Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Vreemde cyclus, ervaring?

Hallo allemaal,

ik en mijn man zijn al weer sinds januari 2008 bezig voor een 2e, wat niet echt lukken wil. In dec.08 een vroege miskraam gehad. Nu heb ik een gemiddelde cyclus van 30 dagen. Zondag 26 april weer ongesteld geworden helaas, maar was van korte duur 1 1/2 dag, toen een dag helemaal niks (dinsdag) en daarna weer een dag (wel flink bloed) Vervolgens nog een dag alleen maar oud bloed. Vanaf donderdagavond (dag 5) helemaal schoon.
Nu verlies ik sinds gisteren (dag 9 van de cyclus) bij het afvegen elke keer een beetje oud bloed. Vandaag ook nog steeds.

Kent iemand dit? Ik weet niet wat ik ervan denken moet... Eind mei heb ik pas een afspraak bij de gyn. om te kijken waarom het (weer) zo lang duurt eer ik zwanger wordt..

liefs
Muppet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muppet!

Muppet!

08-05-2009 om 10:00 Topicstarter

Nog steeds

Het blijft nog steeds ..

Is er niemand die zoiets al eens heeft meegemaakt?

sidneysheldon

sidneysheldon

08-05-2009 om 15:12

Hier

ja, ik heb dit ook wel meegemaakt maar ik zou je adviseren even langs de dokter te gaan. Bij mij was het dat de baarmoedermond een stukje open stond (is iets geheel onschuldigs) waardoor er soms wat oud bloed uitkwam).

Muppet!

Muppet!

11-05-2009 om 13:00 Topicstarter

Dokter geweest

Nou ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en mocht gelijk gaan bloedprikken. Ze denkt gezien mijn verleden aan een vroege miskraam. We wachten de resultaten af..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.