Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
vraag

vraag

12-01-2011 om 17:20

Vraag [net gestopt met pil, verschijnselen?]

ik ben vorige maand gestopt met pil.

ik heb nu ineens ontzettend last van schaambeen, mijn buik zet op en ik heb onderin de buik pijn en achter bij mijn rug.
ik heb gelezen dat kan voorkomen dat drukken van schaambeen kan komen door zwangerschap. wie herkent dit?
test wijst nog niets uit, maar kan natuurlijk ook te vroeg zijn met de test.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

12-01-2011 om 19:56

Naderende menstruatie

Ik heb die verschijnselen altijd bij een naderende menstruatie, maar ik had ze ook bij een zwangerschap.
M.

vraag

vraag

13-01-2011 om 07:42

Streepje

ik heb vanochtend test gedaan en er verscheen een heel licht streepje bij de zwangerzijnstrook. kan die er "per ongeluk" komen. dus dat ik niet zwanger ben, maar wel streepje heb?
hij was erg licht

Volgens mij

Kan dat niet, tenzij je je niet aan de tijdsduur gehouden hebt en bv na een half uur pas een streepje had.

Als het wel binnen de 5 of 10 min was ben je volgens mij zwanger.

Gefeliciteerd

Streep=streep

Als je de test goed hebt gedaan, ben je gewoon zwanger hoor! Streep is ws nog licht omdat je vroeg test.
Gefeliciteerd!

vraag

vraag

13-01-2011 om 16:56

Ochtendurine

ik had van de week gewoon test gekocht en in middag getest. stond erop dat het kon. gisteren bij apotheek test gehaald. adviseerde toch met ochtendurine.
en toen kwam na 5 minuten een licht streepje. wel heel licht.
twijfel nog wel steeds. weet dat na verloop van tijd, bv na uur wel streepje kan komen, terwijl je niet zwanger bent, maar dit was na 1/2 uur.

ik vraag me toch af of het kan. ik ben echt net vorige maand gestopt met de pil. rond begin december.

Vraag

Ik kan uit je berichtje nou niet goed opmaken of die streep er stond na 5 minuten of na een 1/2 uur. Als het na 5 minuten was dan ben je gewoon zwanger. Je moet even op de bijsluiter kijken maar meestal langer dan 10 minuten en je kan het resultaat niet vertrouwen.

Gewoon even afwachten en laten inzinken, en dan eventueel over 2 dagen nog eens testen?

vraag

vraag

13-01-2011 om 21:38

Test petal

ik heb na circa 5 minuten afgelezen. voor 10 minuten in ieder geval. ik heb daarna wel 10x nog gekeken.

ik ga denk ik ook maar weer testen binnenkort, maar wacht eerst even af.

vraag

vraag

14-01-2011 om 11:36

Nog een keer getest

en uitslag is positief. wat voelt dat raar! het was niet de bedoeling. mijn vriend weet nog van niets. ben eigenlijk wel heel erg blij, maar ook verward.

Toch

zwanger hoor, denk ik echt. Het is een fabeltje dat je niet kort na het stoppen met de pil zwanger zou kunnen worden. Maar jammer dat je niet onbevangen blij kunt zijn, weet je vriend ook niet dat je gestopt was met de pil?
Sterkte (als t nodig is) en toch gefeliciteerd!

vraag

vraag

14-01-2011 om 17:34

Zwanger

ja ik ben zwanger. jeetje wat gek allemaal. mijn vriend weet het nu ook. kan zoiets natuurlijk niet voor mij houden. hij weet dat ik ging stoppen met de pil. we waren net op zoek naar andere manier om niet zwanger te worden. ik ben blij hoor, want zie het toch als een wonder! en daarbij ben ik altijd tijdens zwangerschap voorzichtig, mijn eerste heb ik verloren tijdens 5 maanden zwangerschap. vandaar altijd voorzichtigheid. nu dus 4e. pffffffffffffff.
ik weet niet of het normaal is dat de buik dan gelijk zo hard groeit. maar ik heb al echt een buik. nu had ik al een buik ivm vet, maar nu al helemaal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.