Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Onzeker

Onzeker

08-06-2009 om 14:19

Wat wil ik nou? [wel/niet zwanger, ongepland]

Wij hebben vorige maand 1 keer onveilig gevreeen en ik ben nu een paar dagen laat. Dat is op zich niet heel apart, maar ik voel me ook anders. Het kan best tussen mijn oren zitten, maar gewoon de gedachte van dat het kan, daar word ik eigenlijk een beetje zenuwachtig van.

Eigenlijk moet ik gewoon een test doen maar ik ben een beetje bang voor de uitslag, positief of negatief.

Heeft iemand herkenning?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Juul M

Juul M

09-06-2009 om 06:10

Testen, dan weet je het (bijna) zeker

Als je test dan ben je er (bijna) zeker van of je zwanger bent of niet. De meesten zijn tenminste goed betrouwbaar. En met die informatie kan je dan verder dubben! Ik zelf ben nu 25 weken zwanger van nr. 4 en die was niet gepland. Ik weet niet wat jou situatie verder is, maar voor mij was het een hele schok en ik was aan de pil! We zijn door een hele emotionele rollercoaster gegaan en soms vind ik het nog steeds enorm moeilijk, vooral alle praktische en financiele zaken! Maar uiteindelijk zullen we daar allemaal wel uitkomen en zal het wel gaan lukken en zou ik het niet anders gewild hebben.

Klinkt alsof jij stiekem een beetje hoopt dat je wel zwanger bent... Maar tegelijkertijd ook weer niet. Maar of je het bent of niet, als je het weet, dan kan je je gevoelens hopelijk beter op een rij zetten en beslissingen nemen.
Succes
Juul

Onzeker

Onzeker

09-06-2009 om 09:49

Juul

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren een test gekocht maar nog niet gebruikt. Ik zag later namelijk een beetje bruine afscheiding, en verwacht dus eigenlijk dat ik ongesteld word. Als het vandaag niet doorzet test ik morgen.

Aan de ene kant hoop(te) ik inderdaad op een zwangerschap, maar aan de andere kant vind ik het ook wel moeilijk mbt practische zaken etc.

Jij ook succes met je zwangerschap.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.