Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Kweenie

Kweenie

22-11-2008 om 21:24

Weet het even niet

Ik heb best een onregelmatige cyclus, sinds de geboorte van mijn eerste gemiddeld 32 dagen. De laatste 2 maanden heel mooi 28 dagen. Nu hebben wij, in een roekeloos moment, op dag 22 onveilig gevreeen. Gebaseerd op de 28 dagen had ik dus vrijdag ongesteld moeten worden, en ben dat nog niet. Aan de ene kant ben ik bang dat ik zwanger ben, en aan de andere kant teleurgesteld als ik het niet ben. Op ovulatiekalenders etc zie ik dat een zwangerschap heel onwaarschijnlijk is, dus teleurstelling. Ik kan een test doen. Ach ik weet het even niet en schrijf het hier dus maar even van me af.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

ik kan mij dat heel goed voorstellen. Al het nou deze keer niet raak is ga je misschien serieus nadenken over nog eentje. En als het wel raak is dan komt het vast allemaal goed. Soms komt het gewoon zoals het komt. Afwachten maar.

Kweenie

Kweenie

23-11-2008 om 13:39

Manda

Bedankt voor je berichtje. Ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief. Maar ik weet niet of een test sowieso al positief had kunnen zijn. Ik moet het maar gewoon een week afwachten en dan zien we wel verder.

Kweenie

Kweenie

25-11-2008 om 20:51

Nog steeds niets

Vind het moeilijk om er niet aan te denken en het van me af te zetten. Wel af en toe wat krampen en dan weer misselijkheid/vieze luchten dus mijn lichaam laat me mooi in spanning.

Ik blijf een ieniemienie stukje hoop houden.

Wanneer

was de 1e dag van je vorige menstruatie ?

Kweenie

Kweenie

26-11-2008 om 09:39

24 oktober

Zit nu op dag 33. Mijn cycli de laatste 6 maanden waren 35, 29, 35, 30, 28, 28. De laatste 3 maanden heel mooi op tijd dus, vandaar dat ik denk dat de kans om zwanger te worden heel klein is. Vrijdag is het 35 dagen en zal ik nog eens testen. Eigenlijk hoop ik dat die menstruatie gewoon doorzet en dan ben ik van deze spanning en het gedroom af.

Afwachten

ik heb ook een onregelmatige cyclus. Soms maanden keurig op 28 dagen en dan opeens 34 of nog langer.

Het komt zoals het komt, sterkte met de spanning !

Kweenie

Kweenie

26-11-2008 om 12:33

Nog iets

Ik heb even teruggekeken naar hoe en wat mbt mijn eerste zwangerschap. Ben er niet geruster op. Die keer hadden we namelijk op dag 21 gevreeen en 2 weken later had ik een positieve test. Zou het dan toch? Shit, dat zou niet de bedoeling zijn.

Ik weet het afwachten, afwachten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.