Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wat wil ik


TO, naast alle goede overwegingen en inzichten van de anderen, nog een puntje ter overweging: houden jullie er rekening mee dat als je weer zwanger wilt worden het dit keer misschien (veel) langer duurt dan voorheen?

En waarom niet nog 1 jaar sparen om dat inkomensverlies in te dijken, de belangrijkste klussen af te werken en dan voor kind 2 gaan?

Heb jullie tegelijk eens je zwanger zou zijn sowieso ook nog 9 maanden om extra te sparen en te verbouwen.

Hoe groot is jullie eigen slaapkamer? Ik hoor wel meer kinderen die het eerste jaar of de eerste 2 jaar in de slaapkamer van de ouders slapen. En mijn eigen zus heeft het er 3.5 jaar uitgehouden omdat de slaapkamer nog gebouwd moest worden  . (Een huilende baby die 5 keer per nacht wakker werd samenleggen met een 4-jarige zagen mijn ouders niet zitten. Dan sliep niemand. En naar 't eind ging de tent toch verbouwd worden, dus wilden ze liever wachten.)

Moet je dat jaar verlof overigens verplicht opnemen?

Als je kilometers tuin / bos hebt ... Caravan in de tuin - of een uitgebreid tuinhuis - en een "inwonende" au-pair zoeken?

Er moeten toch nog ouders zijn in je nieuwe land die geen jaar lang 50 % inkomensverlies kunnen dragen? (Hoe doen alleenstaande ouders het?)

Marty1984 schreef op 09-11-2022 om 04:36:

Moet je dat jaar verlof overigens verplicht opnemen?

Als je kilometers tuin / bos hebt ... Caravan in de tuin - of een uitgebreid tuinhuis - en een "inwonende" au-pair zoeken?

Er moeten toch nog ouders zijn in je nieuwe land die geen jaar lang 50 % inkomensverlies kunnen dragen? (Hoe doen alleenstaande ouders het?)

Ik lees het als; geen opvangmogelijkheden en dus verlof op moeten nemen tegen 50% loon.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.