kan je niet nu voor ivf gaan, hup 3x en dat is het dan.

Uit ervaring weet ik dat je zo lang bezig kan zijn, onderzoekje hier en daar, nog een keer dit en dat, ander ziekenhuis weer de hele riedel, andere adviezen, andere uitslagen.

wij hebben iui over geslagen, ik was er wel klaar mee met dat wachten, dus op naar kliniek 3 en daar zeiden ze ook 'je bent al wel erg lang bezig, van ons mag je direct aan de ivf'.

Ja die medische malle molen heeft erg lang geduurt, te lang.

Sunja

Sunja

14-01-2012 om 20:00

Exact mijn gedachte

die Manda Rijn net opschrijft: gewoon hup nu aan de ivf. Uiteindelijk ga je er toch voor is mijn ervaring (uiteindelijk doe je alles waar je altijd van zei 'dat weet ik niet of ik zover zou willen gaan') en de kans om zwanger te raken is groter. Ook ben je van dat gedoe af, wat Manda Rjn ook zegt - onderzoek hier, wachten daar, uitslag zus, nee, uitslag toch zo etc etc etc. Jaren kun je er aan kwijt zijn. Dit is mijn ervaring! En die van mijn vriendin, net bevallen van een ivf-tweeling (na 38 weken).

Hm ja ok

Ik begrijp die argumenten wel van manda rijn en sunja, voorzover ik dat kan begrijpen natuurlijk..
Toch is het achteraf misschien heel duidelijk dat je denkt: het heeft allemaal veel te lang geduurd. Maar als je nog niet zover bent..
Het leek mij altijd vrij heftig dat er meerdere embryo's worden 'gemaakt' en dat die dan al of noet overblijven. Inmiddels weet ik wel hoe een kinderwens voelt en kan ik met me wel beter voorstellen.

Hoedanook, hele zware periode lijkt het me en dan intussen ook nog moeten werken en functioneren in het dagelijkse.
Petje af voor wie het allemaal doorstaan!
En veel sterkte voor de komende tijd, Valkyre en Peggy!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.