Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Van positieve test naar negatieve zwangerschapstest

Wie heeft dit ook eens gehad.
ik hen afgelopen zaterdag 2x een test gedaan en beide positief,maandag en vandaag nog eens en negatief!!!

huisarts denk aankomende miskraam.....

wel gebruik ik sinds zaterdag antibiotica voor blaasonsteking,huisarts en verloskundige zijn er niets over eens of dit invloed kan hebben..

please help....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

28-09-2011 om 17:09

Ramona

Op welke dag van je cyclus zat je toen je testte? Het schijnt best vaak te gebeuren dat je eerst positief test, maar dat het vruchtje maar een paar dagen leeft. Heel naar, die teleurstelling. Daarom kies ik ervoor niet te vroeg te testen - ik wil zoiets gewoon niet meer meemaken. Ik wacht tot (ruim) na de dag waarop ik normaal gesproken ongesteld zou worden.

Heel veel sterkte.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ramona80

ramona80

28-09-2011 om 17:26 Topicstarter

Van positieve test na negatieve zwangerschapstest

hoi

ik heb 5 dagen voor ik ongestel zou moeten worden getest ivm een blaas onsteking

Ramona

Vrees idd dat je zwanger was, maar dat het vruchtje het niet gehaald heeft. Het enige wat ik anders nog kan bedenken is dat je zaterdag misschien een gevoeligere test gebruikt hebt dan vandaag? Dat zou het nog kunnen verklaren, en anders is het denk ik mis. Kon zelf ook nooit wachten met testen, testte altijd vóór nod, maar om de reden die Valkyre al aangeeft, is dat vaak niet zo verstandig.
Sterkte!

ramona80

ramona80

29-09-2011 om 11:29 Topicstarter

Van positieve test na negatieve zwangerschapstest

hoi anneque

ik ben er idd bang voor ja,
ik zou vandaag ongesteld moeten worden dus even afwachten hoe nu verder idd

en ik doe nooit meer een test te vroeg om dit te verkomen

we wilden graag nog een kindje samen, maar als dit me iedere maand moet overkomen zou ik gek worden

ik had vorige week wel al de verloskunige gebeld en ik kan maandag avond (mits ik niet ben ga vloeien) langs komen voor een echo.

maar dan ben ik ook bang ook al is er iets, dat ze niets kunnen zien...om dat het termijn t kort is of niet?

gr ramona

ramona80

ramona80

30-09-2011 om 09:21 Topicstarter

Van positieve test na negatieve zwangerschapstest

hoi hoi

vandaag vrijdag en dag 2 dat ik overtijd zou zijn als ik vandaag niet zou ga vloeien

zou er dan mss dan toch iets goeds zitten?

Risama

Risama

30-09-2011 om 09:22

Echo maandag

lijkt me idd wel erg vroeg, je zou dan 4 weken, 3dagen zwanger zijn. Volgens mij is er dan nog praktisch niets te zien, een vruchtzakje oid wellicht. Hartje gaat ook pas met een week of 6 kloppen. Vervelend joh...

Ik testte altijd minimaal een week nadat ik ongesteld had moeten worden, probeerde het zelfs te rekken naar 2 weken. Overigens heb ik bij 1 zwangerschap pas met een week of 8 positief getest, terwijl dat kindje er wel gekomen is. 2 weken na NOD testte ik voor het eerst en negatief...

ramona80

ramona80

30-09-2011 om 10:19 Topicstarter

Van positieve test na negatieve zwangerschapstest

hoi volgens mij ben ik dan niet eens 4 weken heb namelijk pas een cycles van 16 dagen al 3 maanden lang daarvoor 8 maanden ongi geweest door prikpil

maar heb 6 dagen geleden wel positief getest 2x

en daarna negatief...dus we snappen er niets van
vandaag wel de laaste dag dat ik medicijnen moet nemen voor de blaasontsteking mss dat we over een week als er nog niets gebeurt is weer positief testen?

we hopen het zo

Risama

Risama

30-09-2011 om 13:13

Ramona

Dat wordt dus gewoon even afwachten. Ik hoop met je mee dat je wel zwanger bent en dat het allemaal goed is. Mocht dat toch niet het geval zijn, adviseer ik je volgende keer wel echt niet te testen voordat je ongesteld moet worden. In principe is 1 positieve test ook genoeg toch?! Waarom zou je er 3 gaan doen? Van het geld dat je bespaart door al die extra testen niet te doen kan je hele leuke dingen straks voor je baby kopen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.