Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Weer aan het wachten

Vorige week donderdagavond heb ik weer een pregnylspuit gehad, we hebben ontzettend ons best gedaan en nu is het weer wachten geblazen!

Direct na 'ons best gedaan te hebben' hadden we er een heel goed gevoel over in tegenstelling tot vorige maand toen we allebei al direct voelden: het is deze keer niet gelukt, gek genoeg. Maar naarmate ik verder in mijn cyclus kom en de dag waarop ik mag testen nadert (16 april) word ik steeds pessimistischer.

Waarom zou het nu wel gelukt zijn en al die andere keren niet?

Soms voel ik me zo moedeloos......

Groetjes,
Regien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

07-04-2010 om 22:37

Ach regien

Erg herkenbaar..
Hier is het uiteindelijk goed gekomen. Ik hoop voor jullie ook!

Petr@

Petr@

15-04-2010 om 18:56

Regien (inbraakje)

De duimen draaien hier voor jou!

liefs,
Petr@

Regien

Regien

15-04-2010 om 20:45 Topicstarter

Petr@

Lief dat je aan me denkt!

Tot op heden geen menstruatie, vanochtend een negatieve test maar was een dag te vroeg. Voel me niet lekker, al een paar dagen niet. Hoofdpijn, beetje misselijk zo nu en dan....ik weet niet wat ik er van moet denken.
Eergisteren had ik de hele dag het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kon worden, gisteren en vandaag is dat gevoel weg. Afgelopen maandag werd ik ineens niet lekker. Misschien ben ik gewoon ziekig, kan ook maar zo natuurlijk. Voor nu is geduld de enige optie!

Groetjes,
Regien

Petr@

Petr@

16-04-2010 om 12:40

Regien

Spannend! Ik blijf duimen voor je!

liefs,
Petr@

Regien

Ik lees nu net je verhaal en ik ben razend nieuwsgierig. Ga je weer volgen. Ik zit inmiddels in zanger zijn, maar ik heb ook hier een poos gezeten.

Jammer dat je nog niet geschreven hebt, maar ik ga zeker van de week nogmaals kijken.

Liefs,

Leitje (19 weken en 3 dagen zwanger van de tweede)

Regien

Regien

19-04-2010 om 18:37 Topicstarter

Leitje

Ben afgelopen zaterdagmorgen hartstikke ongesteld geworden, het was weer een zware teleurstelling moet ik eerlijk zeggen.
Mijn man en ik gaan volgende week terug naar de gynaecoloog om te vragen of we iui mogen. Het hele 'gedoe' levert vooral ook mijn man druk en stress op waardoor het klussen op de bepaalde momenten niet zo ontspannen gaat. Wij denken dat dat invloed heeft op het wel al dan niet slagen van ons doel zeg maar. Even afwachten dus wat de gynaecoloog zegt.

Hoe gaat het met jou zwangerschap?

Asa Torell

Asa Torell

19-04-2010 om 21:38

Bah regien

Wat ontzettend verdrietig weer! Wat zul je inmiddels lamgeslagen zijn na al zoveel maanden teleurstellingen. Sterkte bij de gynaecoloog.

Regien

Wat jammer dat het deze maand weer niet gelukt is!!! Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen. Ik heb dat ook erg veel gehad. We zijn 16 maanden bezig geweest voor ik zwanger was van ons 2e wonder. Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en ik voel me gelukkig erg goed. Het is niet voor te stellen dat het zo snel gaat. Maandag hebben we de 20 weken echo en weten we waarschijnlijk of we een zoon of een dochter krijgen. En uiteraard of het kindje, voor zover ze kunnen zien, gezond is.

Heel veel sterkte in het ziekenhuis en hopelijk heb je snel een positieve test in je haden. Jij bent volgens mij ook al heel lang bezig. Had jij al een kindje??? Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Sorry!! Ik "spreek" zoveel mensen en dan weet je het gewoon niet meer.

Heel veel liefs,

Leitje

Annemarieke

Annemarieke

23-04-2010 om 15:31

Herkenning

Lieve Regien,
Je kent me niet. Al lang lees ik met jou en de andere dames hier mee en nooit eerder durfde ik een reactie te sturen. Ik leef erg met je mee en je verhaal is zo herkenbaar! Heel erg veel sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.